Gå til innhold

kinodate


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. En gutt har spurt meg om å bli med på kino, og jeg har virkelig ingen anelse om hva vi skal snakke om. Er desperat etter råd. Gruer meg noe sykt, er skikkelig redd for at jeg ikke skal finne på noe og si og at det bare blir klein stillhet..noen tips til hva vi kan snakke om? (jeg er 17 og han er 20)

Anonymkode: 329f2...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går bra, snakk masse om filmen etterpå og andre filmer som er litt lik som den du kommer på, og andre filmer du liker eller ikke likte. Så går praten av seg selv :) Gå på mcdonalds eller noe etter filmen, og hjem etter pommesfriten/burgern så det ikke blir for lenge og dere går ut av samtaleemner :)  Lykke til!

Anonymkode: 8be7f...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan snakke om hva som helst. Alt fra hva han liker å spise til hva han liker å gjøre. Hva han ser for seg å gjøre frem i tid f.eks. De gangene jeg har spurt om ting som er litt utenom det vanlige og ofte helt unyttige/lite personlige spørsmål så har det blitt ganske godt mottatt. Gutter i den alderen vet ofte ikke helt hva de vil enda og er redd for at du skal synes det er teit av de å ikke ha en plan eller et ordentlig svar på sånt. 
Jeg er på ingen måte ekspert på det her, men min erfaring er at du kan spørre om alt :)
Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...