Gå til innhold

Mannen har hatt sex med prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et svin! Utnytte sårbare kvinner på den måten, og såre den han lever med på en så syk måte. Her har han latt penisen styre, han har kastet dere under bussen. Hadde hivd han på hue og ræva ut. 

Anonymkode: df6c2...29f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Statistisk sett har 40% av dere som svarer her vært utro mot mannen deres. Dvs at dere mangler respekt for han men dere er sammen enda. Utroskapen definerer dere ikke , det var en handling i et svakt øyeblikk.

Anonymkode: c034a...5b8

For meg handler ikke dette om utroskap, det handler om grunnleggende verdier og menneskeverd. Ikke bare respekt for monogami til den du velger å være sammen med, men generell respekt for menneskeverdet. 

Utroskap kan takles, jeg har opplevd det selv, men dette er så mye mer. Det er å mene at å kjøpe et annet menneske for penger er greit. Det er å bevisst velge å tro at akkurat denne dama sikkert ikke har det kjipt. Det er å la alle andre ta ansvar for å redde verden istedenfor å bidra med noe.

At du mener at dette handler om utroskap, eller sex, sier meg i grunnen at du kanskje ikke forstår det jeg prøver å si uansett.

Endret av domimik
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt masse en gang jeg fikk beskjed om at jeg hadde brutt loven. Jeg gråt overhodet ikke fordi jeg angret på det jeg gjorde, men fordi jeg trodde at jeg var i skikkelig trøbbel. (Viste seg at det ikke var ulovlig). Det er kun derfor han gråter. Hiv han på huet og ræva ut, DU fortjener noe mye bedre enn søppel som driter i andre mennesker. 

Anonymkode: 8ea15...83b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du ikke ønsker å høre eller innse dette, men du vet det innerst inne.... Han angrer ikke, han gjorde det flere ganger uten å tenke på hva det var han hadde å miste, gjorde det allikevel selvom han vet hvor galt og jævlig det er. Han angrer på at han ble tatt og at han har satt seg i denne knipa med både politiet og deg, et stort press og stress, noe som kan bety hans undergang både på hjemmebane og profesjonelt. Derfor gråter han og er fra seg... Og fordi han ikke ville såre deg såklart, men så lenge du ikke fant ut av det så syns han at det han gjorde var ok oppførsel siden han faktisk valgte å gjøre det, flere ganger....

Jeg var sammen med en som det kom frem at også hadde dette som vane, dvs han innrømte bare noen ganger men det var en "greie" blandt hans kameratgjeng med strippeklubb og eskortedamer de hadde sex med og festet med. Og det å bli med på sånt når man har kjæreste er jo helt jævlig, og det å i det hele tatt ha gjort noe sånt som singel også sier veldig mye om menneskesynet og hvor ekkelt syn de har på kvinner. Jeg prøvde å tilgi han for vi hadde vært forlovet en stund og planla bryllup, men jeg greide ikke engang ha sex med han lenger og både han og jeg gikk rundt ulykkelige. Vi gikk til samtaleterapi og min øvelse var å ikke vise han at jeg tenkte på det, at vi måtte tvinge oss til å legge det bak oss om jeg først skulle tilgi. Han oppførte seg som en drømmeprins en periode, også fant jeg hotell bookinger og paygo kort igjen (det som de prostituerte får fra kundene istedet for cash). Så han sluttet ikke, selvom han sverget på at han angret og hadde gjort sitt livs største tabbe osv.
JTillitten var ødelagt på forhånd av fortiden, og han valgte å NOK en gang ødelegge fremtiden også. Denne gangen kunne jeg ikke late som ingenting. Han elsket meg ikke når han fikk seg til å fortsette å gjøre det. Jeg angrer så fryktelig bittert på at jeg prøvde å tilgi an med det første og kastet bort enda flere år på han, på en så ekkel og ussel mann.
Kjære ts, ikke gjør samme tabbe som meg. Gå fra han NÅ.

Jeg føler med deg og syns du skal få time hos en annen psykolog bare et par ganger til din psykolog har tid igjen, så du får tømt deg og hørt deg selv si ting høyt så det synker mere inn for deg. Mannen din har vært utro. Flere ganger. Med prostituerte. Det kan ikke under noen omstendigheter tilgis. Å prøve å tilgi det vil bare pine deg selv enda mer og enda værre. Forholdet blir aldri det samme og du kan aldri stole på han. Prøv å innstill deg på at du fra i dag av er singel og kutt følelsene og håpet om an. La politiet ta seg av han nå! Menn som kjøper sex er nesten like illle som voldtektsmenn i fengsel, så den beste konsekvensen han kan få er å havne der, og å miste deg. Det er ikke revisibelt det han har gjort, desverre.

