Gå til innhold

Date - han fikk kalde føtter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi avtalte date for 2 dager siden med klokkeslett og sted. I går chattet vi mye sammen, og endte med å avtale at det ble middag istedet for kun treffes for en kaffe - på hans iniativ.

I dag, når jeg var på vei.. ca 20 minutter før vi skulle treffes så spør han når vi skulle treffes. Han hadde vært ute på tur og brukt lenger tid. Jeg bare.. eh.. om ca 20 minutter. Han svarte da.. han kom, men ble seint. Når jeg spurte hva seint var så svarte han ikke.

Jeg dro bare hjem igjen. Sendte melding at det var dårlig gjort å avtale å treffes når det ikke hadde vært intensjonen. Han svarte da at han fikk kalde føtter. Beklager.

Litt små chat etterpå.. Han likte meg veldig godt.. bla..bla.. men han var ikke vant å dra på date og synest det plutselig ble skummelt.

Altså.. nå har jeg ikke truffet fyren, så er ikke noe jeg kommer til å ligge våken for. Men er dette bare en "billig" unnskyldning for at han vil ikke treffes allikevel? Han kunne jo da sendt melding tidligere om at noe kom i veien og kansellere?

Eller sitter folk hjemme i sine egne stuer og avtaler dater som de aldri har tenkt å gå på? 

 

Anonymkode: 84a5c...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en feiging.... Enten så har han ikke vært på blinddate før, eller så er han usikker. Bare dropp han fullstendig, ikke la han sweettalke deg til en kaffedate nå. 

Anonymkode: d5b2d...b13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi avtalte date for 2 dager siden med klokkeslett og sted. I går chattet vi mye sammen, og endte med å avtale at det ble middag istedet for kun treffes for en kaffe - på hans iniativ.

I dag, når jeg var på vei.. ca 20 minutter før vi skulle treffes så spør han når vi skulle treffes. Han hadde vært ute på tur og brukt lenger tid. Jeg bare.. eh.. om ca 20 minutter. Han svarte da.. han kom, men ble seint. Når jeg spurte hva seint var så svarte han ikke.

Jeg dro bare hjem igjen. Sendte melding at det var dårlig gjort å avtale å treffes når det ikke hadde vært intensjonen. Han svarte da at han fikk kalde føtter. Beklager.

Litt små chat etterpå.. Han likte meg veldig godt.. bla..bla.. men han var ikke vant å dra på date og synest det plutselig ble skummelt.

Altså.. nå har jeg ikke truffet fyren, så er ikke noe jeg kommer til å ligge våken for. Men er dette bare en "billig" unnskyldning for at han vil ikke treffes allikevel? Han kunne jo da sendt melding tidligere om at noe kom i veien og kansellere?

Eller sitter folk hjemme i sine egne stuer og avtaler dater som de aldri har tenkt å gå på? 

 

Anonymkode: 84a5c...9ab

Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det så uhøflig som det går an å få det. Ville ikke akseptert det og gitt han en second chance.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadden ok tenkt til å gå når han avtalte med deg, om han ikke er en fuckboy som bare avtaler sånt for å se hvem som sier ja og vil ha han så han kan booste egoet sitt litt.
Men når dagen kom og han ikke prioriterte dagen sånn at han visste når klokka dere skulle møtes , og måtte spørre deg viser jo at han egentlig dreit ganske blanke i den daten. Det er ikke uvanlig å få kalde føtter, men da presser man seg til å gå om man ikke rekker å trekke seg/utsette dagen i forkant, når han her sendte deg melding 20 min før daten så var det ikke snakk om at han plutselig fikk kalde føtter men hadde tenkt til å gå. Han hadde backet ut for lengst og gadd ikke prioritere daten.

Ikke gidd å chatt mer med han uansett om han sier sorry og blabla. Han gadd ikke. Han er useriøs. Om han møter deg er det bare for å se om du er keen nok til at han får pult deg.

