Gå til innhold

Hvordan får dere til å høre på podcast på mobilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet man må laste ned en app, og det gjorde jeg i stad. Men da jeg prøvde å trykke på play stod det bare at det ikke gikk fordi jeg ikke var tilkobla wifi.. er det en greie altså? Skjønner ikke det her ass. Jeg har samsung forresten. 

Anonymkode: 141b6...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å lytte til podcast offline så må du laste ned de podcastene du vil lytte på når du er koblet til nett. 

Anonymkode: e567f...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å lytte til podcast offline så må du laste ned de podcastene du vil lytte på når du er koblet til nett. 

Anonymkode: e567f...59e

Laste ned? Men tar ikke det mye plass på mobilen da? Jeg har allerede dårlig med minne.. 

Anonymkode: 141b6...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det tar jo litt plass... men er jo bare å slette når du har lyttet ferdig en episode. Ellers må du være koblet til nett, da trenger du ikke å laste ned.

Anonymkode: e567f...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Laste ned? Men tar ikke det mye plass på mobilen da? Jeg har allerede dårlig med minne.. 

Anonymkode: 141b6...1d2

Men hvordan tror du kan du kan lytte til de offline uten å laste de ned? 🙄😏

Du trenger heller ikke wifi, 4G/mob.nett fungere fint Det også.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FrodeF skrev:

Men hvordan tror du kan du kan lytte til de offline uten å laste de ned? 🙄😏

Du trenger heller ikke wifi, 4G/mob.nett fungere fint Det også.. 

Hm nei altså jeg er blond så jeg skjønner ikke dette helt.. Men det gikk hvertfall ikke i dag, jeg fikk beskjed om at jeg MÅ ha wifi. Brukte appen som heter podcast republic. Og jeg har 4G og masse data tilgjengelig så aner ikke hvorfor det ikke går. 

Anonymkode: 141b6...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du lastet ned en episode? Har du sjekket at du er tilkoblet med 4G? Hvis du er koblet; er det en innstilling enten i podcast republic eller i selve systeminstillingene på telefonen som sier noe om at du kan tillate å streame via 4G? Har ikke samsung selv så jeg får ikke sjekket:)

Anonymkode: adb14...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sette appen til at den får lov til å streame over data og ikke bare wifi. Sånn er det ihvertall i min app

Anonymkode: 78b08...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...