Gå til innhold

Har du fordommer, mot folk som opererer inn større rumpe, leppe(sugemunn)-forstørrelse etc?


puppi

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at, det har jeg.

Jeg tenker at, det typisk er mennesker som forsøker å skape ett bilde av glamour over seg selv,

men samtidig jobber de i et «uten formelle krav til utdanning»-yrke, og har kjøpt seg en to-roms på bøler (kanskje Lambertseter, om de virkelig har slått på stortromma), evt. leier et kott eller bofellesskap på fineste Frogner.

Hva tenker så dere?

(Vennligst merk, jeg er ute etter hvilke fordommer man har. Ikke hvordan ting faktisk er / kan være.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fordommer mot noen, men jeg synes det er trist når folk endrer utseendet sitt. Såklart, noen tilfeller kan jeg jo lett forstå. Rumpe er ikke en av de tilfellene for den kan man jo trene selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fordommer, folk får gjøre som de vil. Men man kan jo tenke sitt likevel, uten å nødvendigvis fordømme noen. :) 

Endret av Missfitness
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. 

Tenker at det er usikre jenter som ikke skjønner konsekvensene av det de gjør. Den rumpen kommer til å bli god venn med tyngdekraften om noen år. 

Føler de er mer ute etter rike middelaldrende menn, bor på Frogner hos mannen. Ingen fremtidsplaner. De har muligens planer om å bli hudpleiere på hudpleieakademiet. 

Anonymkode: 4c41e...d55

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja; jeg tenker at de er mennesker som har så lite å by på på innsiden at de må operere seg for å kunne ha noe å by på i det hele tatt. 

1 time siden, Mass skrev:

Jeg har ikke fordommer mot noen, men jeg synes det er trist når folk endrer utseendet sitt. Såklart, noen tilfeller kan jeg jo lett forstå. Rumpe er ikke en av de tilfellene for den kan man jo trene selv.

 

At du sier du ikke har fordommer mot noen betyr bare at du selv ikke er klar over at du har det. Fordommer og stereotypi er en del av menneskets natur, men de fleste er bare ikke klar over at de har fordommer mot alle mennesker de møter. Tro meg, jeg har skrevet en vitenskapelig avhandling om fordommer. 

Anonymkode: d9e30...53d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler de er mer ute etter rike middelaldrende menn, bor på Frogner hos mannen. Ingen fremtidsplaner. De har muligens planer om å bli hudpleiere på hudpleieakademiet. 

Tipper du kun er misunnelig. Du har sikkert ikke sjans på en rik mann! :) 

Anonymkode: d870f...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En flokk med sauer som gjør det som forventes. Greit for meg. De kommer til og bli så stygge av alle inngrepene til slutt at de ikke kan være noen trussel for oss naturlig pene,

Anonymkode: b6d92...65d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lav selvtilitt eller drømmer om å bli glamourmodell er vel det jeg tror om de som putter ting inn i rompe, pupper g lepper.

Anonymkode: 0f4c7...44f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det har jeg. 

Tenker at det er usikre jenter som ikke skjønner konsekvensene av det de gjør. Den rumpen kommer til å bli god venn med tyngdekraften om noen år. 

Føler de er mer ute etter rike middelaldrende menn, bor på Frogner hos mannen. Ingen fremtidsplaner. De har muligens planer om å bli hudpleiere på hudpleieakademiet. 

Anonymkode: 4c41e...d55

Ja, dette jeg tror òg.

Men, er nok bare 5% som ender opp med denne rike mannen / drømmen..

Mens de resterende 95% ender opp som en slags parodi på drømmen,

Ett ufrivillig bilde, på alt de ikke oppnådde.

I mine øyne er det intet annet enn tragikomisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi de tror de blir likt bedre, mer ettertraktet. Men så var det dette med konsekvensene da, etter en tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja. Syns det er patetisk. Ikke er det pent heller. 

Anonymkode: 213dd...fdb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du kun er misunnelig. Du har sikkert ikke sjans på en rik mann! :) 

Anonymkode: d870f...23e

Fordommer handler ikke om misunnelse. Fordommer handler om at vi mennesker vil at andre skal være lik oss selv. Dette gjelder alle mennesker, så når noen viker fra det som er likt oss selv og vår oppfatning av hvordan ting skal være så dømmer vi dem negativt. 

Anonymkode: d9e30...53d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får da gjøre som de vil, uten at andre skal bli sjalu og snakke dritt om dem. Kjenner jenter som nesten får angst bare venninna begynner å trene. 

Anonymkode: ba034...44a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at dette som regel er folk som ikke har andre områder i livet de kan spille på, og da eksempelvis intelligens over normalområdet og høy akademisk prestasjon (som igjen kan lede til en god karriere osv). Så da får de fokusere på utseendet og forbedre de trekkene de skulle være misfornøyde med/usikre på. 

Anonymkode: 080ac...5c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, puppi skrev:

Jeg må innrømme at, det har jeg.

Jeg tenker at, det typisk er mennesker som forsøker å skape ett bilde av glamour over seg selv,

men samtidig jobber de i et «uten formelle krav til utdanning»-yrke, og har kjøpt seg en to-roms på bøler (kanskje Lambertseter, om de virkelig har slått på stortromma), evt. leier et kott eller bofellesskap på fineste Frogner.

Hva tenker så dere?

(Vennligst merk, jeg er ute etter hvilke fordommer man har. Ikke hvordan ting faktisk er / kan være.)

Jeg har ingen fordommer, syns det er veldig fint om det er bra utført. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja; jeg tenker at de er mennesker som har så lite å by på på innsiden at de må operere seg for å kunne ha noe å by på i det hele tatt. 

At du sier du ikke har fordommer mot noen betyr bare at du selv ikke er klar over at du har det. Fordommer og stereotypi er en del av menneskets natur, men de fleste er bare ikke klar over at de har fordommer mot alle mennesker de møter. Tro meg, jeg har skrevet en vitenskapelig avhandling om fordommer. 

Anonymkode: d9e30...53d

Ja, men da vet du jo dermed at innenfor vitenskapen så kan man aldri stadfeste noe 100 %. Det skal alltid være rom for avvik. 

Jeg har virkelig ikke fordommer mot noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker automatisk at de har lav selvtillit og et relativt fattig liv om de må ty til slikt for å føle seg bedre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at dette som regel er folk som ikke har andre områder i livet de kan spille på, og da eksempelvis intelligens over normalområdet og høy akademisk prestasjon (som igjen kan lede til en god karriere osv). Så da får de fokusere på utseendet og forbedre de trekkene de skulle være misfornøyde med/usikre på. 

Anonymkode: 080ac...5c5

Jeg kommer til å ordne på både det ene og det andre nå da jeg har passert 30år. Har ingenting med usikkerhet å gjøre. 

Ironisk å dra intellekt inn i bildet da mange som gjør slike inngrep er oppegående mennesker med høy status i samfunnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det er trist. At man har så overfladisk fokus at man bruker store summer penger og energi på noe som ikke betyr noe. Og som ikke en gang er pent.

Anonymkode: 8d324...33e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Du har dem som sliter med lav selvtillitt eller er misfornøyd med eget utseende. De har jeg ikke fordommer mot, og det er nok heller ikke noe galt med intelligensen deres som andre her hevder. De som ønsker å bli glamourmodeller, se ut som sexdukker eller leve av utseende fordi de ikke har annet å tilby har jeg nok dessverre litt fordommer mot ja.

Anonymkode: a00a1...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...