Varm støttende klem til deg, jeg kjenner din smerte og kan love deg at du kun får det bedre helt uten han.

Anonymkode: 558fc...a62

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et svin! Utnytte sårbare kvinner på den måten, og såre den han lever med på en så syk måte. Her har han latt penisen styre, han har kastet dere under bussen. Hadde hivd han på hue og ræva ut. 

Anonymkode: df6c2...29f

 

4 minutter siden, domimik skrev:

For meg handler ikke dette om utroskap, det handler om grunnleggende verdier og menneskeverd. Ikke bare respekt for monogami til den du velger å være sammen med, men generell respekt for menneskeverdet. 

Utroskap kan takles, jeg har opplevd det selv, men dette er så mye mer. Det er å mene at å kjøpe et annet menneske for penger er greit. Det er å bevisst velge å tro at akkurat denne dama sikkert ikke har det kjipt. Det er å la alle andre ta ansvar for å redde verden istedenfor å bidra med noe.

At du mener at dette handler om utroskap, eller sex, sier meg i grunnen at du kanskje ikke forstår det jeg prøver å si uansett.

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråt masse en gang jeg fikk beskjed om at jeg hadde brutt loven. Jeg gråt overhodet ikke fordi jeg angret på det jeg gjorde, men fordi jeg trodde at jeg var i skikkelig trøbbel. (Viste seg at det ikke var ulovlig). Det er kun derfor han gråter. Hiv han på huet og ræva ut, DU fortjener noe mye bedre enn søppel som driter i andre mennesker. 

Anonymkode: 8ea15...83b

Signerer disse!

Anonymkode: 558fc...a62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sebastiansen said:

Hysterisk...

Hva er hysterisk?

Anonymkode: 7ec16...297

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva f? Det er ekkelt nok i seg selv med menn som noensinne har kjøpt sex. Jeg kunne aldri hatt et forhold til en mann som har kjøpt sex. At han i tillegg har gjort det MENS han var sammen med deg TS.. Det der er utilgivelig og et tegn på et menneskesyn jeg ikke ville hatt i min omgangskrets.

Sjeldent har KG-klisjeen passet bedre; DUMP. :link:

Anonymkode: 4b31e...03d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg TS. Du må ha det helt forferdelig. Men du kommer til å finne ut hva som er best for deg. Gi deg selv litt tid. Kjenn på magefølelsen din og stol på den. 

Når du skal gjøre dine valg fremover, ta hensyn til DEG SELV !!!💖

Anonymkode: a54d7...8f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare prøve å forsvare utroskapen din så mye du vil, det kommer aldri til å gjøre valget ditt akseptabelt. Ja, nettopp. Valget. Man har alltid et valg.

Anonymkode: ce87a...dcd

Du tar feil. Valget er allerede akseptabelt. Blant minst 40% av folket:-)

Anonymkode: fe2eb...cfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 
Jeg fikk ikke fri fra jobb i dag, så jeg stod opp tidlig. Og iløpet av natten har mannen kommet og lagt seg i senga med meg, sånn som vi alltid har gjort. Noen få sekunder etter alarmen gikk av, føltes alt normalt, som om ting er akkurat slik de pleide å være, og alt var bare en vond drøm lik mange av utrodrømmene jeg har hatt tidligere. Så slo virkeligheten meg midt i trynet og gråtingen og grublingen startet. Hvordan skal jeg klare å komme meg igjennom jobb, når alt jeg klarer er å gråte. Hvordan skal jeg komme meg igjennom den neste tiden, når jeg ikke har noen å støtte meg på. Jeg håper hele tiden at dette fortsatt er en drøm, og at ingenting er sant, jeg klarer ikke helt ta innover meg hva som har skjedd og hva som kommer til å skje...

Anonymkode: 7279f...ac9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo selv at han har vært med flere prostituerte, flere ganger. Og han forteller deg dette nå kun fordi han ble tatt. Det viser ikke stor anger på det han har gjort, men anger for at han ble tatt og frykt for konsekvensene som kan/vil komme. Du velger selv om du ønsker å være hans støtte igjennom dette, men når han sviker deg gang på gang så ser jeg ikke at du skylder han noe mer. Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå, men jeg håper ting vil roe seg litt mer for deg snart. Skjønner at du ikke ønsker å snakke med noen rundt deg om dette, men det vil nok være lurt å prate med noen. En god venninne du stoler på, du må ikke fortelle alle detaljer men at mannen har vært utro og at du trenger støtte. 

