Gå til innhold

Hva gjør folk falske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det her hadde vært den perfekte tråd å lage Bingo av. En kunne skrevet inn noen av de faste ting,som går igjen og igjen og igjen her, inn i ruter. La oss si fem ganger fem ruter. Så sette ett starttidspunkt fra når i tråden her en begynner. Kunne ev utvides til å gjelde flere av trådene Ts kjører.. :nori: 

 

Anonymkode: 2cc90...983

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det her hadde vært den perfekte tråd å lage Bingo av. En kunne skrevet inn noen av de faste ting,som går igjen og igjen og igjen her, inn i ruter. La oss si fem ganger fem ruter. Så sette ett starttidspunkt fra når i tråden her en begynner. Kunne ev utvides til å gjelde flere av trådene Ts kjører.. :nori: 

 

Anonymkode: 2cc90...983

Nei :) .

Anonymkode: 6821a...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er falsk mot én person i livet mitt. Grunnen er at jeg vet om en hemmelighet som ville snudd vedkommendes liv på hodet. Bedre å være falsk og opprettholde kontakt og fasade enn å ødelegge alt. 

Har for øvrig ingen psykiske problemer.

Anonymkode: 5ceee...961

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei :) .

Anonymkode: 6821a...aed

Perfekt til en av ruten: Passivt aggressivt svar, i to deler.

Takk. :) 

Anonymkode: 2cc90...983

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør folk falske...

 

Vel, at man har felles venner, treffes ofte i sosiale sammenhenger, men makter egentlig ikke vedkommende, men må alikevel holde ting på en nøytral grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er falsk mot én person i livet mitt. Grunnen er at jeg vet om en hemmelighet som ville snudd vedkommendes liv på hodet. Bedre å være falsk og opprettholde kontakt og fasade enn å ødelegge alt. 

Har for øvrig ingen psykiske problemer.

Anonymkode: 5ceee...961

Jo, det har du. Du har bare totalt mangel på selvinnsikt. 

Anonymkode: c7aca...094

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du røper manglende evne til forståelse og diskusjon ved at du ikke engang klarer lese innlegget mitt, TS. 

 

Takk for en fin diskusjon. Vi vet begge hvem som har rett her, og det er ikke deg. Så bra vi er enige 😊😊😊

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Celiclya skrev:

Du røper manglende evne til forståelse og diskusjon ved at du ikke engang klarer lese innlegget mitt, TS. 

 

Takk for en fin diskusjon. Vi vet begge hvem som har rett her, og det er ikke deg. Så bra vi er enige 😊😊😊

 

Hva var det jeg sa ;) . Jeg håper hele tråden blir slettet, det får da være måte på idioti, selv på et teit forum.

Anonymkode: 6821a...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Rapporter i vei, da vil moderatorene bli obs på at du er laget en ny tråd med samme emne..vips så var hele tråden borte. Med andre ord,meget dårlig tenkt av deg.

Anonymkode: 6821a...aed

Brukerdebatt er rapporteringsbegrunnelse.

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det her hadde vært den perfekte tråd å lage Bingo av. En kunne skrevet inn noen av de faste ting,som går igjen og igjen og igjen her, inn i ruter. La oss si fem ganger fem ruter. Så sette ett starttidspunkt fra når i tråden her en begynner. Kunne ev utvides til å gjelde flere av trådene Ts kjører.. :nori: 

 

Anonymkode: 2cc90...983

Eh... oookay? ...

9 hours ago, AnonymBruker said:

(...) Bedre å være falsk og opprettholde kontakt og fasade enn å ødelegge alt. Nei.

Har for øvrig ingen psykiske problemer.

Du har nok det, jo.

Anonymkode: 5ceee...961

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Perfekt til en av ruten: Passivt aggressivt svar, i to deler.

Takk. :) 

Anonymkode: 2cc90...983

Vil dere vennligst ta med deres lille kryssordlek et annet sted enn her? Takk.

7 hours ago, Celiclya said:

Du røper manglende evne til forståelse og diskusjon ved at du ikke engang klarer lese innlegget mitt, TS. 

 

Takk for en fin diskusjon. Vi vet begge hvem som har rett her, og det er ikke deg. Så bra vi er enige 😊😊😊

 

Takk for en fin diskusjon. Ønsker deg en fin uke og et fint liv vider osv. og sånt osv. Ha det bra! :)

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva var det jeg sa ;) . Jeg håper hele tråden blir slettet, det får da være måte på idioti, selv på et teit forum.

Anonymkode: 6821a...aed

Hei! Du! Slutt å vær så ekstremt fordomsfull a!

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det jeg sa ;) . Jeg håper hele tråden blir slettet, det får da være måte på idioti, selv på et teit forum.

