Gå til innhold

Er det bare jeg som syns personlig bilskilt er trashy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ser personlig bilskilt så tenker jeg bare at det er skikkelig teit. Hvis målet er å være kul, så er det bortkastet penger. Man ser liksom bare ut som en idiot når man har det. 

Anonymkode: 7af29...e65

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer veldig an på hva som står på skiltene.

Fordelen med disse skiltene er at de (vanligvis) er lette å huske. Samtidig er det en ulempe, for de er lette å huske for andre også, så man blir jo nødt til å kjøre pent (inntil alle får dashcam, så det ikke lenger spiller noen rolle).

Endret av T-Rex
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall for spesielt interesserte. Det er litt som de som kjøper seg bilskilt fra Finnmark som har bokstavene ZZ fordi det skal være stilig. Eller så er de store ZZ top fans :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vanlig bilskilt koster 79,-. Et personlig koster 9000,-. Ja, jeg syns det er trashy.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er teit

Jeg tipper 99 % av de som velger seg sånne skilt, er menn

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvaaaa? Jeg som skulle bestille meg et slikt skilt der det står Karskenkorva :jolie: 

Anonymkode: 2c425...f30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er pinlig. 

Anonymkode: 7d2f7...a5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nevian skrev:

Det er i hvert fall for spesielt interesserte. Det er litt som de som kjøper seg bilskilt fra Finnmark som har bokstavene ZZ fordi det skal være stilig. Eller så er de store ZZ top fans :)

Nesten. ZZ er egentlig Lakselv? men de fleste er kjøpt i Bergen. Når Bergen fikk SV var det mange som ville kjøpe bil andre steder, derfor kom forhandlerne opp med ZZ som alternativ. Noe Finnmarkingene ikke var særlig fornøyd med.

Personlig bilskilt har jeg ikke noe imot. Syntes det kan være moro å se på kreativiteten. Og har man en klassisk bil man har brukt 400.000 på så hvorfor ikke LOTUS7 istedenfor BP346XX. 9000 til trafikksikkerhet er og et greit formål.

Mulig jeg ser humoren i det og ikke irriteres så lett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvaaaa? Jeg som skulle bestille meg et slikt skilt der det står Karskenkorva :jolie: 

Anonymkode: 2c425...f30

2 bokstaver for mye. Må nok være litt kreativ for å få frem budskapet på 7 bokstaver.:)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Commander skrev:

2 bokstaver for mye. Må nok være litt kreativ for å få frem budskapet på 7 bokstaver.:)

 

Å er det kun 7 bokstaver man kan ha? Da blir det ØLPØLSA :) 

Anonymkode: 2c425...f30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å er det kun 7 bokstaver man kan ha? Da blir det ØLPØLSA :) 

Anonymkode: 2c425...f30

Eller muligens I8HOTDG. Så kan de bak undre seg om du mener "hate" eller "ate" :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det senest i går da jeg kjørte bak en slik bil. Tommelen solid ned for akkurat den muligheten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tenkte det senest i går da jeg kjørte bak en slik bil. Tommelen solid ned for akkurat den muligheten. 

Virkelig? :) KGHOPPA hadde jo vært fint  som bilskilt :) 

Anonymkode: 2c425...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Teslaen med LOLOIL var ikke fornøyd når han måtte kjøres på lading av en fossilbil.... 

Anonymkode: 39d52...8c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man kjører ei lita loppa og henger på det litt provoserende PASSME eller tilsvarende kan det være morsomt.

For de som mener det er HARRY så er det opptatt (sikkert en ironisk fyr) men HARRYJA og muligens TRASHY er ledig for TS eller andre KG medlemmer som vil markere at dette er teit:)

Endret av Commander
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det liste over personlige skilt som er ute i Norge? Hadde vært gøy å se hva folk bruker 9000 på. :P 

Anonymkode: 7af29...e65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvaaaa? Jeg som skulle bestille meg et slikt skilt der det står Karskenkorva :jolie: 

Anonymkode: 2c425...f30

Max 7 tegn er mulig. Visste du ikke det?!

Anonymkode: 8f504...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har skjønt så går pengene til en god sak så sånn sett så må folk bare kjøpe seg personlige skilt for min del... men det er så mye teit!
Er en i nærheten her som har 2FAST4U eller noe lignende og jeg himler med øynene hver gang jeg ser den bilen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...