Anonymkode: 4e5ef...b4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadden ok tenkt til å gå når han avtalte med deg, om han ikke er en fuckboy som bare avtaler sånt for å se hvem som sier ja og vil ha han så han kan booste egoet sitt litt.
Men når dagen kom og han ikke prioriterte dagen sånn at han visste når klokka dere skulle møtes , og måtte spørre deg viser jo at han egentlig dreit ganske blanke i den daten. Det er ikke uvanlig å få kalde føtter, men da presser man seg til å gå om man ikke rekker å trekke seg/utsette dagen i forkant, når han her sendte deg melding 20 min før daten så var det ikke snakk om at han plutselig fikk kalde føtter men hadde tenkt til å gå. Han hadde backet ut for lengst og gadd ikke prioritere daten.

Ikke gidd å chatt mer med han uansett om han sier sorry og blabla. Han gadd ikke. Han er useriøs. Om han møter deg er det bare for å se om du er keen nok til at han får pult deg.

Anonymkode: 4e5ef...b4c

Ja, det er det jeg også er litt redd for.

Og jadda.. han angrer nå. 

Anonymkode: 84a5c...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angret vel på at han lagde en avtale og stakk på fjellet sånn at han kunne late som han hadde glemt avtalen hvis du mot formodning tok kontakt når han ikke dukket opp. Ble litt usikker etterpå når du ble tydelig lei deg og prøver reparere skaden på verst mulig måte: finne på unnskyldninger så han fremstår mer ok enn han er.

Kjip feig fyr. 

 

Anonymkode: 4eac7...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en usikker/umoden mann. Det virket jo som han hadde intensjon først om å møte deg. Han ble jo så ivrig at han til og med endret det til middag. Så antagelig fikk han prestasjonsangst dagen etter. Men det er jo ved slike situasjoner en mann må skjerpe seg, og ikke kan feige ut slik han her gjorde. Han burde gått på daten selv om han var nervøs. Men når han nå først bestemte seg for å avlyse, burde han gjort det på en ordentlig måte. I god tid, og med en troverdig unnskyldning. Ikke holde deg for narr ved å la deg forberede deg og dra på daten. Og at han innrømte for deg sannheten om at han fikk kalde føtter, gjør jo bare hele seansen ekstra pinlig. Dette er nok bare en fyr du kan le av og riste på hodet over. Selv om det var synd du kastet bort et par timer.

Anonymkode: fdada...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk vel kalde føtter da, for en eller annen grunn. Hadde han bare prøvd å lure deg så hadde han vel ikke snakket videre med deg etterpå. 

Anonymkode: f4d8f...d57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og kan være sånn som avtaler dater men avlyser eller kommer med unnskyldninger for ikke å møtes likevel. Det er overhodet ikke fordi jeg ikke er interessert men fordi jeg freaker ut når det nærmer seg, syns det er litt skummelt og er redd for at det skal bli klein

Nå skal det sies at jeg ikke har gjort det med menn jeg har chattet mye med og føler meg trygg på og der jeg har avlyst men er interessert har jeg gjerne møtt de til slutt etter å ha chattet litt mer 

Jeg tenker derfor at han godt kan være interessert - og det virker jo sånn ut fra det han skriver. Kanskje han bare trenger litt mer tid for å føle seg komfortabel i en datingsituasjon

Anonymkode: 8d614...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og kan være sånn som avtaler dater men avlyser eller kommer med unnskyldninger for ikke å møtes likevel. Det er overhodet ikke fordi jeg ikke er interessert men fordi jeg freaker ut når det nærmer seg, syns det er litt skummelt og er redd for at det skal bli klein

Anonymkode: 8d614...517

Men denne mannen sender jo melding tjue minutter før og spør når de skulle møtes, og skriver han blir sein, men har egentlig ikke tenkt å komme. Da har han jo latt henne gjøre seg klar og til og med dratt til daten. Det er respektløst.

