Gå til innhold

Mannen har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy faen for en drittsekk av en gubbe. Hiv han på hue og ræva ut. Gi han 1 dag til å flytte ut alt han eier.

Om du må flytte, så la han komme hjem til tomt hus, kun hans ting som står igjen. Ikke si ifra at du flytter engang. Ta deg fri fra jobb en dag og få hjelp til å flytte ut alt ditt.

Sjekk deg for kjønnssykdommer.

Hadde han virkelig elsket deg, så hadde han ikke kjøpt horer.

Få for Guds skyld ikke barn med han.

Endret av EvaLena
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS

Helt normal. Alt har vært som normalt hele tiden...

Anonymkode: 7279f...ac9

Da tror jeg du skal gå ut fra at det er krokodilletårer og panikk for at han ble tatt - ikke for at han faktisk har dårlig samvittighet.

Jeg klarer ikke å fullføre tankerekken i hodet mitt på det du gjennomgår nå, det er for jævlig å tenke på. Håper du har noen du kan støtte deg på i det du gjennomgår nå  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 
Jeg fikk ikke fri fra jobb i dag, så jeg stod opp tidlig. Og iløpet av natten har mannen kommet og lagt seg i senga med meg, sånn som vi alltid har gjort. Noen få sekunder etter alarmen gikk av, føltes alt normalt, som om ting er akkurat slik de pleide å være, og alt var bare en vond drøm lik mange av utrodrømmene jeg har hatt tidligere. Så slo virkeligheten meg midt i trynet og gråtingen og grublingen startet. Hvordan skal jeg klare å komme meg igjennom jobb, når alt jeg klarer er å gråte. Hvordan skal jeg komme meg igjennom den neste tiden, når jeg ikke har noen å støtte meg på. Jeg håper hele tiden at dette fortsatt er en drøm, og at ingenting er sant, jeg klarer ikke helt ta innover meg hva som har skjedd og hva som kommer til å skje...

Anonymkode: 7279f...ac9

Kjære TS.

Hjertet mitt gråter med deg, jeg vet hvor vondt du har det nå.

Det er nesten så ord ikke kan forklare hvor vondt det er.

Jeg anbefaler deg å holde deg unna jobb, (ser at du skrev dette for 5 timer siden) men håper du tar deg fri i dag.

På tirsdag drar du til legen og får en sykemelding, det er det beste for deg nå til du klarer å fungere .

Om du syns det er vanskelig å måtte vente til tirsdag så reis ned på legevakten, de er pliktig til å hjelpe deg.

Det er alvorlig og man blir syk av ett knust hjerte, ingen tvil om det.

Jeg sender deg mange klemmer og gode ønsker .

I denne situasjonen så er det bare du som vet hva som er best for deg.

Om det er noen trøst så vet jeg hvordan du har det, du er ikke alene selv om det føles som om du er det. :troest:  :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de fleste menn har kjøpt sex en eller annen gang, det er bare ikke noe de snakker høyt om (naturlig nok, etter reaksjonene i denne tråden å dømme) Hva er forresten greia med at flere virker så bekymret for at han skal ha fått kjønnssykdommer? Ingen er vel mer nazi på kondombruk enn en prostituert. I motsetning til hun som tenker "det er vel ikke så farlig" med ONS'en.

Når det er sagt synes jeg mannen høres ut som en idiot. Har man lovet hverandre at man skal være monogame, er dette veldig respektløst. Det høres dessuten ut som at han er lei seg fordi han ble avslørt, ikke for det han gjorde. Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å være ærlig? Det går jo ikke å ha et forhold bygget på gjensidig respekt når det er slik.

Anonymkode: e84d3...0c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det virker som de fleste menn har kjøpt sex en eller annen gang, det er bare ikke noe de snakker høyt om (naturlig nok, etter reaksjonene i denne tråden å dømme) Hva er forresten greia med at flere virker så bekymret for at han skal ha fått kjønnssykdommer? Ingen er vel mer nazi på kondombruk enn en prostituert. I motsetning til hun som tenker "det er vel ikke så farlig" med ONS'en.

Når det er sagt synes jeg mannen høres ut som en idiot. Har man lovet hverandre at man skal være monogame, er dette veldig respektløst. Det høres dessuten ut som at han er lei seg fordi han ble avslørt, ikke for det han gjorde. Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å være ærlig? Det går jo ikke å ha et forhold bygget på gjensidig respekt når det er slik.

Anonymkode: e84d3...0c4

En undersøkelse i Nederland for noen år siden viste at ca 2% hadde kjøpt sex siste året. Dvs at endel vil nok kunne si at de har kjøpt sex en gang, men mange blant de 2% er sannsynligvis faste kjøpere. Og mange av disse kan være single. Mao en liten gruppe. Så liten at de nesten kan kalles avvikere statistisk sett. De aller aller fleste menn i forhold har ikke kjøpt sex. Så det er ikke for mye for langt å forvente at alle menn slutter med det.

