Gå til innhold

Hvordan ser en pen vs. en sexy dame ut? 


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.5.2018 den 12.16, Undermann skrev:

Hvis vi tar politikken:

Pen dame: Sandra Borch

Sexy dame: Heidi Norby Lunde


 

Ikke for å spre hat eller noe, men i kjendissammenheng tror jeg neppe mange finner Sandra Borch spesielt pen. Og nei, jeg tenker ikke på at hun er kortvokst. 

Anonymkode: bb961...3da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hender ja, og av og til andre. Er det forbudt å ha fantasier også nå ?   Det skulle f... ikke forundre meg ... "Det feministiske tankepolitiet har nå avdekket..... "     

Hold nå opp, dette blir bare for dumt !    Det skjønner dere nok selv også, innerst inne.        Makan !

Anonymkode: 9e929...18e

Du penetrer kona di, mens du tenker på andre? Det er langt unna en fantasi, hvorfor onanerer du ikke i steden?? Bruker kona di som tømmestasjon, også skriker du opp om feminisme? Stakkars kona di, som tror at du har sex med henne fordi du elsker henne, så er hun bare noe du kan tømme deg i mens du tenker på andre. Også lurer menn på hvorfor de får så lite sex?

Anonymkode: 22043...e22

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å spre hat eller noe, men i kjendissammenheng tror jeg neppe mange finner Sandra Borch spesielt pen.

Neivel, men jeg sliter med å forstå at ikke Sandra Borch er pen. Men det var min oppfatning da, "kjendissammenheng" har jeg ikke så mye greie på.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pen er klassiske rene trekk, litt kjølig og avvisende i blikk og holdning, gjerne litt strengt drag over munnen. Får inntrykk av at personen er litt kald og korrekt. Opptatt av hva som sømmer seg. Utstråler ikke varme, omtanke eller lekenhet.

Sexy mennesker utstråler lekenhet, varme og humor. De utstråler også en sanselighet. En slags selvbevissthet i forhold til at de er seksuelle vesener.

Søte mennesker er som de sexy menneskene, men mangler den sanselige, seksuelle utstrålingen.

Slik vil jeg beskrive det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du penetrer kona di, mens du tenker på andre? Det er langt unna en fantasi, hvorfor onanerer du ikke i steden?? Bruker kona di som tømmestasjon, også skriker du opp om feminisme? Stakkars kona di, som tror at du har sex med henne fordi du elsker henne, så er hun bare noe du kan tømme deg i mens du tenker på andre. Også lurer menn på hvorfor de får så lite sex?

Anonymkode: 22043...e22

Herregud altså .......  Hvor gammel er du egentlig ?    

Anonymkode: 9e929...18e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du penetrer kona di, mens du tenker på andre? Det er langt unna en fantasi, hvorfor onanerer du ikke i steden?? Bruker kona di som tømmestasjon, også skriker du opp om feminisme? Stakkars kona di, som tror at du har sex med henne fordi du elsker henne, så er hun bare noe du kan tømme deg i mens du tenker på andre. Også lurer menn på hvorfor de får så lite sex?

Anonymkode: 22043...e22

#krenka !!

herlighet. Jeg tenker/fantaserer om andre enn mannen min også innimellom når vi har sex. Ser ingen problemer med dette. 

Anonymkode: ff4c4...2ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Trolltunge skrev:

Bare pen er klassiske rene trekk, litt kjølig og avvisende i blikk og holdning, gjerne litt strengt drag over munnen. Får inntrykk av at personen er litt kald og korrekt. Opptatt av hva som sømmer seg. Utstråler ikke varme, omtanke eller lekenhet.

Sexy mennesker utstråler lekenhet, varme og humor. De utstråler også en sanselighet. En slags selvbevissthet i forhold til at de er seksuelle vesener.


Hm interessant. Syns dette sier noe om hvordan det er lett å dømme andre "Utstråler .. ikke omtanke".

Det er ikke alle som er like flinke til å vise sine empatiske/varme sider utad. Det er ikke uten videre dermed sagt at de mangler det, og det kan være et lite lurt valg, å hinte om at folk man oppfatter sånn - faktisk er sånn. Det kan nemlig medføre at de blir sånn, som følge av at de skjønner andre ser på dem som sånn.   Til en viss grad

Så for ikke lenge siden en dokumentar om Sigrid Undset. En venninde av henne ( Cis Rieber Moen ) beskrev henne som "meget vakker" (hvilket man lett kan se på 500 lapper og annet) men hun var som "en dukke som aldri smilte og manglet sjarm". 
Som vi vet manglet ikke Unset omtanke for andre. Men hun var intelligent, og da er man ikke alltid en lekende sexy figur sånn sett.

Anonymkode: 48611...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud altså .......  Hvor gammel er du egentlig ?    

Anonymkode: 9e929...18e

Hvor gammel er du? 

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#krenka !!

herlighet. Jeg tenker/fantaserer om andre enn mannen min også innimellom når vi har sex. Ser ingen problemer med dette. 

Anonymkode: ff4c4...2ab

Ja skjønner, hvis du og han andre mener at det er Ok , så er det vel det (ironi). Seriøst, tenke på andre når dere onanerer og nyt partner når dere har sex. Så respektløst å prøve å normalisere noe som er helt på trynet.

Anonymkode: 22043...e22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Hm interessant. Syns dette sier noe om hvordan det er lett å dømme andre "Utstråler .. ikke omtanke".

