Gå til innhold

Hva er jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter meg å være 100% der jeg er. Jeg skjønner ikke hvordan dette kunne oppstå! Hadde jeg ikke møtt han hadde jeg vært fri nå. Men han måtte vise interesse! 

Og alt går den kjedelige veien hele tiden! Ønsker egentlig bare at han dør slik at han ikke eksisterer mer. 

Anonymkode: 1449a...304

At han dør faktisk???? Seriøst - for at han har vist deg interesse? Du trenger litt hjelp tror jeg..

Anonymkode: ff7a4...96a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og har lurt på i ettertid om jeg ødela alt fordi jeg var negativ. 

Anonymkode: 1449a...304


Nei, fordi du ikke møter han 1 dag ødela ikke. Men at han ikke er interessert i deg er saken her, selvom han gir deg oppmerksomhet en gang i blandt fordi han kjeder seg og vil booste egoet sitt fordi han vet du er litt keen på han.
Det som derimot ødelegger alt for deg er at du ikke glemmer han. Du går glipp av å åpne øynene for andre menn og potensielle kjærester og livspartnere ved å være så hekta på han andre.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter meg å være 100% der jeg er. Jeg skjønner ikke hvordan dette kunne oppstå! Hadde jeg ikke møtt han hadde jeg vært fri nå. Men han måtte vise interesse! 

Og alt går den kjedelige veien hele tiden! Ønsker egentlig bare at han dør slik at han ikke eksisterer mer. 

Anonymkode: 1449a...304


Det er du selv som har hoppet i synkemyra og gått den veien. At du ønsker en person du ikke har møtt på flere år, og knapt egentlig har møtt i det hele tatt, død, forteller hvor psykelig opptatt av han du er. Bli mer realistisk! Lev i nuet og glem fortiden og han der. Han er ikke interessert nok i deg og du kjenner han faktisk knapt , så den du er forelsket i er en illusjon du selv har skapt.

Anonymkode: b75ba...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser ikke interesse, heller det motsatte. Han har nok vært veldig forvirret av handlingene (eller manglende handlinger) fra deg at han ikke orker mer. Kom deg videre i livet ditt. 

Anonymkode: 45595...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:


Nei, fordi du ikke møter han 1 dag ødela ikke. Men at han ikke er interessert i deg er saken her, selvom han gir deg oppmerksomhet en gang i blandt fordi han kjeder seg og vil booste egoet sitt fordi han vet du er litt keen på han.
Det som derimot ødelegger alt for deg er at du ikke glemmer han. Du går glipp av å åpne øynene for andre menn og potensielle kjærester og livspartnere ved å være så hekta på han andre.


Det er du selv som har hoppet i synkemyra og gått den veien. At du ønsker en person du ikke har møtt på flere år, og knapt egentlig har møtt i det hele tatt, død, forteller hvor psykelig opptatt av han du er. Bli mer realistisk! Lev i nuet og glem fortiden og han der. Han er ikke interessert nok i deg og du kjenner han faktisk knapt , så den du er forelsket i er en illusjon du selv har skapt.

Anonymkode: b75ba...286

Han spurte flere dager. Jeg ville utsette til jeg hadde vlitt perfekt, for likte ikke meg selv. Men jeg har blitt mer voksen og innsett at man ikke blir perfekt. Hvordan vet han at jeg er keen? Jeg tror man kanskje kan vite sånn selv om man ikke sier det til vedkommende. Som om man bare vet det inni seg på en måte. Men hva om jeg trodde han likte meg da? Men siden jeg er kvinne så er det vel bare ønsketenkning. Hvordsn glemmer man noen på kommando? Og hvordan kan noen hindre meg i å forelske meg i nye? Forelsker jeg meg ikke i en annen så er ikke forelskelsen sterk nok der. Jeg forelsker meg jo nesten aldri.

 

Det er det som er så kjedelig at man må gå den veien man ikke vil. Det er det samme kjedelige som gjentar seg og gjentar seg hele tiden. Hva hvis han finner seg noen andre da, eller kontakter noen andre. Da kommer jeg til å tenke at jeg bare var noen han kontaktet for morroskyld, mens kontakter han andre jenter er det fordi han vil være seriøs. Det blir bare et helvete når man ikke er ærlig om følelsene sine. 

 

Anonymkode: 1449a...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...