Anonymkode: 33ba1...9f0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være i stand til å kjøpe sex sier så enormt mye om menneskeyn og moral. Jeg elsker virkelig mannen min, men hvis han hadde gjort noe sånt hadde jeg mistet respekten for ham og da hadde forholdet vårt vært dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjærer meg i hjertet å lese dette. Du fortjener ikke en mann som er utro mot deg. Jeg håper det ordner seg for deg..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg vet ikke hva jeg skal svare dere. Nei, jeg har ingen venninner jeg kan si dette til uten risiko for at det kommer ut, og det kan ødelegge livet hans og det er rett og slett flaut for meg om det gjør det. Og for det andre, vi har faktisk prøvd en stund å få barn, så sex er det ikke før lite av. 

Dette er helt sykt, det er det jeg tenker om og om igjen.

 

Anonymkode: 7279f...ac9

Jeg forstår veldig godt at du ikke vil snakke med venninner om dette. Forsøk å gå til enn annen psykolog enn din faste, eller ring en hjelpetelefon. Det må være vanskelig for deg å tenke klart nå. Mannen din har vist seg å være en helt annen enn du tror. Du har selvsagt ikke ansvar for at han velger å gå til prostituerte og du må ikke finne på å tro han på at han angrer. Han er bare lei seg for at han ble tatt. Det forsøket deres på  få barn bør umiddelbart legges på is, og det bør nok forholdet også. Du kan neppe stole på ham igjen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS! Reis deg opp og hev hodet.  Tilbring tid med oppbyggende og glade mennesker og gjør det du synes er gøy. Ta vare på seg selv! Kjenner en fyr som plumpa ut i fylla at han hadde kjøpt sex. Et par år senere begynte søstera hans å jobbe frivillig for å gi ungdommer som er utsatt for menneskehandel troen på seg selv og egne evner gjennom tilbud om  utdanning, et sted å bo, jobb osv, med gode resultater. Undrer om hun vet hva broren han gjort...Han har kanskje fått en tankevekker? Kanskje du kunne gjort noe liknende, og at du kan transformere denne vonde opplevelsen med noe bra og oppbyggende for deg selv og omverden? Så kan han bare sitte der med skjegget i postkassa... ;)

Anonymkode: 11602...789

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er han bare hjemme å gråter og angrer. Han ble jo tatt! 

Frem til han ble tatt, da var han verdens beste. Og ville levd med dette der i stillhet og vært utro fler ganger.

Når du lar han bo hos deg så syntes jeg faktisk ikke synd i deg. Hardt og brutalt, ja.

Anonymkode: 7632d...32e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så sjukt nasty. Skjønner det er helt fryktelig nå! Kast ut drittsekken, han har 0 respekt for deg og elendig kvinnesyn. Også må du teste deg hos legen. Send gjerne regninga til han.. For et svin! Vet han ikke at han kan potensielt drepe deg med AIDS???? Skjedde med en venninne av meg og dette, da lå mannen hennes med thailandske MENN! 

Jeg er ganske hevngjerrig så hadde også hengt han ut på facebook eller noe. "Denne mannen er en skitten horekunde, pass dere så dere ikke blir smittet av de ekle sykdommene hans"

Anonymkode: 48a2c...802

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å hive ut taperen. Horekunder er patetiske, perverse ynkelige kryp. Ingen horekunde fortjener en dame. Tenk å betale for sex, bare smak litt på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er ganske hevngjerrig så hadde også hengt han ut på facebook eller noe. "Denne mannen er en skitten horekunde, pass dere så dere ikke blir smittet av de ekle sykdommene hans"

Anonymkode: 48a2c...802

Forsvarer overhodet ikke hva denne mannen har gjort, men offentlig facebook skittkasting tjener ikke hennes sak. Underholdning for 4-500 venner men hun kommer ikke "seirende" ut. I den grad noen kan vinne i situasjoen.

Tror ikke hun har det noe bedre hvis alle syntes synd pa henne for at var sammen med horekunden. Dritten har en tendens til treffe de tett ved..

Om jeg skulle skilles fordi kona var utro med et helt fotballag hadde jeg ikke havnet i et positivt lys om jeg hengte henne ut som et ludder!? Tror TS trenger a puste med magen i 2-3 dager og ta en gjennomtenkt avgjorelse.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Sebastiansen skrev:

Hysterisk...

Har du noen argumenter eller bare plapreleppa di?

Anonymkode: 36dda...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du kaller denne horekunden for eks samboer nå?

Og vær glad for at du ikke rakk å bli gravid. 