Anonymkode: 45e82...012

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gjøre dette verre, men bestill en legetime for å få testet deg for kjønnsykdommer.

Innerst inne vet du jo at dette forholdet er slutt. Det er derfor du er så utenfor. Men det tar tid å fordøye at det er over.

Han vet også at det er over, for han gråter han også. Ikke fordi han angrer, men fordi hans hemmelighet nå er avslørt og konsekvensene er at han nå står på bar bakke. I tillegg må han forholde seg til loven.

Jeg har ikke sympati med han.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Partnere som er utro forlater man. 

Partnere som gjentatte ganger betaler for å være utro forlater man enda raskere.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Valget er allerede akseptabelt. Blant minst 40% av folket:-)

Anonymkode: fe2eb...cfe

Selv om du mener 40% har vært utro, så betyr ikke det at utroskapen er akseptabel, nei.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistisk sett har 40% av dere som svarer her vært utro mot mannen deres. Dvs at dere mangler respekt for han men dere er sammen enda. Utroskapen definerer dere ikke , det var en handling i et svakt øyeblikk.

Anonymkode: c034a...5b8

Men dette handler i mindre grad om utroskap. Det er det å kjøpe andre mennesker som er HELT utilgivelig.

Anonymkode: 251b8...704

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg komme meg igjennom den neste tiden, når jeg ikke har noen å støtte meg på. Jeg håper hele tiden at dette fortsatt er en drøm, og at ingenting er sant, jeg klarer ikke helt ta innover meg hva som har skjedd og hva som kommer til å skje...

Anonymkode: 7279f...ac9

Har du ingen venner da? En god venninne er det beste nå, om du har, bedre enn psykolog. Hvis ikke, ville jeg ringt en hjelpetelefon, bare for å sette ord på ting og snakke.

For å komme gjennom jobbdagen, kan du jo forklare sjefen din hva som har skjedd. Kanskje ikke detaljer, men at forholdet vakler. 

Anonymkode: 251b8...704

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, venus24 said:

For meg ville dette vært utilgivelig. Ikke bare fordi han har vært utro, men fordi menn som kjøper sex mangler en grunnleggende respekt for kvinner. 

Hvorfor har gifte menn som har sex med en kvinne uten å betale mer respekt for henne enn en kvinne han betaler?

Jeg forstår ikke at det er så mye verre med sex og betaling uten kjærlighet enn sex uten betaling men med kjærlighet. Så å betale enn kvinne er verre en å ha følelser for henne? Har du betalt så er det ferdig og oppgjort og du kan gå videre, har du følelser for en annen kvinne så vil da det virkelig kunne påvirke forholdet mer.

Og dette med kjønnsykdommer: Kvinner som har sex gratis har ikke kjønnssykdommer?

Anonymkode: ed636...652

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har gifte menn som har sex med en kvinne uten å betale mer respekt for henne enn en kvinne han betaler?

Jeg forstår ikke at det er så mye verre med sex og betaling uten kjærlighet enn sex uten betaling men med kjærlighet. Så å betale enn kvinne er verre en å ha følelser for henne? Har du betalt så er det ferdig og oppgjort og du kan gå videre, har du følelser for en annen kvinne så vil da det virkelig kunne påvirke forholdet mer.

Og dette med kjønnsykdommer: Kvinner som har sex gratis har ikke kjønnssykdommer?

Anonymkode: ed636...652

Du skjønner virkelig ikke dette. Når vi snakker om at sex med prostituerte viser manglende respekt, er det respekten for de prostituerte kvinnene vi snakker om.

Ingen små jenter drømmer om å bli prostituert. Noen blir det under tvang. Andre blir det "frivillig" - men den frivilligheten betyr som regel bare at de andre alternativene de ser er enda verre. Mye rus, eller barndom/ungdom med seksuelle overgrep, psykisk/fysisk mishandling eller vanskjøtsel, psykiatri og sosial arv.

Å utnytte disse ulykkelige viser manglende respekt for andre mennesker.

Anonymkode: 251b8...704

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var mannen utro? Kanskje han var glad i TS og ville ha et forhold til henne mens det eneste som manglet var at hun ikke kunne tilfredsstille ham seksuelt? Skulle han da heller gå fra henne enn å få ordnet det raskt og uforpliktende?

Anonymkode: ed636...652

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...