Gå til innhold

Mannen har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var mannen utro? Kanskje han var glad i TS og ville ha et forhold til henne mens det eneste som manglet var at hun ikke kunne tilfredsstille ham seksuelt? Skulle han da heller gå fra henne enn å få ordnet det raskt og uforpliktende?

Anonymkode: ed636...652

Så hvis du ikke klarer å tilfredsstille dama di seksuelt, er det bedre at hun ligger rundt enn at hun forlater deg? 

Anonymkode: ab47e...481

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var mannen utro? Kanskje han var glad i TS og ville ha et forhold til henne mens det eneste som manglet var at hun ikke kunne tilfredsstille ham seksuelt? Skulle han da heller gå fra henne enn å få ordnet det raskt og uforpliktende?

Anonymkode: ed636...652

Ja! Han endrer jo faktisk på hele strukturen på forholdet med å gjøre det han velger å gjøre. Hun må få en fritt valg til å velge om hun vil fortsette med han eller ikke, men da må hun vite om denne ganske spesielle detaljen.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

eg kan ikke fortelle dette til noen

Hvorfor ikke? Du burde offentliggjøre det på facebook, så hele verden får vite hvilket svin han er, så pakker du sakene dine og drar. Du kan ikke bo med en som har et så nitrist kvinnesyn at han har sex med prostituerte, og attpåtil er utro.

Anonymkode: c4ccd...3c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne ha vært mye verre. Det er langt verre om han hadde ei dame han var forelsket i.

Anonymkode: 8ffdb...5f3

Helt uenig. Alle kan forelske seg, da er utroskap mer forståelig tross alt. Men det innebærer ikke egoisme som å utnytte maktovertakelse over andre, dårlig stilte mennesker. Å ha sex med prostituerte der det ikke engang er forelskelse, viser en veldig vilje til å bedra og dessuten et elendig menneskesyn. 

Jeg hadde nok kunnet tilgi noen former for utroskap, men dessverre ikke dette som Ts beskriver. Det hadde vært helt umulig for meg å respektere ham, ha sex med ham og stole på ham igjen. 

Anonymkode: 33ba1...9f0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så drittlei de som påstår at dette er så "frivillig" og det er egne valg etc. Jeg spyr.

Ja, det finnes helt sikkert en jente eller to pr 10000 kvinner som muligens gjør dette "frivillig" for å tjene litt eksra gryn. Så da kan man jo regne ut hva sannsynligheten er for at man er sammen med akkurat henne? Det å kjøpe sex er helt avskyelig, uansett for "frivillig" det måtte være fra jenta side, spør du meg.

Dessuten, mange av disse som gjør dette "frivillig", har i ettertid fortalt konsekvensen av dette. De kan fortelle at det slett ikke var så frivillig om de selv trodde. Mange av disse er unge jenter i 18-20-årsalderen, dvs. flere år unna å være mentalt voksne. De vet ikke hva de gjør, og de kjenner ikke konsekvensene av å bli brukt som tømmestasjoner for kåte svin. Mange har fått et fullstendig ødelagt sexliv og blitt helt avstumpet følelsemessig. Og det er ikke så vanskelig å forstå når man ligger med hundrevis, kanskje tusenvis av menn som ser på kvinner som noe de kan bruke til egen tilfredsstillelse.

Jeg mener, og det står jeg 100% inne for, en hver mann (og kvinne for den sags skyld) som kjøper sex hos en prostituert, er medskyldig i menneskehandel. Punktum.

Jeg ser det er flere menn her inne som trenger en leksjon i hva menneskehandel faktisk er.

Dere som synes det er kjempestas å kjøpe sex, og innbiller dere at det også er kjempestas for de jentene å bli pult av sånne som dere, burde se noen av disse dokumentarene:

https://www.whotheyare.com/single-post/2017/08/13/5-Documentaries-to-Watch-to-Educate-yourself-About-Human-Trafficking

Se gjerne også filmen The Whistleblower med Rachel Weisz.

Ikke at jeg tror det hjelper, men det er kanskje et lite håp?

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Akkurat nå er du i sjokk, ts. Etter det blir du sannsynligvis sint. Jeg håper du går, sånn som det her skal ingen behandles.

Hvordan var han før politiet tok kontakt? Det har alt å si på hvorvidt han har ekte anger eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistisk sett har 40% av dere som svarer her vært utro mot mannen deres. Dvs at dere mangler respekt for han men dere er sammen enda. Utroskapen definerer dere ikke , det var en handling i et svakt øyeblikk.

Anonymkode: c034a...5b8

Ja, statistikk viser at kvinner i forhold er mer utro enn menn. 

Anonymkode: 45db8...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går jeg inn i slike tråder...

Enkelte menn har en så fundamental kognitiv svikt at det er et mirakel at de klarer å tilsynelatende fungere i et samfunn, og utrolig nok klarer de å lage seg en profil på KG for å spy ut sine holdninger. Mulig de har lært seg å bruke et tastatur med pikken.

Å slå et testosteronbefengt slag for utroskap, menneskehandel og gudene vet hva fordi «mannen trenger jo sex må vite», er så ufattelig deprimerende at jeg knapt har ord.