:klem:

Anonymkode: 1c51c...6cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist å høre, TS. Håper du får god støtte og trøst. Mannen din kan skylde seg selv for å ha havnet i denne situasjonen. Han er nok både skamfull og paranoid nå, men det kunne han unngått ved å la være og gjøre det han gjorde.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel vel vel vel..

Må bare nevne en ting vi har observert de gangene vi har vært innom utleiehuset vårt midt i byen. Der er det en massasjesjappe, med persiennene godt trukket ned enten det er dag eller kveld - hvor vi observerer kunder i arbeidsklær besøke sjappen i lunsjtiden..

Jeg er så enormt fordomsfull at jeg skammer meg, men å se folk i arbeidsklær (type håndverkerklær) gå inn i sjappa for så å komme ut etter 15-20 minutt får tankene mine til å fare langt av sted. 

Bare nevner det 😝 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting å være 'vanlig' utro. Ikke at jeg godtar det heller altså. Men det kan likevel være mer forståelig, kanskje en han har noe slags følelser for eller blir veldig revet med i øyeblikket. 

Men dette! Og flere ganger! Han elsker deg dessverre ikke. Og mangler respekt for andre. Og støtter opp om kriminell virksomhet, menneskehandel osv. 

Han hadde havnet utenfor på sekundet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tusseladen skrev:

Bare til å hive ut taperen. Horekunder er patetiske, perverse ynkelige kryp. Ingen horekunde fortjener en dame. Tenk å betale for sex, bare smak litt på det.

Ikke mer patetiske enn de som ønsker å diktere hvilke premisser andre mennesker har sex på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

 Det er på ingen måte voldtekt, det er frivillig fra begge sider.

Anonymkode: 0b819...034

Jovisst, er det voldtekt. Jenter og gutter, kvinner og menn i prostitusjon er fra før voldtatt utallige ganger, gjerne fra barndommen og framover. Såkalt debutalder for en prostituert jente, er i gjennomsnitt 13 år(selv var jeg yngre da jeg ble leid ut av ham som voldtok meg først).

. Dere menn som betaler for å misbruke mennesker, vet dette. Mange av dere har i tillegg til å "kjøpe horer" vært med på slikt misbruk av mindreårige - det er ikke snakk om enten/eller, men både/og: overgrep, voldtekt, menneskehandel. Fordi dere vil.

Det er derfor dere gjør det. Ikke fordi dere ikke forstår hvor galt det er, eller at dere er så mye mer kåte enn andre, men fordi sex med en jevnbyrdig partner ikke er "nok" - dere må bruke og misbruke. Følelsen av å kunne "ta for seg" og gjøre hva man vil med en jente, er dét dere er ute etter.

Dere vet at det ikke er riktig. Dere vet at jenter og kvinner lider under det, ødelegges av det dere gjør med dem og mot dem. Dere vet at jenter og kvinner i sexindustrien er enda verre traumatisert enn soldater som har vært i krig. Dere vet at det er ulovlig - akkurat dét med ulovlig vet dere å protestere mot og gi totalt faen i - dere vet at det fordømmes av mennesker flest, og prøver å vri dette til påstander om at samfunnet fordømmer de prostituerte.

Men det er dere som misbruker dem som fordømmes. Fordi dere er forstyrrede og perverse folk, som utnytter andres sårbarhet og underlegne posisjon. Dere vet det jo egentlig - og prøver å rettferdiggjøre og renvaske dere selv med de samme mytene som overgripere og sexmisbrukere alltid har brukt, oppkonstruert alibi:

- Det er greit, det er bare sex - sex er naturlig, bare moralister som fordømmer, hun får jo penger

- Hun vil det selv, det er frivillig, og dessuten tjener hun jo på det, hun får jo penger

- Det er jo bare en jobb - hun får jo penger

- Hun er så kåt, jeg ser det på henne, jeg gjør bare det hun vil, hun får jo penger

- Jeg er bare så ekstra mye mann, har så sterk drift, "min kone forstår meg ikke" selv om hun og får penger

Og så videre, og så videre.

Dere sliter åpenbart med å tro på deres egne myter og løgner, siden dere må gjenta dem og gjenta dem for hvem som helst, også overfor dere selv. Og spesielt mens dere holder på med misbruket. Det er avskyelig det dere gjør og sier, og alt dere prøver for å glatte over, gjør det bare verre.

Egentlig bør flere av de som har kommentert i tråden, stenges ute av forumet for å forherlige og bagatellisere voldtekt og overgrep, som prostitusjon faktisk er. Jeg oppfordrer alle som bryr seg, om å rapportere. Selv har jeg sendt inn noen.

Anonymkode: 3add1...d49

Endret av lillesky
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...