Anonymkode: 6821a...maed

Haha ja, men jeg skulle gjerne diskutert videre med TS jeg. Han er et interessant fenomen å studere og å følge med på, sånt rent sosiologisk, psykologisk og sosialantropologisk som han selv pleier si (dog tror jeg ikke han vet hva noen av disse begrepene egentlig betyr...)

Men det er litt vanskelig å diskutere med en som bare bruker hersketeknikker, og gas-lighter alle som forsøker å bidra med noe konstruktivt. Men god underholdning er det jo forsåvidt - selv om det begynner å bli litt mye reprise her nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som mnipulerer, smigrer og lyger kun for egen vinning, vel vitende om at de kan ødelegge/såre andre mennesker med gode intensjoner.

Anonymkode: 38f8b...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Celiclya said:

(...) (dog tror jeg ikke han vet hva noen av disse begrepene egentlig betyr...)

Neivel :) Bra du vet mer enn meg om hva jeg selv vet, ja. Fint det :)

Men det er litt vanskelig å diskutere med en som bare bruker hersketeknikker, og gas-lighter alle som forsøker å bidra med noe konstruktivt. Men god underholdning er det jo forsåvidt - selv om det begynner å bli litt mye reprise her nå. 

Jeg er mer genuint lei meg for at jeg stiller noen enkle spørsmål: dere prater om alt annet mellom himmel og jord: og jeg prøver genuint å få tråden på rett spor igjen: og i mine forsøk på å få svar på et enkelt spørsmål, så bruker dere det som underholdning?

Rent reellt sett så virker det for meg som at dere mangler livskvalitet: det kan jo ikke være greit å leve hvis livet går ut på å le av andres spørsmål?

Liksom: Person A oppretter en tråd.

Person Resten Av Alfabetet prøver å avspore tråden, og ler mens Person A prøver å få besvart et enkelt spørsmål.

Da er på en måte min tankegang: .... WHAT!??? HVOR finner dere glede i det?

Jeg prøver å få svar på et enkelt spørsmål, dere avsporer, og syns det er gøy!? Fritidsproblemer much, ja?

 

10 hours ago, AnonymBruker said:

De som mnipulerer, smigrer og lyger kun for egen vinning, vel vitende om at de kan ødelegge/såre andre mennesker med gode intensjoner.

Anonymkode: 38f8b...0ec

Dette er så utrolig sant! Spørsmålet er mer: hvorfor?

Akkurat som trådens formål: HVA gjør folk falske?

Det kan jo ikke være noe bra å BLI FØDT OND?

Det kan jo ikke være noe å bra å se GLEDE i andres TAP?

Anonymkode: 621fd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er så utrolig sant! Spørsmålet er mer: hvorfor?

Akkurat som trådens formål: HVA gjør folk falske?

Det kan jo ikke være noe bra å BLI FØDT OND?

Det kan jo ikke være noe å bra å se GLEDE i andres TAP?

Anonymkode: 621fd...4f0

Men der skifter du jo spørsmål. Du så du lurte på hvorfor alle folk med belastende fortid og depresjon er falske ikke: HVA gjør folk (alle folk ?) falske?

Har du byttet? Er jo to forskjellige spørsmål.

Det med BLI FØDT OND. Tror du virkelig det ? Jeg tenker det ikke er mulig. Men igjen hvor ble det av kriteriene. (depresjon og fortid. Mener du da en kan ble født med belastende fortid.. ?)

Du avsporer jo fra temaet. 

Jeg tipper ingen her er uenig i at det finnes falskhet i folk. Og hvorfor kan en jo diskutere. Men det er begrensningene du setter ved å komme med en påstand du aldri dokumenterer (du vrir deg unna. Du har ikke linket til en eneste side med forskning eller i det minste at en eller annen på hele Internettet, skriftlig, er enig med deg og har skrevet noe om det. Ikke en eneste kilde har du klart å hoste opp. Ikke en.) 

Din påstand er at de som har hatt en depresjon er falske. Spesifikk:falske. Du vrir deg unna med å si at : fortid påvirker og depresjon påvirker (les med idiotstemme) Men det du har sagt er at det spesifikk er falskhet vi snakker om.. ikke at det "påvirker"

 Jeg vet du ikke kommer til å svare på det jeg skriver. Du vrir det unna og sier "ha ha :)" og lignende. For en type du er. det hadde vært gøy a vite hva som gjør ett menneske ensporet og så sta.

MEN: om du skulle få igjen noe som helst troverdighet her:

Du må bare komme med en eneste kilde du kan linke til som støtter at folk som har hatt en depresjon er spesifikk mer falske enn andre. Det har du ikke gjort. For det finnes ikke. Og det at du ikke kan gjør deg bare til en sta og ynkelig klovn.

