Gå til innhold

Det er kvinner som gjør det kjipt å være kvinne i Norge, ikke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn går jeg bra sammen med. De tar en spade for en spade, som oftest. De kan prate om alt og ingenting.

kvinner (ikke alle, men ofte) baksnakker. Det meste kvinner snakker om er andre mennesker. Om ikke går det i helse. Noen er jo morsomme og henge med, der det går an å være i nuet, diskutere litt politikk og dele litt synspunkter. 

Men så mange kvinner maser om at man som kvinne må sette seg i respekt. De tar alt som sextrakassering og gir en mann de eller ei venninne oppmerksomhet så "er han ute etter sex". Og det er helt merkelig at det alltid er den som innrømmer følelser for en fyr til ei venninne, er den som er siste valg. Venninnen svarer ofte at "han tar kontakt med deg når ingen av de andre kan" eller "han skal ha deg som moro inntil han finner hun han virkelig blir forelsket i". Dette er så irriterende. Hele tiden noe mas fra kvinner, om at en må sette seg i respekt. Menn maser aldri om slik... mens kvinner føles så fulle av hormoner, tanker og direkte hysteriske. Hilsen kvinne som er sliten av mas fra kvinner.

Anonymkode: acd8b...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du og disse kvinnene du skriver om?

Anonymkode: a57b3...4ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg syntes er "ille" er voldtekt og utroskap - og det er det ikke kvinner som gjør mot kvinner akkurat (med forbehold om unntak)

Anonymkode: ef1f3...858

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uforskammede menn gjør livet mitt til et helvete. Norske som utenlandske. Like ille alle sammen. 

Anonymkode: 7262e...0a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Overvekten av norske menn bidrar utelukkende med negative ting i relasjoner hele livet og behandler kvinner virkelig dårlig. Hvis det ikke var for at kvinner bryr seg om kvinner, hadde vel halvparten av norske kvinner tatt selvmord. For én ting er sikkert: menn ivaretar ingen andre enn seg selv. 

Anonymkode: fecdb...45e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig maser ikke menn om slikt. Da hadde det jo vært vanskeligere for dem å få seg noe. Det sier seg jo selv. Det er irriterende med folk som sier sannheten når en ikke vil høre den. Hvor gammel er du ts? Jeg er 40 og opplever ikke mas fra kvinner  

Anonymkode: 10b50...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du og disse kvinnene du skriver om?

Anonymkode: a57b3...4ce

Fra 20 årene til 40 årene

Anonymkode: acd8b...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis vi faktisk opplever slibrige menn som snakker masse griseprat, så skal vi finne oss i det mener du? Er forresten ikke enig med deg. Menn baksnakker og lager drama de også. Som sagt, så finnes det bra menn og kvinner, og dårlige menn og kvinner. Lei av damer som tror de er så jæ...la mye bedre enn alle andre damer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle kommentarene foreløpig er fra kvinner som mener de blir behandlet som dritt av menn ja. Jeg skjlnner ikke hvordan dere havner i disse situasjonene. "Menn gjør livet mitt surt"????  

Er det ikke bare å ignorere slemme menn eller mennesker ut av livet sitt? Har sett enkelte damer bli behandlet litt dårlig på en måte, men de fremstilte seg så dumt at de nesten fortjente behandlingen

Anonymkode: acd8b...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært kjipt å være kvinne i Norge siden 60tallet, les ei bok. Det er din negative holdning og offermentalitet som gjør livet ditt kjipt.

Anonymkode: fe140...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Så hvis vi faktisk opplever slibrige menn som snakker masse griseprat, så skal vi finne oss i det mener du? Er forresten ikke enig med deg. Menn baksnakker og lager drama de også. Som sagt, så finnes det bra menn og kvinner, og dårlige menn og kvinner. Lei av damer som tror de er så jæ...la mye bedre enn alle andre damer.

Noen damer er nok bedre enn noen damer. Det er bare det at eneklte damer ikke vil at noen skal være bedre enn seg

Anonymkode: acd8b...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig. Overvekten av norske menn bidrar utelukkende med negative ting i relasjoner hele livet og behandler kvinner virkelig dårlig. Hvis det ikke var for at kvinner bryr seg om kvinner, hadde vel halvparten av norske kvinner tatt selvmord. For én ting er sikkert: menn ivaretar ingen andre enn seg selv. 

Anonymkode: fecdb...45e

Tullprat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alle kommentarene foreløpig er fra kvinner som mener de blir behandlet som dritt av menn ja. Jeg skjlnner ikke hvordan dere havner i disse situasjonene. "Menn gjør livet mitt surt"????  

Er det ikke bare å ignorere slemme menn eller mennesker ut av livet sitt? Har sett enkelte damer bli behandlet litt dårlig på en måte, men de fremstilte seg så dumt at de nesten fortjente behandlingen

Anonymkode: acd8b...f16

Bare ignorere? Når en mann får blod på tann og serverer alle som vil høre på de skrekkeligste horehistorier om ei som er helt uskyldig og avviste han fordi han forgrep seg på henne??

Anonymkode: 7262e...0a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ignorere? Når en mann får blod på tann og serverer alle som vil høre på de skrekkeligste horehistorier om ei som er helt uskyldig og avviste han fordi han forgrep seg på henne??

Anonymkode: 7262e...0a4

Da er dette en av de slemme mennene. 

Anonymkode: acd8b...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i Norge er særdeles harde av en eller annen grunn. Å møte mild kvinner i Norge, ja, da har du skutt gullfuglen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Egenskap said:

Kvinner i Norge er særdeles harde av en eller annen grunn. Å møte mild kvinner i Norge, ja, da har du skutt gullfuglen. 

Hvor mye erfaring har du med kvinner?

Anonymkode: a57b3...4ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye erfaring har du med kvinner?

Anonymkode: a57b3...4ce

Lenge nok. Fordi å være elsket er det viktigste du kan oppleve. 

Anonymkode: 61441...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Jeg opplever nå 2 menn på jobb som mobber meg daglig og er noen forbanna rasshøl. Har også opplevd mye drama og rykter, startet av menn.. Så jeg vil si begge kjønn er like ille faktisk! 

Anonymkode: 420e3...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...