Det er ikke alle som er like flinke til å vise sine empatiske/varme sider utad. Det er ikke uten videre dermed sagt at de mangler det, og det kan være et lite lurt valg, å hinte om at folk man oppfatter sånn - faktisk er sånn. Det kan nemlig medføre at de blir sånn, som følge av at de skjønner andre ser på dem som sånn.   Til en viss grad

Så for ikke lenge siden en dokumentar om Sigrid Undset. En venninde av henne ( Cis Rieber Moen ) beskrev henne som "meget vakker" (hvilket man lett kan se på 500 lapper og annet) men hun var som "en dukke som aldri smilte og manglet sjarm". 
Som vi vet manglet ikke Unset omtanke for andre. Men hun var intelligent, og da er man ikke alltid en lekende sexy figur sånn sett.

Anonymkode: 48611...015

Nå var dette en tråd om hva skiller de man ser på som pene, versus dem man synes er sexy. Da går det på hva man utstråler. Dette er ikke en tråd om hvem som har empatiske evner eller ikke. MEN om man har empati for andre, men ikke evner å gi uttrykk for det, så oppfattes man kald. Det er ikke spesielt tiltrekkende eller sexy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trolltunge skrev:

Dette er ikke en tråd om hvem som har empatiske evner eller ikke

Det var du som trakk det inn: "Utstråler ikke ..omtanke". Og det er du som videre kobler det med sexy/tiltrekkende eller ikke. Så det der står helt for din regning.
Hvis du ikke mener det har noe med tråden å gjøre, så la vær å trekke det inn. Igjen, at du gjør det - det sier mest om ditt (snevre)syn på andre.

Anonymkode: 48611...015

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var du som trakk det inn: "Utstråler ikke ..omtanke". Og det er du som videre kobler det med sexy/tiltrekkende eller ikke. Så det der står helt for din regning.
Hvis du ikke mener det har noe med tråden å gjøre, så la vær å trekke det inn. Igjen, at du gjør det - det sier mest om ditt (snevre)syn på andre.

Anonymkode: 48611...015

Jeg forstår at du har lyst til å krangle. Hva man utstråler og hva man er samsvarer ikke bestandig, men tråden spør om hva som skiller sexy og pen, og det har mye med utstråling å gjøre. At det kan bo mye i mennesker som ikke umiddelbart synes, det sier ikke jeg imot, men spørsmålet her var altså hva som skiller sexy og pen. Jeg ga mitt svar på akkurat det, hva jeg synes om det, og du vrir det til at jeg da har et snevert syn på mennesker. 

Hva man utstråler er en ting, hva man har i seg kan være så mye, på godt og vondt. 

Mette Marit er et eksempel på pen, men ser litt kjølig ut. Jeg ville ikke klassifisert henne som utpreget sexy, men tross sitt litt kjølige utseende har hun da virkelig vist at hun er et menneske som bryr seg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. du la nok noe fordømmende i det.

Anonymkode: 48611...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy Adams er pen amy-adams-dish-nation.jpg

Abigail Spencer er sexy

1200px-Abigail_Spencer_2013_2.jpg

Anonymkode: 1dc8a...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åå.. du la nok noe fordømmende i det.

Anonymkode: 48611...015

Og du fordømmer meg. Ut fra hva jeg synes er sexy har du "lest" mitt syn på mennesker. Generelt. Det er ganske så dømmende!

At man ikke synes alle er sexy sier lite om hvem man kan like når man blir kjent med dem, uten å nødvendigvis synes at  vedkommende er sexy. Jeg liker mange mennesker som jeg aldri har tenkt på som sexy. Sexy er ikke kriteriet jeg velger venner ut fra. Sexy er ikke kriteriet jeg liker eller ikke liker ut fra. Jeg påberoper meg likevel rett til å synes at noen er sexy eller ikke, for meg, for det kunne jeg ikke latt være å synes om jeg ville eller ikke. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke du godt gift??

Anonymkode: 22043...e22

Det er en stor forskjell på å kunne tenke seg å gjøre noe og faktisk å gjøre det. 

At jeg er gift med en flott dame gjør meg jo ikke blind. Men jeg ville aldri gjøre noe som kunne føre til at jeg mister henne. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Helt 100 % enig !   

Kan ta et eksempel fra tv2-været :  Desta-Marie, nydelig søt og vakker men ikke spesielt sexy.  Så har vi Eli_Kari  Råsexy og elegant i de rette klærne.

For å si det sånn : Damen her i huset får aldri så god sex som når Eli-Kari har tv2 været kl 21, med bluse og skjørt.

Anonymkode: 9e929...18e

Seriøst??

Hun er PR-kåt, veldig brautende, høylydt og selvopptatt. Ikke sexy i mine øyne, jeg synes folk som må stikke seg frem for enhver pris er slitsomme.

Anonymkode: b23b9...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hender ja, og av og til andre. Er det forbudt å ha fantasier også nå ?   Det skulle f... ikke forundre meg ... "Det feministiske tankepolitiet har nå avdekket..... "     

Hold nå opp, dette blir bare for dumt !    Det skjønner dere nok selv også, innerst inne.        Makan !

Anonymkode: 9e929...18e

Jeg er ikke en av dem som dømmer for å ha noen tanker om andre. Men, akkurat Eli-Kari, hun var med i Skal vi danse, og var katastrofal uelegant på den fronten... Så tror ikke akkurat jeg hadde tent på henne om jeg hadde vært mann :)

Anonymkode: 65021...a87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må man vel nesten være for å være sammen med en slik gris. Jeg fatter ikke hva hun ser i ham. 

Anonymkode: bb961...3da

Ha ha. Godt det er flere som ikke forstå hennes valg.

Anonymkode: 65021...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy kvinner ser du mer brystene og klærne er mer tettsittende slik at kroppens naturlige former vises mer synlig. 

Pen kvinne har mer formelle klær. 

Anonymkode: e0a2e...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...