Anonymkode: fdada...38f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men denne mannen sender jo melding tjue minutter før og spør når de skulle møtes, og skriver han blir sein, men har egentlig ikke tenkt å komme. Da har han jo latt henne gjøre seg klar og til og med dratt til daten. Det er respektløst.

Anonymkode: fdada...38f

Enig! Det ville aldri jeg gjort på så kort varsel, men jeg har avlyst samme dag og det er også dårlig gjort 

Anonymkode: 8d614...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la han få en til sjanse, han har vist at han ikke respekterer deg. Og vil du virkelig ha en slik vinglepetter?

Om han hadde fortsatt å ta kontakt og vil lage ny avtale hadde jeg svart: "Beklager, men jeg er ikke lenger i interessert, jeg ser etter en mann med karakter og gode verdier, og her når ikke du opp."

Anonymkode: ab197...f75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde en jente som fikk kalde føtter i går faktisk. Avviste daten ca en halvtime før vi skulle møtes, og skyldte på noe drama med venninnen sin kjæreste osv. Hun beklaget seg, og spurte om det var veldig frekt å avlyse såpass rett før (jeg syntes jo det, men lot det gå). Og hun spurte om vi kan ta det en annen dag.

Jeg sa ja, det kan vi vel da, men at hun får si fra om når det passer. Så svarer hun "ja<3". Wtf, hvorfor ikke gi meg et nytt tidspunkt å forholde meg til? Hun må da forstå at jeg ikke gidder slikt.

Hun er vanskelig. Hun er som Jekyll og Hyde, interessert men samtidig ambivalent. Hun kommer ikke til å ha sjans hvis hun fortsetter slik dessverre. 

Anonymkode: 4381d...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi avtalte date for 2 dager siden med klokkeslett og sted. I går chattet vi mye sammen, og endte med å avtale at det ble middag istedet for kun treffes for en kaffe - på hans iniativ.

I dag, når jeg var på vei.. ca 20 minutter før vi skulle treffes så spør han når vi skulle treffes. Han hadde vært ute på tur og brukt lenger tid. Jeg bare.. eh.. om ca 20 minutter. Han svarte da.. han kom, men ble seint. Når jeg spurte hva seint var så svarte han ikke.

Jeg dro bare hjem igjen. Sendte melding at det var dårlig gjort å avtale å treffes når det ikke hadde vært intensjonen. Han svarte da at han fikk kalde føtter. Beklager.

Litt små chat etterpå.. Han likte meg veldig godt.. bla..bla.. men han var ikke vant å dra på date og synest det plutselig ble skummelt.

Altså.. nå har jeg ikke truffet fyren, så er ikke noe jeg kommer til å ligge våken for. Men er dette bare en "billig" unnskyldning for at han vil ikke treffes allikevel? Han kunne jo da sendt melding tidligere om at noe kom i veien og kansellere?

Eller sitter folk hjemme i sine egne stuer og avtaler dater som de aldri har tenkt å gå på? 

 

Anonymkode: 84a5c...9ab

En "pen måte" å si at han egentlig ikke vil ha deg. Drit i han. Move on👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi avtalte date for 2 dager siden med klokkeslett og sted. I går chattet vi mye sammen, og endte med å avtale at det ble middag istedet for kun treffes for en kaffe - på hans iniativ.

I dag, når jeg var på vei.. ca 20 minutter før vi skulle treffes så spør han når vi skulle treffes. Han hadde vært ute på tur og brukt lenger tid. Jeg bare.. eh.. om ca 20 minutter. Han svarte da.. han kom, men ble seint. Når jeg spurte hva seint var så svarte han ikke.

Jeg dro bare hjem igjen. Sendte melding at det var dårlig gjort å avtale å treffes når det ikke hadde vært intensjonen. Han svarte da at han fikk kalde føtter. Beklager.

Litt små chat etterpå.. Han likte meg veldig godt.. bla..bla.. men han var ikke vant å dra på date og synest det plutselig ble skummelt.

