Gå til innhold

Dumt å si hei på tinder nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 14 år i hodet nå, jeg bare sier det med en gang. 

Greia er at vi treffes naturlig omtrent ukentlig på grunn av felles interesser, av og til med andre, og av og til bare oss to. Dette er veldig korte møter, som grunnet hans relativt direkte flørting blir veldig intense for meg. For en måneds tid siden matchet vi på tinder, etter at han hadde nevnt for meg at han hadde sett meg der, i en sms-samtale som jeg var usikker på om var ment flørtende. I ettertid ser jeg at den absolutt var det, så jeg kunne med fordel vært litt varmere i kommunikasjonen :ler: Etter dette har flørtingen hans definitivt eskalert når vi treffes, men ingen av oss har startet en samtale på tinder på noe tidspunkt. Jeg føler også ballen egentlig var hos meg der, siden jeg sveipet ja etter at han hadde gjort det, jeg bare ble så nervøs at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Skulle bare sagt hei med en gang, men det skipet har seilt. 

Dette ble mye mas for et enkelt spørsmål: er det teit å sende han en mld på tinder nå? 

Anonymkode: ca905...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en melding på tinder og si "Skal du aldri si hei?" eller "hvor lenge skulle du vente med å si hei?". Jeg hadde sendt melding, men i en humoristisk tone

Anonymkode: 6c93e...217

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send en melding på tinder og si "Skal du aldri si hei?" eller "hvor lenge skulle du vente med å si hei?". Jeg hadde sendt melding, men i en humoristisk tone

Anonymkode: 6c93e...217

Akkurat det vil jeg ikke si, da virker det som jeg forventer at han alltid skal ta initiativ, og det gjør jeg jo ikke, i tillegg har vi allerede sagt hei i virkeligheten :)

Men jeg finner sikkert på noe, er mer redd for at det bare virker rart å plukke opp tråden på tinder etter en hel måned uten chatting, når vi faktisk treffes jevnlig i virkeligheten.

Anonymkode: ca905...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bare å skrive "Hei, jasså hyggelig med match da ;) Når får du mannet deg opp til å invitere meg på date da? "
 

Anonymkode: 487fb...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Bare å skrive "Hei, jasså hyggelig med match da ;) Når får du mannet deg opp til å invitere meg på date da? "
 

Anonymkode: 487fb...f44

Haha, den siste delen der var fin. Sist jeg traff han så spurte han meg faktisk om jeg ville gått på date med han hvis han hadde hatt en penere jakke.

Anonymkode: ca905...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...