Gå til innhold

Hva er greia med at alle på Tinder har herpes?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser på profilbildene at veldig mange der har munnsår, de går direkte til venstre.

Synes det er rart de legger ut bilde av Det, men det er jo bra, jeg vil ikke ha herpes!

Anonymkode: dce24...2ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde vært oppgitt for alle som har det.

Anonymkode: e8e83...df2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde vært oppgitt for alle som har det.

Anonymkode: e8e83...df2

Helt enig, synes folk må informere om slikt.

Anonymkode: dce24...2ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å begrense herpessmitte. Nesten alle har det. Du har det sannsynligvis selvom du aldri har hatt utbrudd.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har vært for aktive på tinder? :fnise:

Anonymkode: 5749f...312

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Occulta skrev:

Det er umulig å begrense herpessmitte. Nesten alle har det. Du har det sannsynligvis selvom du aldri har hatt utbrudd.

Det er nesten slik at jeg håper Det, vil ikke ha synlige utbrudd på leppene og værtfallnikke de smertefull utbruddene der nede😨

Anonymkode: dce24...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo oftest et tegn på en bør styre unna, en får ikke herpes hvis en har holdt seg til barndomskjæresten lissom...

Anonymkode: e8e83...df2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde vært oppgitt for alle som har det.

Anonymkode: e8e83...df2

Haha! En stjerne tattis i panna 😆😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo oftest et tegn på en bør styre unna, en får ikke herpes hvis en har holdt seg til barndomskjæresten lissom...

Anonymkode: e8e83...df2

Eh, jo det kan man. Man kan bli smittet med herpes av bestemor, nabojenta, tanta, broren sin, foreldre... Det holder at man tar feil glass for eksempel. 

Synes det er utrolig stygt av dere å snakke slik om folk som har herpes. Jeg har det heldigvis ikke selv, og nå blir jeg bare mer redd for å få det når folk er så fæle :-( 

Anonymkode: 467af...eeb

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo oftest et tegn på en bør styre unna, en får ikke herpes hvis en har holdt seg til barndomskjæresten lissom...

Anonymkode: e8e83...df2

Jeg har hatt munnherpes hele livet. Det er to typer herpes, hvorav en av de er kjent som en STD.. den andre kan du få av så enkle ting som at moren din får utbrudd mens hun går gravid. Det skjedde med meg. Er så dritt lei av at man skal bli sett ned på og sett på som ekkel bare fordi man er en av de som får utbrudd for en sykdom ALLE har.

Anonymkode: 4dcea...c32

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh, jo det kan man. Man kan bli smittet med herpes av bestemor, nabojenta, tanta, broren sin, foreldre... Det holder at man tar feil glass for eksempel. 

Synes det er utrolig stygt av dere å snakke slik om folk som har herpes. Jeg har det heldigvis ikke selv, og nå blir jeg bare mer redd for å få det når folk er så fæle :-( 

Anonymkode: 467af...eeb

Husk å aldri ta feil glass! Propaganda deluxe! 🙄

Anonymkode: cf0db...e91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt munnherpes hele livet. Det er to typer herpes, hvorav en av de er kjent som en STD.. den andre kan du få av så enkle ting som at moren din får utbrudd mens hun går gravid. Det skjedde med meg. Er så dritt lei av at man skal bli sett ned på og sett på som ekkel bare fordi man er en av de som får utbrudd for en sykdom ALLE har.

Anonymkode: 4dcea...c32

Og det skal sies at jeg fikk mitt første kyss som 18åring. Så nei, herpes er ikke et tegn på at man er «hore» og «bør styre unna»

Anonymkode: 4dcea...c32

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt munnherpes hele livet. Det er to typer herpes, hvorav en av de er kjent som en STD.. den andre kan du få av så enkle ting som at moren din får utbrudd mens hun går gravid. Det skjedde med meg. Er så dritt lei av at man skal bli sett ned på og sett på som ekkel bare fordi man er en av de som får utbrudd for en sykdom ALLE har.