Nå ble du vel så fornærmet at du bruker det til å vri det unna å komme med en link. Jeg ser den. Men du mangler all troverdighet uansett hva du gjør for å vri deg unna det faktum at det er ingen som er enig i at en som har hatt depresjon alltid er falsk.

Venter spendt nå på den linken med noen som støtter det med falskhetspåstanden overfor deprimerte som skal renvaske deg fra å være en idiot ;);) Ta det som en utfordring.  

Lykke til, heisan og ha god dag

 

 

 

Anonymkode: 2cc90...983

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter spendt nå på den linken med noen som støtter det med falskhetspåstanden overfor deprimerte som skal renvaske deg fra å være en idiot ;);) 

Det vet du aldri kommer til å skje. Erfaringen fra den 60-siders tråden som heldigvis ble slettet, sier det. Bare ikke svar fyren, han sitter i mors kjeller foran pc,en og har for mye fritid, derfor oppretter han den ene tåpelige tråden etter den andre.

Anonymkode: 6821a...aed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TS, hvorfor insisterer du på å sitere innlegg på en slik måte at vi andre ikke enkelt kan sitere deg? Vær grei og ikke skriv ditt svar INNI andre sine svar - dersom jeg forsøker å sitere deg nå så får jeg jo ikke med hva du har skrevet inni mitt svar, uten å måtte klippe og lime - ekstremt tungvint!

Ellers vil jeg bare kommentere at jeg har faktisk forsøkt å svare deg på det du spør om her - det jeg reagerer på er at du er nedlatende i responsen din. Jeg skrev et langt innlegg til deg hvor du kun sier det var for mye å lese, sorry at jeg ikke gadd å lese liksom. Hvordan forventer du at man kan ha en saklig diskusjon dersom du ikke engang tar deg bryet med å lese de svarene du får? Ble det for mange og vanskelige spørsmål kanskje i det innlegget jeg skrev til deg, siden du ikke engang evnet å lese det?

I tillegg; ja jeg tør å påstå at jeg vet ganske mye mer om sosiologi, sosialantropologi og psykologi enn deg - du bruker jo begrepene helt feil! 

Så bra vi er enige nå da TS :):) (Håper du har lært sarkasme siden sist)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, vi bruker deg ikke til underholdning for å være kjipe. Du LAGER jo underholdning sånn som du holder på her i tråd etter tråd. 

Som jeg har sagt før; Du er et ganske interessant fenomen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Celiclya skrev:

By the way, vi bruker deg ikke til underholdning for å være kjipe. Du LAGER jo underholdning sånn som du holder på her i tråd etter tråd. 

Som jeg har sagt før; Du er et ganske interessant fenomen!

Og jeg sier det jeg sier i andre tråder: Ts er totalt uinteressant som person. Han er en av de som kommer til å gnukke på detaljer resten av livet sitt. Spesielt dette: Hvorfor er ALLE så slemme mot meg? Hulk hulk.

Nei vent, han har jo ikke følelser. Sant wubwub?

Anonymkode: 9ed91...51a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg sier det jeg sier i andre tråder: Ts er totalt uinteressant som person. Han er en av de som kommer til å gnukke på detaljer resten av livet sitt. Spesielt dette: Hvorfor er ALLE så slemme mot meg? Hulk hulk.

Nei vent, han har jo ikke følelser. Sant wubwub?

Anonymkode: 9ed91...51a

Dette er ikke wubwub. Han er mye smartere.

Anonymkode: 606f6...f6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg sier det jeg sier i andre tråder: Ts er totalt uinteressant som person. Han er en av de som kommer til å gnukke på detaljer resten av livet sitt. Spesielt dette: Hvorfor er ALLE så slemme mot meg? Hulk hulk.

Nei vent, han har jo ikke følelser. Sant wubwub?

Anonymkode: 9ed91...51a

Helt enig,bare la vær å svar ham,synes de trådene han lager er totalt uinteressante. Svarte han noe få ganger i 60-siders tråden,men etter hvert ble det gørrande kjedelig, han svarte på samme måte gjennom hele tråden,uten evne til å fornye seg overhodet.

Anonymkode: 6821a...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg sier det jeg sier i andre tråder: Ts er totalt uinteressant som person. Han er en av de som kommer til å gnukke på detaljer resten av livet sitt. Spesielt dette: Hvorfor er ALLE så slemme mot meg? Hulk hulk.

Nei vent, han har jo ikke følelser. Sant wubwub?

Anonymkode: 9ed91...51a

Wubwub?? Han er jo en smarting,han her er jo uten evne til å fornye seg overhodet,altså ingen skarping.

Anonymkode: 6821a...aed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...