Gå til innhold

Er dere damer redde for MGTOW?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: 47fa3...cc6

Gjør det, før du fortsetter å svare i tråden!

Anonymkode: 4d46e...a8b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Mange menn blir valgt bort som partnere, at det er færre menn som "kjemper om" kvinner er en bra ting, da kan menn som faktisk ønsker et forhold med en kvinne få litt bedre sjanser og færre konkurrenter. At disse mannfolka velger bort å få bar kan også være positivt, da man velger ut gener for de som ikke ønsker være en "normal" del av samfunnet

Så ser på det som bare positivt

Anonymkode: e4c51...9d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 47fa3...cc6

Hvorfor deltar du i en debatt det du ikke en gang har lest deg opp på premissene? 

Anonymkode: fe4ca...23d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så om man velger å være singel så hater man kvinner ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

De må gjerne være singel for min del. Vil i grunn oppfordre disse individene til det. 

På reddit sitter de og skriver lange romaner om hvorfor kvinner ikke burde hatt stemmerett. De oppfordrer til å velge bort kvinnelige ansatte på restauranter og slikt, i håp om å løfte de mannlige ansatte. Ser man en bevisstløs kvinne på gata skal man bare gå videre siden kvinner vil være så selvstendige, og da må få smake sin egen medisin.

Dette er mer enn å ønske å være singel. Tanken var sikkert god i utgangspunktet, men slike bevegelser drar umiddelbart til seg det verste avskummet, og er det noe disse ikke har godt av er det å ha en gjeng likesinnede som heier på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor deltar du i en debatt det du ikke en gang har lest deg opp på premissene? 

Anonymkode: fe4ca...23d

Ikke nødvendig jeg kan tenke meg hva som er der. Fult av innlegg hvor menn snakker negativt om kvinner. 

Anonymkode: 47fa3...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen damer er redde for at noen utstøtte menn som aldri er parter-materiale uansett velger å ikke plage de. 

Anonymkode: f0856...9ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er kremen av menn som holder på med det her. Jason Momoa, Chris Hemsworth, Sean O'Pry, etc.

 

 

Anonymkode: 4dc16...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok la meg se om jeg forstår dette riktig.

Menn som velger bort kvinner er stakkarslige, patetiske tapere. Mens kvinner som velger bort menn er sterke selvstendige individer ?

Eller mener du også at kvinner som velger bort menn er stakkarslige ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

 

La oss heller omformulere spørsmålet ditt sånn at det henger sammen med h.i: 

«Hvor mange menn er REDD for kvinner som velger bort menn...?»

svaret er ingen. 

Og kvinner bør ikke være redd disse mannfolka heller. Mest sannsynlig «velger de bort kvinner» fordi de selv allerede har blitt valgt bort utallige ganger.  

 

Anonymkode: c51d8...472

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller singel enn sammen med en idiot som bare tenker på seg selv og egen ræv. 

Men når det er sagt så bør vi vel alle gå våre egne veier og sørge for oss selv først og fremst. Denne gruppen mannfolk her går ikke egne veier. De går jo sammen mot ensomheten..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være den mest stakkarslige gruppen menn som noen gang har eksistert. De vil dø ut av seg selv og med tiden bli en artig liten del av pensum i samfunnsfag, og fremtidige generasjoner menn vil humre og klø seg i hodet og lure på hva i alle dager de holdt på med. Ikke mye å være redd for. 

Anonymkode: ffc59...f55

Dette ^ 

Anonymkode: 79322...da9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , jeg er ikke redd for de, for de tør jo sjeldent å oppholde seg rundt kvinner uansett. Men det jeg er redd for er hvordan de avler kvinnehatet sitt videre. For eksempel ved at voldtekt blir enda mer "akseptert" menn i mellom.
Greia med MGTOW er jo ikke at de velger å være single og gå deres egen vei, men at de er ufrivilling single og gå en hatefull vei.
Noen mener at de bare kjemper for menns rettigheter, men hvilke rettigheter er det? Det er nemlig ingen rettighet å ha sex med kvinner eller få oppmerksomhet fra kvinner.

Svært ironisk er det at de samme der som hevder de kjemper for menns rettigheter er aktive motstandere av feminismen, og det er ingen sterkere bevegelse enn feminismen som de siste 40 årene har kjempet for menns rettigheter og ordnet at menn har fått mange rettigheter. Så de mennene som virkelig er interesserte i å forbedre undertrykte menns rettigheter bør engasjere seg i arbeid for homofile menn, transmenn, voldsutsatte menn og menn som har opplevd overgrep, slik feminismen gjør. Ja og pappapermen kom jo også takket være feminismen.

Så det er ikke menns rettigheter MGTOW kjemper for når de er antifeminister, men å fremme kvinnehat, og det er ingen rettighet.

