Gå til innhold

Date - han fikk kalde føtter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, jeg tenker at jeg er glad det skjedde før vi traff hverandre og ikke før en date nr 2, da ville jeg følt det personlig. Nå tenker jeg bare at han fikk kalde føtter, eller "noe" skjedde som gjorde at han ombestemte seg.

Han er absolutt ikke noe jeg jakter på nei, men synd, for han var en person jeg likte, men litt baller må en jo ha. Om han foreslår konkret å treffes igjen, tja... det får jeg se på. Da må det isåfall bli en kaffe, på vei hjem fra jobb, uten større anstrengelser fra min side.

Anonymkode: 84a5c...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, jeg tenker at jeg er glad det skjedde før vi traff hverandre og ikke før en date nr 2, da ville jeg følt det personlig. Nå tenker jeg bare at han fikk kalde føtter, eller "noe" skjedde som gjorde at han ombestemte seg.

Han er absolutt ikke noe jeg jakter på nei, men synd, for han var en person jeg likte, men litt baller må en jo ha. Om han foreslår konkret å treffes igjen, tja... det får jeg se på. Da må det isåfall bli en kaffe, på vei hjem fra jobb, uten større anstrengelser fra min side.

Anonymkode: 84a5c...9ab

Ikke unnskyld en voksen mann. Kutt ut kontakten og blokker ham der du har ham på SM. Alt annet er tørstig oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Ikke unnskyld en voksen mann. Kutt ut kontakten og blokker ham der du har ham på SM. Alt annet er tørstig oppførsel.

Blokkere han - det var da voldsomt. Da virker hun jo som en dramaqueen. Fyren var bare veldig feig. Så ingen grunn til å straffe han, men heller ikke grunn til å møte han igjen. Fortjener ikke en ny sjanse når han var så sen å si fra, og gjorde det på en veldig klønete måte.

Anonymkode: fdada...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blokkere han - det var da voldsomt. Da virker hun jo som en dramaqueen. Fyren var bare veldig feig. Så ingen grunn til å straffe han, men heller ikke grunn til å møte han igjen. Fortjener ikke en ny sjanse når han var så sen å si fra, og gjorde det på en veldig klønete måte.

Anonymkode: fdada...38f

Dramaqueen når det ikke lenger er noe kommunikasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Dramaqueen når det ikke lenger er noe kommunikasjon?

Jeg pleier ikke å blokkere menn jeg tidligere har vært på date eller chattet med, selv om kommunikasjonen har dødd ut.

Anonymkode: fdada...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke å blokkere menn jeg tidligere har vært på date eller chattet med, selv om kommunikasjonen har dødd ut.

Anonymkode: fdada...38f

Det gjør jeg. 

Grunnen: Fordi menn har det med å poppe opp bare sånn alikevel når de tror stormen har lagt seg og man ikke lenger er irritert. De dukker opp fordi de vil ha noe fra en og nøre under egoet sitt mens de holder på. De er av typen som du ikke har hørt noe fra på to år, skaffet seg dame og kontakter deg når de likevel er byen din i håp om å få smashe. 

Ved å blokkere viser man at man er ikke interessert i nøre under egoet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo
22 hours ago, AnonymBruker said:

Vi avtalte date for 2 dager siden med klokkeslett og sted. I går chattet vi mye sammen, og endte med å avtale at det ble middag istedet for kun treffes for en kaffe - på hans iniativ.

I dag, når jeg var på vei.. ca 20 minutter før vi skulle treffes så spør han når vi skulle treffes. Han hadde vært ute på tur og brukt lenger tid. Jeg bare.. eh.. om ca 20 minutter. Han svarte da.. han kom, men ble seint. Når jeg spurte hva seint var så svarte han ikke.

Jeg dro bare hjem igjen. Sendte melding at det var dårlig gjort å avtale å treffes når det ikke hadde vært intensjonen. Han svarte da at han fikk kalde føtter. Beklager.

Litt små chat etterpå.. Han likte meg veldig godt.. bla..bla.. men han var ikke vant å dra på date og synest det plutselig ble skummelt.

Altså.. nå har jeg ikke truffet fyren, så er ikke noe jeg kommer til å ligge våken for. Men er dette bare en "billig" unnskyldning for at han vil ikke treffes allikevel? Han kunne jo da sendt melding tidligere om at noe kom i veien og kansellere?

Eller sitter folk hjemme i sine egne stuer og avtaler dater som de aldri har tenkt å gå på? 

 

Anonymkode: 84a5c...9ab

Det der har jeg opplevd noen ganger. Er jeg sammen med noen av de? Nei! Respektløst til de grader!! F... him! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...