Anonymkode: 4dcea...c32

For det første så har ikke ALLE herpes.

For det andre så må jo også duvrespejtere at ikke alle ønsker seg dette viruset og derfor tar noen forholdsregler.

Anonymkode: dce24...2ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For det første så har ikke ALLE herpes.

For det andre så må jo også duvrespejtere at ikke alle ønsker seg dette viruset og derfor tar noen forholdsregler.

Anonymkode: dce24...2ea

ALLE har viruset i kroppen, men ikke alle har utbrudd..

 

og HVOR FAEN har jeg sagt at jeg ikke respekterer dette? Jeg sier bare at NEI man er ikke hore for å ha herpes, og at det er en helt naturlig ting som man kan bli smittet av når man er i magen til moren. Jeg er så DRITT LEI av å bli sett ned på fordi folk ikke vet hva herpes egentlig er. 

Anonymkode: 4dcea...c32

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE har viruset i kroppen, men ikke alle har utbrudd..

 

og HVOR FAEN har jeg sagt at jeg ikke respekterer dette? Jeg sier bare at NEI man er ikke hore for å ha herpes, og at det er en helt naturlig ting som man kan bli smittet av når man er i magen til moren. Jeg er så DRITT LEI av å bli sett ned på fordi folk ikke vet hva herpes egentlig er. 

Anonymkode: 4dcea...c32

Jeg kan anbefale sinnemestringskurs.

Anonymkode: dce24...2ea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE har viruset i kroppen, men ikke alle har utbrudd..

 

og HVOR FAEN har jeg sagt at jeg ikke respekterer dette? Jeg sier bare at NEI man er ikke hore for å ha herpes, og at det er en helt naturlig ting som man kan bli smittet av når man er i magen til moren. Jeg er så DRITT LEI av å bli sett ned på fordi folk ikke vet hva herpes egentlig er. 

Anonymkode: 4dcea...c32

NEI ikke ALLE har viruset i kroppen, ca 80% har Det, men ikke alle disse har utbrudd. Du trenger ikke skrive så stygt bare for å prøve å få folk til å tro på den feilinformasjonen de oppgir.

Anonymkode: dce24...2ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hvorfor hakker ingen på personen som skriver at «man har ikke bare holdt seg til ungdomskjæresten for å få herpes» da? Det er I ALLEFALL LØGN.

Anonymkode: 4dcea...c32

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE har viruset i kroppen, men ikke alle har utbrudd..

 

og HVOR FAEN har jeg sagt at jeg ikke respekterer dette? Jeg sier bare at NEI man er ikke hore for å ha herpes, og at det er en helt naturlig ting som man kan bli smittet av når man er i magen til moren. Jeg er så DRITT LEI av å bli sett ned på fordi folk ikke vet hva herpes egentlig er. 

Anonymkode: 4dcea...c32

Alle? Nei.

Jeg har tatt alskens tester hos lege, er 48 og mor. Har ikke herpesviruset. 

Anonymkode: ab0bb...787

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle? Nei.

Jeg har tatt alskens tester hos lege, er 48 og mor. Har ikke herpesviruset. 

Anonymkode: ab0bb...787

Da er vel du én av de typ 10% i Verden som ikke har det, ifølge Store Medisinske Leksikonet. Men for meg er typ 80-90% utbredelse det samme som «ALLE». I allefall ikke noe å være overlegen for å ikke ha, eller snakke nedverdigende for at andre har.

Anonymkode: 4dcea...c32

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo oftest et tegn på en bør styre unna, en får ikke herpes hvis en har holdt seg til barndomskjæresten lissom...

Anonymkode: e8e83...df2

Haha, jeg fikk faktisk herpes i barnehagen. Må ha vært billig på den tiden.. 

Anonymkode: c0f7a...a2d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...