Gå til innhold

Mannen har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fysj!!! Du kan ikke regne med det er første gangen. Sett deg opp på gynekolog test snarest. Jeg hadde hvis han ut med en gang. Ikke la han manipulere deg med gråt. Når man velger å betale for prostituert er dette en svært bevist handling. Jeg synes faktisk dette er 100 ganger verre enn vanlig utroskap i fylla på byen. 

Anonymkode: 805a0...817

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.5.2018 den 12.59, AnonymBruker skrev:

TS
Jeg har så lyst til å tilgi han, og fortsette livet som vi pleide. Jeg vil gå tilbake til normalen, legge meg og holde rundt han igjen... Jeg klarer ikke dette.

Anonymkode: 7279f...ac9

Har ikke lest alt.. Vil bare komme med en kommentar om at jeg skjønner det du skriver her. Du har blitt utsatt for ett stort sjokk. Så stort at det er vanskelig å fatte. 

Håper det er godt for deg at mange her er sinte på dine vegne.  Men det er du som skal stå i dette ja, på ett eller annet vis. Og jeg skjønner om det ikke er så lett å være den sterke og sinte som en utenfra ser det er logisk å være. Kan det hjelpe deg å google :sjokk ved psykisk belastning. Bare en tanke. For du må jo være helt forvirra av en så brå forandring av den virkeligheten du trodde du levde i. Kjempe-klem her prøves sendes. Kan bare råde deg til å gripe fatt i psykologen når du du kan og få ekstratimer. Du må jo være helt i oppløsning. Selv har jeg erfart ved kriser at en må ta seg tid til å være der en er og at for hver time en legger mellom seg å sjokket så orker og vet bittelitt mer om hvordan overleve dette. Ta "ett nå" av gangen. Tid er bra.  Og få ekstratimer hos psykologen. Ikke noe fasit. Da du vet hvordan du har det og best hva som er best for deg

Alle her heier på deg. Vi er sinte på dine vegne. Men det er du som avgjør hva som er riktig for deg. Men jeg skjønner du har tusen tanker nå. Og at det ikke er lett å være den sterke og handlings-kraftige. Dette er jo bl.a i tillegg til sjokket også veldig leit og en sorg vil komme uansett hva du velger å foreta deg i fremtiden. Sinne og sorg og forvirring er det normale nå. ja og sikkert også å bare ville at det hele skal bli borte fordi det er for stort og vondt.

Kan han bo ett annet sted nå så du får litt fred ? Ja om det ville hjulpet deg. Bare en tanke. 

Uansett: alt godt.

 

Anonymkode: 22472...9b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått med en gang. Du kommer ikke til å stole på han

Anonymkode: 23ea5...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å stole på han igjen*

Anonymkode: 23ea5...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest alt.. Vil bare komme med en kommentar om at jeg skjønner det du skriver her. Du har blitt utsatt for ett stort sjokk. Så stort at det er vanskelig å fatte. 

Håper det er godt for deg at mange her er sinte på dine vegne.  Men det er du som skal stå i dette ja, på ett eller annet vis. Og jeg skjønner om det ikke er så lett å være den sterke og sinte som en utenfra ser det er logisk å være. Kan det hjelpe deg å google :sjokk ved psykisk belastning. Bare en tanke. For du må jo være helt forvirra av en så brå forandring av den virkeligheten du trodde du levde i. Kjempe-klem her prøves sendes. Kan bare råde deg til å gripe fatt i psykologen når du du kan og få ekstratimer. Du må jo være helt i oppløsning. Selv har jeg erfart ved kriser at en må ta seg tid til å være der en er og at for hver time en legger mellom seg å sjokket så orker og vet bittelitt mer om hvordan overleve dette. Ta "ett nå" av gangen. Tid er bra.  Og få ekstratimer hos psykologen. Ikke noe fasit. Da du vet hvordan du har det og best hva som er best for deg

Alle her heier på deg. Vi er sinte på dine vegne. Men det er du som avgjør hva som er riktig for deg. Men jeg skjønner du har tusen tanker nå. Og at det ikke er lett å være den sterke og handlings-kraftige. Dette er jo bl.a i tillegg til sjokket også veldig leit og en sorg vil komme uansett hva du velger å foreta deg i fremtiden. Sinne og sorg og forvirring er det normale nå. ja og sikkert også å bare ville at det hele skal bli borte fordi det er for stort og vondt.

Kan han bo ett annet sted nå så du får litt fred ? Ja om det ville hjulpet deg. Bare en tanke. 

Uansett: alt godt.

 

Anonymkode: 22472...9b1

TS 
Jeg er på en måte ikke sint heller, jeg skulle ønske jeg var det, jeg skulle ønske jeg bare slo til han og kasta han på dør slik jeg alltid sa jeg skulle gjøre ved utroskap. Men midt i dette så er jeg ikke sint, ihvertfall ikke enda. Jeg er såra, skuffet, trist, depressiv, sliten, ja alle følelser som ender med å bare gå utover meg selv. Jeg holder meg opptatt med tv, og har ikke gråtet i dag. Jeg er rett og slett for sliten. Jeg ønsker at alt var borte, ja.

