Gå til innhold

Kunne du datet en mann som går sin egen vei?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Sphere said:

Kunne vel blitt vanskelig ettersom de ikke ønsker å ha noe med kvinner å gjøre?

Man kan vel bli sammen med en dame selv om man er skeptisk til damer. :)

Anonymkode: 08a46...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Egoister har en noe begrenset sjarm..

Anonymkode: e65b0...0eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere som hører til denne 'bevegelsen' så oppsatt på å få en reaksjon fra kvinner? Kanskje livene våre handler om mer enn forhold og menn også, har dere tenkt på det? Bare gå deres egen vei og bli ferdig med det! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan vel bli sammen med en dame selv om man er skeptisk til damer. :)

Anonymkode: 08a46...eb4

Om du tenker deg om, ville du selv vært sammen med en dame som er så lite reflektert at hun skjærer alle menn over en kam og er "skeptisk" til deg fordi hun rett og slett ikke greier å forstå at menn er individer? At hun ikke forstår at om en mann for eksempel har forgrepet seg på henne så betyr ikke det at du er en voldtektsmann for eksempel? 

Tenk over dette før du spør kvinner om de vil være sammen med en bitter og mindre intelligent mann. 

Anonymkode: 761ad...558

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Sphere said:

Mulig jeg blander med den japanske bevegelsen, der man absolutt ikke hater, men bare har bestemt seg for å holde seg unna kvinner, og dermed heller ikke vil date. Det du beskriver høres jo bare trist ut. 

Tenker du på buddhistmunker?

NEET? Hikikomori?

9 minutter siden, AmandaVI said:

Hvorfor er dere som hører til denne 'bevegelsen' så oppsatt på å få en reaksjon fra kvinner? Kanskje livene våre handler om mer enn forhold og menn også, har dere tenkt på det? Bare gå deres egen vei og bli ferdig med det! 

Ja, hvorfor gjør de bare ikke det...blir vel for lite opmerksomhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ichiko skrev:

Tenker du på buddhistmunker?

NEET? Hikikomori?

Ja, hvorfor gjør de bare ikke det...blir vel for lite opmerksomhet.

Han tenker på disse:

https://en.wikipedia.org/wiki/Herbivore_men

https://rationalwiki.org/wiki/Manosphere_glossary#Herbivore_men

Forskjellen på 'MGTOW' og disse er at 'herbivore men' ikke inngår forhold fordi de vil ta livet med ro i en kultur der jobb og ekteskap er høy status og så innvevde i hverandre. De sitter ikke på nettet og slenger dritt om kvinner, eller oppsøker kvinneforum for å slenge dritt der når de ikke får nok oppmerksomhet. Faktisk går de langt for å ikke såre noen, kvinner eller menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AmandaVI skrev:

Han tenker på disse:

https://en.wikipedia.org/wiki/Herbivore_men

https://rationalwiki.org/wiki/Manosphere_glossary#Herbivore_men

Forskjellen på 'MGTOW' og disse er at 'herbivore men' ikke inngår forhold fordi de vil ta livet med ro i en kultur der jobb og ekteskap er høy status og så innvevde i hverandre. De sitter ikke på nettet og slenger dritt om kvinner, eller oppsøker kvinneforum for å slenge dritt der når de ikke får nok oppmerksomhet. Faktisk går de langt for å ikke såre noen, kvinner eller menn.

Jepp. Hikikomori handler mer om isolasjon fra omverdenen. Det å melde seg ut av samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo at menn som er MGTOW er menn som kvinner ikke vil ha noe med å gjøre i utgangspunktet. Derav blir disse mennene med i bevegelsen MGTOW. Men så er vel MGTOW motsvar til ekstrem feminisme, og akkurat som at noen menn ikke vil date feminister så vil ikke mange KG.kvinner(feminister) date MGTOW-menn.

MGTOW ligger jo i ordet at de ikke vil date noen uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som skriker noe som helst. Det høres ut som du har problemer med at noen menn ikke vil ha noe med kvinner å gjøre?

