Gå til innhold

Det er kvinner som gjør det kjipt å være kvinne i Norge, ikke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Egenskap skrev:

Kvinner i Norge er særdeles harde av en eller annen grunn. Å møte mild kvinner i Norge, ja, da har du skutt gullfuglen. 

Norske kvinner er ikke mer harde enn andre. Alle lærer å passe på seg selv siden ingen andre passer på dem. Slik er livet.

Anonymkode: 7262e...0a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen damer er nok bedre enn noen damer. Det er bare det at eneklte damer ikke vil at noen skal være bedre enn seg

Anonymkode: acd8b...f16

Vet du, det samme kan sies om menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner i Norge bør få massasje hver dag for at dem skal være myke rest av livet selv om dem bor i Norge, og smile litt oftere, at ikke i paden skal være deres beste venn, men at romantikere kan vinne dem selv med en fele. 

Anonymkode: 61441...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har det ikke kjipt i Norge. Jeg synes ikke verken kvinner eller menn er problematiske. Enkeltindivider kan være irriterende, men sånn vil det alltid være. Man klikker ikke med alle.

Anonymkode: ae4e5...cc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og alle kommentarene foreløpig er fra kvinner som mener de blir behandlet som dritt av menn ja. Jeg skjlnner ikke hvordan dere havner i disse situasjonene. "Menn gjør livet mitt surt"????  

Er det ikke bare å ignorere slemme menn eller mennesker ut av livet sitt? Har sett enkelte damer bli behandlet litt dårlig på en måte, men de fremstilte seg så dumt at de nesten fortjente behandlingen

Anonymkode: acd8b...f16

Så du mener at noen fortjener å bli behandlet dårlig ? Dårlig menneskesyn og lav empati må jeg si. Sånne som deg gjør verden til et dårlig sted, ta ansvar og gjør noe med deg selv og få i hvert fall ikke barn.

Anonymkode: aad33...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...