 

Anonymkode: b6681...14c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være den mest stakkarslige gruppen menn som noen gang har eksistert. De vil dø ut av seg selv og med tiden bli en artig liten del av pensum i samfunnsfag, og fremtidige generasjoner menn vil humre og klø seg i hodet og lure på hva i alle dager de holdt på med. Ikke mye å være redd for. 

Anonymkode: ffc59...f55

Kommentaren din er jo definisjonen på redd.

Anonymkode: 7cd32...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelver i buksene nå, ja.

 

Not.

Anonymkode: c3bcc...60d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ok la meg se om jeg forstår dette riktig.

Menn som velger bort kvinner er stakkarslige, patetiske tapere. Mens kvinner som velger bort menn er sterke selvstendige individer ?

Eller mener du også at kvinner som velger bort menn er stakkarslige ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

Kvinner som velger bort menn lager ikke patetiske grupper for å spre mannshat og sleike hverandres ræv, og de bosetter seg ikke et mannsforum for å overbevise mennene der hvor fantastisk deilig de har det uten dem. Mgtow- menn virker alltid som de egentlig prøver å overbevise seg selv om at de har gjort et godt valg ved å avstå fra kvinner. 

Anonymkode: ffc59...f55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia med MGTOW er jo ikke at de velger å være single og gå deres egen vei, men at de er ufrivilling single og gå en hatefull vei.
Anonymkode: b6681...14c

Dette er jo bare tull. Jeg valgte å leve i sølibat for ca 1 1/2 år siden. Når jeg sluttet å sjekke opp damer, så begynte de å sjekke meg opp. Tror det er noe med utstrålingen av at jeg ikke prøver en gang. Har aldri vært i nærheten av å få så mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn som det siste året.

Nå er jeg ikke helt MGTOW akkurat. Men forvandlingen til min ekskone ga meg en ordentlig oppvekker. Sånn jeg ser det gjør den politisk korrekte feminismen det lite fristende å date norske kvinner i 2018. Jeg sier ikke at alle er sånn. Men alle er litt påvirket av denne mentaliteten. Hvis jeg skulle involvert meg igjen så måtte det vært med en konservativ kvinne som har hatt mindre enn 10 sexpartnere. Der går liksom grensen statistisk sett hvor oddsen for skilsmisse skyter i været. Og her kommer fort hylekoret. Hvorfor kan du ikke akseptere at alle har en fortid!? Blablabla. Folk kan gjøre hva de vil. Ligg rundt, klipp håret kort, skyld på menn og slipp håret på leggene ut. Men jeg gidder ikke de greiene der.

Anonymkode: a978a...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som velger bort menn lager ikke patetiske grupper for å spre mannshat og sleike hverandres ræv, og de bosetter seg ikke et mannsforum for å overbevise mennene der hvor fantastisk deilig de har det uten dem. Mgtow- menn virker alltid som de egentlig prøver å overbevise seg selv om at de har gjort et godt valg ved å avstå fra kvinner. 

Anonymkode: ffc59...f55

Det er vel en ganske liten del av menn som velger bort kvinner som er med på disse gruppene.

Anonymkode: 47fa3...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marsvinet

Å gå sin egen vei og slutte å søke etter kvinner kan jo ha sine fordeler. Problemet er bare at de faktisk gjør det helt motsatte. Disse mennene er helt SYKELIG BESATT av kvinner, og de snakker nesten ikke om annet enn hvor fæle/underlegne/umoralske/dumme kvinner er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensikten med MGTOW er visst at kvinner skal angre på å ha avvist slike menn: kvinner skal da bli vettskremte og komme løpende etter mennene sånn at disse endelig skal få det som de vil, dvs. knulle. Det er noe veldig umodent over en sånn furten tilbaketrekning, men så lenge de holder seg unna meg, er det helt greit. Det hadde gått an å sympatisere hvis det var et sunt og støttende fellesskap mellom menn, istedet for det jækla kvinnehatet så mange driver og dyrker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

MGTOW= Men going their own way. Menn som ikke vil ha noe med damer å gjøre. 

Hva synes dere damer om dette? 

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.reddit.com/r/MGTOW/&ved=2ahUKEwjprLCo-I7bAhWGiywKHRmeC44QFjAAegQIBhAD&usg=AOvVaw1_DiIGQd6YDj2UWhLolQfx

Anonymkode: c23d4...9b2

Hvorfor skulle de være det? Det er vel snakk om en liten mikroskopisk prosent av forsmådde menn, og et "konsept" de færreste har hørt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg være 'redd' for dem? Fordi alle menn kommer plutselig til å bestemme seg for at de ikke vil 'ha' meg og rope æda bæda til meg fra trehytten sin?

Dette er et fritt land. Ikke bare har man rett til å leve det livet man vil, man blir forventet å gjøre det. Jeg valgte bort mann og barn til fordel for drømmen min selv. Siden jeg som kvinne er likestilt - unnskyld; priviligert. Forskjellen på meg og sytegjengen på Reddit er at jeg faktisk 'går min egen vei' i stedet for å si masse stygge ting om menn og deretter klage på at ingen liker meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...