Gå til innhold

Kleint å være jomfru som 19 åring? 


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 31 og jomfru. Har jo rota med en del som yngre. Var delvis intim med en når jeg var vel ca 18 men ingen penetrering. Telles vel ikke, haha. Jeg har bare aldri vært interessert nok i noen til å ville ha sex med de. Jeg føler et stort stigma og syns det er flaut, men samtidig så er jeg jo ikke interessert så jeg kan jo ikke fly rundt å knulle uten å ha lyst. Jeg har også blitt en del seksuelt trakassert igjennom årene, som har gjort at jeg ikke har så veldig positivt syn på menn og intimitet (vet jo at "not all men", men brent barn osv). Uansett så håper jeg å finne en FF snart, da jeg heller ikke ønsker et forhold. Så nei, 19 år og jomfru er virkelig ingenting å stresse over! 

Anonymkode: e6c5c...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for personangrep og brudd på seksualitetsrommets retningslinjer, samt svar til dette.

Blod, mod 

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Resignert said:

Medlem av Indremsisjonen?

Man trenger ikke være det for å ha slike meninger, altså :) Jeg personlig bare synes det er nasty, og mangel på selvrespekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og jomfru veldig åpen om det dersom folk spør. For meg så må jeg ha et intimt bånd og følelser for personen, men jeg nedprioriterer foreløpig både dating og kjærlighet så derfor venter jeg. Selv så vet jeg at jeg ikke ville vært komfortabel med å "bare få det overstått" og dette aksepterer de aller fleste. 

Anonymkode: ed5bd...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Jeg mistet min da jeg var 19 til kjæresten min (som jeg har vært sammen med i 2 år nå), kunne ikke vært en bedre beslutning. Jeg skulle ønske langt flere kunne gjort det. Folk legger press på seg selv til å gjøre det i stede for å vente og gjøre det til en spesiell stund mellom to mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten å unngå kjønnssykdommer ;)

Anonymkode: f6c4e...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes også at det var lite kult da jeg var 19 år og jomfru, men innser nå at jeg burde ikke latt det stresse meg. Man er jo fortsatt så ung. Mange på den alderen som ikke har debutert. Nå er jeg derimot 29 år og fortsatt jomfru. Jeg er ikke komfortabel med det i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...