Og der verste av alt er at slike menn aldri vil endre seg, fordi de ikke har en grunnleggende evne til å lære. De VIL ikke. Det er jo mye mer behagelig å lage sin egen virkelighet der alle prostituerte er lykkelige, sex-glade jenter som bare elsker å pule alle som ønsker.

Fy faen.

Anonymkode: ce87a...dcd

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg helt tom, hodet banker og føler jeg må spy hele tiden. Mannen fikk en telefon for en stund siden om at han var innkalt til avhør hos politiet, og etter mye om og men fikk jeg ut av han hvorfor. Han fortalte at han for noen uker siden har vært med flere prostituerte, flere ganger. Vi har vært sammen i flere år, og jeg har alltid trodd jeg hadde verdens beste. Jeg har ikke hevet han ut, han er hjemme, og bare gråter hele dagen og forteller hvor mye han angrer, hvor mye han elsker meg og hvordan det aldri skal skje igjen. Men jeg føler meg totalt knust, og føler ikke at jeg noen gang kan stole på han igjen. Jeg kan ikke fortelle dette til noen, og psykologen min har ikke tid nå, så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg mer...

Anonymkode: 7279f...ac9

Virker ikke som om dette er første gangen han driver med dette akkurat...

Kast han på dør som alt annet søppel, han har et forkastelig menneskesyn!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er noen enkle skapninger, nærmest taktile i sitt adferdsmønster. Ingen Kims hjemme, da må han gå ut for å få (kjøpe) kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du må iallfall gå å teste deg for alt man kan testes for. så fort som mulig. 

Håper du ikke er blitt smittet av noe faenskap nå, for et selvsentrert rasshøl.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark ut mannen umiddelbart. Mennesker skal ikke være til salgs. Ved å kjøpe kroppen til en fremmed kvinne viser han at han har frastøtende holdninger til det motsatte kjønn. Burde vært straff i form av ballekapping på sånne motbydelige individer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, DominantHr skrev:

Menn er noen enkle skapninger, nærmest taktile i sitt adferdsmønster. Ingen Kims hjemme, da må han gå ut for å få (kjøpe) kos.

Hevder du at menn er amøber? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde pakker og dratt,uten tvil,og ja sjekk deg for sykdommer.vaem klem 💗 

Anonymkode: 3c4be...e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne i dag så holder det ikke med (bare) egen karriereutvikling, hvis dere skal ha en virkelig mann ved deres side.

Dere må også fornye og yte på intimitetens alter.

Denne patetiske horekunden er selvfølgelig en amatør. Andre finner seg en eller flere elskerinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, DominantHr skrev:

Som kvinne i dag så holder det ikke med (bare) egen karriereutvikling, hvis dere skal ha en virkelig mann ved deres side.

Dere må også fornye og yte på intimitetens alter.

Denne patetiske horekunden er selvfølgelig en amatør. Andre finner seg en eller flere elskerinner.

Du vet ikke hva som skal til for å være i et langvarig forhold... Amatør 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en patetisk mann. Hans respekt for deg og andre kvinner er ikke eksisterende. Og jeg tror heller ikke han gråter for at han angrer, men for at det blir konsekvenser for handlingene hans. Kanskje han ikke mister deg? Men politiet blir nok å søke rettferdighet.

Jeg hadde ikke holdt dette hemmelig, at han er en ekkel person som bruker andre mennesker til sin egen forlystelse, har ingenting med deg og gjøre. Den skammen er hans alene.

Og du bør komme deg til lege å få sjekket deg for alle kjønnssykdommer, hvem vet hva han har dratt hjem til deg. Du fortjener bedre.

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg vet ikke hva jeg skal svare dere. Nei, jeg har ingen venninner jeg kan si dette til uten risiko for at det kommer ut, og det kan ødelegge livet hans og det er rett og slett flaut for meg om det gjør det. Og for det andre, vi har faktisk prøvd en stund å få barn, så sex er det ikke før lite av. 

Dette er helt sykt, det er det jeg tenker om og om igjen.

 

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg vet ikke hva jeg skal svare dere. Nei, jeg har ingen venninner jeg kan si dette til uten risiko for at det kommer ut, og det kan ødelegge livet hans og det er rett og slett flaut for meg om det gjør det. Og for det andre, vi har faktisk prøvd en stund å få barn, så sex er det ikke før lite av. 

Dette er helt sykt, det er det jeg tenker om og om igjen.

 

Anonymkode: 7279f...ac9

Det er han som har valgt å ødelegge for seg selv. Han har også valgt å ødelegge livet ditt i samme rennet! Han er et synkende skip, Ts. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, chisandra skrev:

Akkurat nå er du i sjokk, ts. Etter det blir du sannsynligvis sint. Jeg håper du går, sånn som det her skal ingen behandles.

Hvordan var han før politiet tok kontakt? Det har alt å si på hvorvidt han har ekte anger eller ikke. 

TS

Helt normal. Alt har vært som normalt hele tiden...

Anonymkode: 7279f...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...