Ifht det med at andre er sinte på mine vegne, det er egentlig veldig godt, ja. Jeg mangler rett og slett det sinnet. Jeg er generelt ikke et sint menneske, ei heller klarer jeg å hate noen. 

Jeg skulle ønske jeg var nok... Det er en helt forferdelig følelse å vite at jeg ikke var nok...

Han er ikke hjemme nå, og kommer ikke før jeg sier det er greit. Han sier han savner meg, men han skjønner hvis jeg vil bryte. Men akkurat nå prøver jeg bare å roe meg, vente på legen og psykologen, og rett og slett ta det derfra. 

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte nesten å tro dette var mitt eget innlegg..jeg var sammen med en fyr i 10 år og på det 11 året begynte han å ha sex med prostituerte. Jeg var i sjokk i sikkert et halvt år etterpå, men fikk omsider kommet meg bort fra han.  Du skal selvfølgelig bruke den tiden du trenger, men før eller senere må du innse fakta. Jeg har enda ikke kommet helt over det og det er 2 år til høsten siden jeg fant det ut..finn noen og snakke med (IKKE han..) livet skjer plutselig desverre.:/  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Butternut skrev:

Begynte nesten å tro dette var mitt eget innlegg..jeg var sammen med en fyr i 10 år og på det 11 året begynte han å ha sex med prostituerte. Jeg var i sjokk i sikkert et halvt år etterpå, men fikk omsider kommet meg bort fra han.  Du skal selvfølgelig bruke den tiden du trenger, men før eller senere må du innse fakta. Jeg har enda ikke kommet helt over det og det er 2 år til høsten siden jeg fant det ut..finn noen og snakke med (IKKE han..) livet skjer plutselig desverre.:/  

Du tror ikke dette noe man kan klare å tilgi og leve med? 

Anonymkode: 7279f...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 
Jeg er på en måte ikke sint heller, jeg skulle ønske jeg var det, jeg skulle ønske jeg bare slo til han og kasta han på dør slik jeg alltid sa jeg skulle gjøre ved utroskap. Men midt i dette så er jeg ikke sint, ihvertfall ikke enda. Jeg er såra, skuffet, trist, depressiv, sliten, ja alle følelser som ender med å bare gå utover meg selv. Jeg holder meg opptatt med tv, og har ikke gråtet i dag. Jeg er rett og slett for sliten. Jeg ønsker at alt var borte, ja.

Ifht det med at andre er sinte på mine vegne, det er egentlig veldig godt, ja. Jeg mangler rett og slett det sinnet. Jeg er generelt ikke et sint menneske, ei heller klarer jeg å hate noen. 

Jeg skulle ønske jeg var nok... Det er en helt forferdelig følelse å vite at jeg ikke var nok...

Han er ikke hjemme nå, og kommer ikke før jeg sier det er greit. Han sier han savner meg, men han skjønner hvis jeg vil bryte. Men akkurat nå prøver jeg bare å roe meg, vente på legen og psykologen, og rett og slett ta det derfra. 

Anonymkode: 7279f...ac9

Lykke lykke til med å holde ut til timen. Og tillat deg å være der du er. Er du ikke sint så er du ikke det. Bare føl det du føler du. Det er ingenting det er riktig å føle. En føler det en føler. Følelser bare er.  Og ingen stor avgjørelser trenger du ta nå. Du har tid. Så god tid du vil.

Anonymkode: 22472...9b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
På 19.5.2018 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Kunne ha vært mye verre. Det er langt verre om han hadde ei dame han var forelsket i.

Anonymkode: 8ffdb...5f3

Tøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann skal bygge deg opp og få frem det beste i deg. Et forhold skal baseres på gjensidig tillit, respekt og kjærlighet. Han skal kunne se på andre damer, og tenke MIN ER BEST!

Signerer akkurat dette.  :troest:

Anonymkode: 95275...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Begynte nesten å tro dette var mitt eget innlegg.

Det er flere av oss  :( 

 

Anonymkode: 95275...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke dette noe man kan klare å tilgi og leve med? 

Anonymkode: 7279f...ac9

Nei aldri..:/ For min del, er dette basicly det verste sviket noen kan oppleve i et forhold. At eksmannen min kjøpte noen andre, flere ganger, i over lang tid er noe jeg trolig aldri kan klare å komme helt over. Det har satt helt enorme dype spor. Han viste heller ikke anger, og klarte tilogmed og lire av seg at jeg burde slutte å se på meg selv som et offer. Han frøs meg ut av livet sitt, ble helt psyko og jeg hadde ikke noe annet valg enn å komme meg til xxxxxx vekk fra han.Da jeg pakket sakene og dro hadde fortalte han at han hadde vel mistet følelsene da, og jeg hørte aldri noe igjen fra han. Sliter fortsatt med mareritt og tidvis tunge tanker, men har det så mye bedre nå uten han.