Altså.. nå har jeg ikke truffet fyren, så er ikke noe jeg kommer til å ligge våken for. Men er dette bare en "billig" unnskyldning for at han vil ikke treffes allikevel? Han kunne jo da sendt melding tidligere om at noe kom i veien og kansellere?

Eller sitter folk hjemme i sine egne stuer og avtaler dater som de aldri har tenkt å gå på? 

 

Anonymkode: 84a5c...9ab

Jeg har hatt det på samme måte, men vært i hans situasjon. Er utallige ganger hvor jeg har fått kalder føtter og trukket meg. Også i siste liten. Årsaken var ikke interesse for å gå på date. Men årsaken var at jeg ikke var over en eks/ eller så var årsaken at jeg rett og slett hadde "brent" meg og var redd for å utsette meg selv for hva dating innebærer. 

Anonymkode: 7b436...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det på samme måte, men vært i hans situasjon. Er utallige ganger hvor jeg har fått kalder føtter og trukket meg. Også i siste liten. Årsaken var ikke interesse for å gå på date. Men årsaken var at jeg ikke var over en eks/ eller så var årsaken at jeg rett og slett hadde "brent" meg og var redd for å utsette meg selv for hva dating innebærer. 

Anonymkode: 7b436...fac

Det er dårlig gjort, rett og slett. Slutt med det. Har man sagt ja til én date, bør man bare møte opp for kutymens skyld egentlig.

Anonymkode: 4381d...6fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han fikk vel bare kalde føtter da. Jeg er heller ikke glad i å gå på date, så jeg skjønner han godt. Ville dog aldri latt noen bli sittende et sted, men nå gjorde jo ikke han det heller. Han sendte deg en melding, latet som han hadde glemt det, sa han ble sein, og så gikk du bare. Jeg ville faktisk gitt han en ny sjanse. Hva har du å tape egentlig?

Anonymkode: c399c...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi avtalte date for 2 dager siden med klokkeslett og sted. I går chattet vi mye sammen, og endte med å avtale at det ble middag istedet for kun treffes for en kaffe - på hans iniativ.

I dag, når jeg var på vei.. ca 20 minutter før vi skulle treffes så spør han når vi skulle treffes. Han hadde vært ute på tur og brukt lenger tid. Jeg bare.. eh.. om ca 20 minutter. Han svarte da.. han kom, men ble seint. Når jeg spurte hva seint var så svarte han ikke.

Jeg dro bare hjem igjen. Sendte melding at det var dårlig gjort å avtale å treffes når det ikke hadde vært intensjonen. Han svarte da at han fikk kalde føtter. Beklager.

Litt små chat etterpå.. Han likte meg veldig godt.. bla..bla.. men han var ikke vant å dra på date og synest det plutselig ble skummelt.

Altså.. nå har jeg ikke truffet fyren, så er ikke noe jeg kommer til å ligge våken for. Men er dette bare en "billig" unnskyldning for at han vil ikke treffes allikevel? Han kunne jo da sendt melding tidligere om at noe kom i veien og kansellere?

Eller sitter folk hjemme i sine egne stuer og avtaler dater som de aldri har tenkt å gå på? 

 

Anonymkode: 84a5c...9ab

Kalde føtter trenger varme aokker, strikk ett par til han :ironi:

Anonymkode: 7e083...173

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk vel bare kalde føtter da. Jeg er heller ikke glad i å gå på date, så jeg skjønner han godt. Ville dog aldri latt noen bli sittende et sted, men nå gjorde jo ikke han det heller. Han sendte deg en melding, latet som han hadde glemt det, sa han ble sein, og så gikk du bare. Jeg ville faktisk gitt han en ny sjanse. Hva har du å tape egentlig?

Anonymkode: c399c...e92

Tid og oppmerksomhet.

Anonymkode: 4381d...6fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han inviterer deg ut på middag og så brenner han deg av???? 

Ikke jakt denne mannen, kutt ut kontakten, han tester grensene dine for å se hva han kan komme seg unna med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...