Gå til innhold

Hjelp! Sprittusj på whiteboard!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere, jeg trenger hjelp nå! Jeg passer huset til en god venninne, mest for å se etter katten hennes, mens hun er bortreist fra i går til i dag. På ene veggen har hun en tavle som jeg har skrevet på før, hvor man helt enkelt virker det bort etterpå med eksempelvis en våt klut. Jeg fant ikke tusjen som hører til men fant til slutt en tusj etter litt leting. Jeg hadde tatt et par glass rosévin og tegnet noen nokså obskøne karikaturer i life-size størrelse. Jeg påstår ikke at jeg er noen talentfull kunstner, men disse tegningene er ikke til å misforstå.  

Min venninne ringte for å si at de er ca en time unna nå, hun og hennes 6-årige sønn. Jeg har nå desperat prøvd å vaske tavlen men tusjen vil ikke av!! Jeg er redd min venninne ikke vil synes dette er det minste morsomt!!

Hva kan jeg gjøre?

 

Anonymkode: 4d940...b52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lett etter jif men greia er at venninna mi er sånn hippietype som lager vaskemidler selv. Hun har ikke slikt i hus og det er ikke noe butikk i nærheten. 

Skal jeg bare legge meg flat og innrømme at jeg var på roséfylla og at det dessverre gikk utover kjøkkenveggen hennes? 

Uff, jeg er så flau. 

Anonymkode: 4d940...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakkfjerner

Anonymkode: f73f8...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Semydfe skrev:

Jiff skurekrem kan lage riper.

Antibac funker supert!

Hun har en flaske stående hvor det står "aloe vera gel + eddik tilsatt peppernynte", tror du det blir noenlunde det samme?

Anonymkode: 4d940...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er det kun å skrape av med negl eller kniv som funker. Du kan også prøve neglelakk fjerner eller annet alkoholholdig.

Anonymkode: 55a86...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegn over dine kreative verk (for guttungens skyld), og kjøp henne en ny tavle dersom dere ikke får der bort 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter min erfaring er det kun å skrape av med negl eller kniv som funker. Du kan også prøve neglelakk fjerner eller annet alkoholholdig.

Anonymkode: 55a86...2cc

Tingen er at jeg har akrylnegler hvor kantene er så himla glatte!

1 minutt siden, Strikkagenser skrev:

Tegn over dine kreative verk (for guttungens skyld), og kjøp henne en ny tavle dersom dere ikke får der bort 

Har du noen kreative forslag? Det er snakk om en ganske spebygget mannsfigur med et enormt kjønnsorgan samt en kvinne som ikke later til å være vondt å be hvis du skjønner. 

Anonymkode: 4d940...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader altså! Jeg ser nå at jeg har tegnet noen små "streker" utover tavlen (dette skulle illustrere den mannlige figurens klimaks) og her har jeg ved et uhell tegnet to små streker på smartpanelet/veggen som møter tavlen. 

Hjelp meg!! Vær så snill!

 

Anonymkode: 4d940...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når lærerne mine har gjort den feilen har jeg alltid fått det bort med å tegne over med whiteboard tusjen, så ja det funker helt perfekt, trenger ikkeno vaskemiddel

Anonymkode: 77d1f...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tingen er at jeg har akrylnegler hvor kantene er så himla glatte!

Har du noen kreative forslag? Det er snakk om en ganske spebygget mannsfigur med et enormt kjønnsorgan samt en kvinne som ikke later til å være vondt å be hvis du skjønner. 

Anonymkode: 4d940...b52

Trenger ikke være kreativt, er bare å tegne over så man ikke ser hva som har vært der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når lærerne mine har gjort den feilen har jeg alltid fått det bort med å tegne over med whiteboard tusjen, så ja det funker helt perfekt, trenger ikkeno vaskemiddel

Anonymkode: 77d1f...319

Da må jeg bare finne den da!! Har en halvtime på meg. Tusen takk!

Anonymkode: 4d940...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk Det? Er du bannlyst fra huset? Fikk barnet sjokk for livet? 

Anonymkode: 2671e...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk Det? Er du bannlyst fra huset? Fikk barnet sjokk for livet? 

Anonymkode: 2671e...f40

Det ble mildt sagt baluba. Min venninne fikk det for seg at det var hun jeg hadde tegnet på tavlen. Dette eskalerte til en hissig diskusjon foran 6-åringen som sto og måpte med blikket festet på den aktuelle veggen. 

Enden på visa er at hun mener jeg skal betale for nye vegger. Jeg mener, det må da finnes en metode for å fjerne kunstverket uten å måtte ty til så ekstreme tiltak?!

Anonymkode: 4d940...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ble mildt sagt baluba. Min venninne fikk det for seg at det var hun jeg hadde tegnet på tavlen. Dette eskalerte til en hissig diskusjon foran 6-åringen som sto og måpte med blikket festet på den aktuelle veggen. 

Enden på visa er at hun mener jeg skal betale for nye vegger. Jeg mener, det må da finnes en metode for å fjerne kunstverket uten å måtte ty til så ekstreme tiltak?!

Anonymkode: 4d940...b52

Flere har påpekt at whiteboard-tusjen kan brukes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sprittusj bruker man sprit. Det fås på apotek. Overflatedesinfeksjon. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...