Gå til innhold

Finnes det menn dere ser på som bare sexmateriale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dem bra nok for sex, men ikke forhold? 

Menn setter jo damer i slike kategorier hele tiden, gjør dere jenter det også?

Anonymkode: 459d0...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det da jeg traff min mann. For første gang i livet skulle jeg være litt "vill", og ha et seksuelt forhold til en mann jeg synes var utrolig sexy, men ikke en type jeg så for meg noe fremtid med. 

Han hadde helt andre ideer om oss to, og det endte faktisk med ekteskap og to barn. Snart 16 år som par nå. 

Så slik gikk det da jeg skulle være vill og "bruke " en mann kun for sex. :laugh:

Anonymkode: 4dc2e...86f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på samme måte. Tiltrekningen til en fyr er et resultat av en total pakke, ikke bare det visuelle. Jeg er langt mer tiltrukket av en mann som har "alt", er selvsikker, oppegående og ambisiøs, enn en som bare ser bra ut. Faktisk synes jeg også veldig kjekke menn er ganske kjedelige, antakeligvis fordi de ikke har måttet utvikle sosiale egenskaper på samme måte for å ha draget. Min erfaring er at de kvinnene som er mest opptatt av kjekke menn helst vil ha bekreftelsen på at de selv er attraktive nok for en kjekk mann. 

Jeg har jo opplevd å være interessert i sex og ikke noe mer, men det er vel mest fordi det er noe utenforstående som er "i veien". F.eks. at han har barn fra før, bor her midlertidig, eller andre ting som gjør at han ikke er aktuell som langvarig partner. Det er mao. ikke hans attraktivitet det står på.

Anonymkode: ff1d5...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det da jeg traff min mann. For første gang i livet skulle jeg være litt "vill", og ha et seksuelt forhold til en mann jeg synes var utrolig sexy, men ikke en type jeg så for meg noe fremtid med. 

Han hadde helt andre ideer om oss to, og det endte faktisk med ekteskap og to barn. Snart 16 år som par nå. 

Så slik gikk det da jeg skulle være vill og "bruke " en mann kun for sex. :laugh:

Anonymkode: 4dc2e...86f

Jeg har faktisk samme -men motsatt- historie med min kjæreste. Hun så noe som jeg ikke oppfattet. Fine, smarte og sensitive kvinnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg var nyskilt, så var jeg ikke ute etter noe nytt og seriøst. Så hadde ett sex forhold med en som var 11 år yngre. Vi holdt på i ca 6 mnd. Og han var en helt fantastisk mann på alle mulige måter, mer moden enn flertallet av de jeg datet etter han. Men han var for ung for forhold med meg, det var vi begge enige om. Han var i starten av livet, bodde hjemme hos mamma og pappa, skulle starte å studere i utlandet. 

Anonymkode: 892e9...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange fine menn, men det betyr ikke at jeg vil være sammen med alle. Det kan være litt av hvert som gjør at jeg holder meg til sex og prat i stedet for å gå for et forhold. F.eks at jeg bare ikke er tiltrekt nok, han har holdninger/uvaner/handlinger jeg ikke vil ha med inn i et forhold, ikke helt match i personligheter, helt ulike ønsker for fremtiden, eller at han har barn. Dette er jo ting en stort sett finner ut av ganske raskt, og dermed kategoriserer folk litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...