At han faktisk var en good-guy når vi møttes er helt ufattelig.

Ps: Gir deg en stor klem..

Endret av Butternut
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en mann som er gift tar skrittet og betaler for å få føle på nærhet sier vel mer om kona... 

Anonymkode: 6bb6f...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnet og forbannelse kommer i ettertid, følelsen av å virkelig ville slå, slå, slå, slå! den kommer....om du "tilgir" han.

Anonymkode: 88b41...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

At en mann som er gift tar skrittet og betaler for å få føle på nærhet sier vel mer om kona... 

Anonymkode: 6bb6f...961

Å forsvare en horebukk ved å legge skylda på kona er lavmål.  

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Fått time hos psykolog og lege på torsdag. Familekontoret tok kun inn de med barn. Hva andre instanser kan man kontakte for parterapi? Jeg vet ikke om jeg vil fortsette, men hva enn som skjer så vil jeg ha litt hjelp først og se.

Anonymkode: 7279f...ac9

Men du vet fortsatt ikke hvordan han ble tatt? Som noen andre skriver er det veldig rart at han ble kalt inn til avhør også. Vi er flere som lurer på hvorfor og hvordan.

Anonymkode: 88045...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du vet fortsatt ikke hvordan han ble tatt? Som noen andre skriver er det veldig rart at han ble kalt inn til avhør også. Vi er flere som lurer på hvorfor og hvordan.

Anonymkode: 88045...f10

TS

Jeg vet, jeg syntes bare det er irrelevant å dele det.

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del ville jeg bedt mannen få nærhet og sex et annet sted om jeg ikke kunne gitt han dette pga sykdom eller liknende. Om han derimot kjøpte seg tilgang på andres mennesker sine kroppsåpninger. Da hadde jeg mistet respekt for han. Det handler blant annet om integritet, empati og ansvarsfølelse. Å se forbi sine illusjoner om hva ekte nærhet og sex dreier seg om. Hva tenker du om menneskehandel? Det ville ikke eksistert om det ikke fantes kunder. Hva om det var din datter? mor? Søster? Ville du likt tanken på at de solgte sex til flere kunder om dagen for å overleve, eller for å få bekreftelse pga en dårlig barndom? 

Anonymkode: 11602...789

Her er det vel ikke snakk om at TS har vært utilgjengelig pga sykdom eller liknende. Hennes mann har sikkert følt seg veldig ensom og fanget i ekteskapet, og ved å være romantisk utro med ei annen dame er kanskje en ennå større risk for oppdagelse enn om man betaler for litt nærhet. De har helt sikkert hatt sine krangler over tiden, hvor hennes mann kanskje ikke har følt han kan vinne. Det kan være enkle, ærlige diskusjoner hvor kvinnen står urokkelig på sitt for hennes synspunkt finnes ikke galt. Det blir som å snakke til en vegg, ellers tar hun det personlig. At det er her kommunikasjonen svikter, rett og slett på hennes side. Det kan se ut som noen kvinner ikke evner å ha noe selvinnsikt i seg selv i forhold til andre mennesker. Hun er ufeilbar, kvinner er ufeilbare. 

Hva om de som selger sex og nærhet faktisk er flinke til å vise menn omsorg? I motsetning til denne mannens kone?  

Og trenger jeg å svare på hva jeg synes om menneskehandel? Er det slik at alle kvinner som selger sex er ofre for menneskehandel? For å få bukt med det så er det nok best å få det lovlig regulert. Så får sånne som deg bare akseptere at fitta deres ikke er så hellig som dere liker å tro. Du også bruker fitta di for det den er verdt. 

Anonymkode: 6bb6f...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer, men mener du menn som sjekker opp damer på byen og spanderer masse drikke og taxi på dem slik at de havner i sengen sammen, altså kjøper sex, mangler grunnelggende respekt for kvinner?

Anonymkode: 9d718...8b5

Nei, åpenbart ikke. Jeg vet at du misforstår med vilje her, men jeg forklarer deg gjerne forskjellen likevel:

Prostituerte kvinner selger ikke kroppen sin frivillig. Det er i de aller fleste tilfeller et spørsmål om menneskehandel og/eller rus. Prostituerte selger kroppen sin fordi de må. 

Å kjøpe drikke til noen på byn er ikke å kjøpe sex. Ingen, verken bakmenn eller nødvendighet, tvinger hun du spanderer på å dra på byen eller å ligge med deg. Hvis hun ligger med deg er det fordi hun har lyst, imotsetning til for prostituerte.

Jeg vet ikke når du var på byen sist, men det er veldig lenge siden det var kotyme at menn må spandere alt på kvinner. Norske kvinner tjener sine egne penger, og ingen jeg kjenner krever at daten/kjæresten/tilfeldige menn spanderer på dem. Forskjellen er vel at jeg faktisk kjenner mange kvinner og drar på byen ganske ofte mens du sitter hjemme og klager over kvinner på internett :-)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...