Anonymkode: f7c18...5bb

Nei, er tusenvis av både kvinner og menn som velger å være single - men når noen starter en liten bevegelse og sverter det motsatte kjønn, så skriker det desperasjon og stakkarslighet. Offerrolle 101, og som sagt - hvem er redde for noen som skriker ut "WÆÆÆÆ KVINNER ER BITCHES ANYWAYS" når de ikke får seg noe, og hvem ville datet slike?

Anonymkode: edd1c...33d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er tusenvis av både kvinner og menn som velger å være single - men når noen starter en liten bevegelse og sverter det motsatte kjønn, så skriker det desperasjon og stakkarslighet. Offerrolle 101, og som sagt - hvem er redde for noen som skriker ut "WÆÆÆÆ KVINNER ER BITCHES ANYWAYS" når de ikke får seg noe, og hvem ville datet slike?

Anonymkode: edd1c...33d


Det som setter prikken over i'en og gjør det ekstra tragikomisk er at disse mennene sier seg så lei av at "kvinner alltid går i offerrollen", fordi kvinner f.eks står opp mot voldtekt, seksuell trakassering og annen urett, mens det disse mennene gjør selv er jo å virkelig sette seg selv i offerrollen. "Buhu jeg får ikke dame og har fått psykiske problemer fordi jeg er socially awkward, det er så synd på meg, hør meg da, HØØØØR meg daaaaaa, SE så synd det er på meg, jeg er så undertrykt og oversett buhu, men fuck damer som er voldtatt for såpass må dem tåle og de som sier fra om det er bare ute etter oppmerksomhet!" :rolleyes::edie:

Anonymkode: 35265...e3c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Det som setter prikken over i'en og gjør det ekstra tragikomisk er at disse mennene sier seg så lei av at "kvinner alltid går i offerrollen", fordi kvinner f.eks står opp mot voldtekt, seksuell trakassering og annen urett, mens det disse mennene gjør selv er jo å virkelig sette seg selv i offerrollen. "Buhu jeg får ikke dame og har fått psykiske problemer fordi jeg er socially awkward, det er så synd på meg, hør meg da, HØØØØR meg daaaaaa, SE så synd det er på meg, jeg er så undertrykt og oversett buhu, men fuck damer som er voldtatt for såpass må dem tåle og de som sier fra om det er bare ute etter oppmerksomhet!" :rolleyes::edie:

Anonymkode: 35265...e3c

MGTOW er jo til for å opplyse andre menn som sliter med å få seg dame at de kan kan få et vell så fint liv alene og at det å få seg kjæreste ikke er alt her i livet. Hvorfor er dette galt nær det er mange flere kvinnebevegelser?

De som går så langt at de blir kvinnehatere bør jo ikke være representative for MGTOW.

Når menn har en bevegelse for menn så ser jeg ikke på det som noe værre enn kvinner som har kvinnebevegelser. At du slår ned på MGTOW som stakkarslige grinegutter forteller jo mer om deg og din generalisering. MGTOW-menn er jo slett ikke alle kvinnehatere støtter voldtekt, seksuell trakassering og annen urett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AmandaVI said:

Han tenker på disse:

https://en.wikipedia.org/wiki/Herbivore_men

https://rationalwiki.org/wiki/Manosphere_glossary#Herbivore_men

Forskjellen på 'MGTOW' og disse er at 'herbivore men' ikke inngår forhold fordi de vil ta livet med ro i en kultur der jobb og ekteskap er høy status og så innvevde i hverandre. De sitter ikke på nettet og slenger dritt om kvinner, eller oppsøker kvinneforum for å slenge dritt der når de ikke får nok oppmerksomhet. Faktisk går de langt for å ikke såre noen, kvinner eller menn.

Høres fornuftig ut.

14 hours ago, Sphere said:

Jepp. Hikikomori handler mer om isolasjon fra omverdenen. Det å melde seg ut av samfunnet. 

Det var en aldri så liten fleip fra min side, da. Men hikikomori dater nok ikke så mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...