Gå til innhold

Hvordan ser en pen vs. en sexy dame ut? 


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe forskjell? Kom gjerne med kjendis-eksempler.

Anonymkode: 85f7e...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er vanskelig å sette opp et klart skille, for det er mer komplisert enn som så. En dame kan være veldig søt og pen uten at det oser sex, men så kan hun likevel kle av seg og være dødssexy. 

Anonymkode: 49b47...105

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er bare meg men sexy er noe man er først og fremst. Det finnes billedvakre damer som overhodet ikke turn om. 

Utro menn er oftest utro med damer som er mindre pene enn sine koner bl.a.

Prins Charles var utro med Camilla når han hadde Diana. I utgangspunktet virker det helt vilt. Så hva var det med henne som Charles likte men bilder ikke viser??

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg en pen en overfladisk ting. Man kan ha NULL sjarm og være pen, mens en som er sexy har en indre utstråling. De oser det som kommer innen i fra. 

Anonymkode: dedfd...8ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder sexy med noe pompøst og vulgært, og pent med det som faktisk er sexy.

Anonymkode: cd78c...9c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ser det handler det om hvor flink hun er til å flørte. Om hun sender ut seksuelle signaler med blikket og kroppen. Kona til Giske er et godt eksempel. Hun har et blikk som får meg til å mistenke at hun alltid er klar for sex. Det er plenty med damer som er like pene som henne men som mangler blikket som oser av sex, og derfor er de pene mens hun er sexy.

Anonymkode: 2f7ee...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjellen mellom om jeg har lyst til å kysse henne eller pule henne. 

Det er bare om jeg har lyst til begge jeg eventuelt prøver å få en date. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg ser det handler det om hvor flink hun er til å flørte. Om hun sender ut seksuelle signaler med blikket og kroppen. Kona til Giske er et godt eksempel. Hun har et blikk som får meg til å mistenke at hun alltid er klar for sex. Det er plenty med damer som er like pene som henne men som mangler blikket som oser av sex, og derfor er de pene mens hun er sexy.

Anonymkode: 2f7ee...8f2

Oser hun av sex? Flott dame. 

Anonymkode: 7220b...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi tar politikken:

Pen dame: Sandra Borch

Sexy dame: Heidi Norby Lunde


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Commander said:

Mulig det er bare meg men sexy er noe man er først og fremst. Det finnes billedvakre damer som overhodet ikke turn om. 

Utro menn er oftest utro med damer som er mindre pene enn sine koner bl.a.

Prins Charles var utro med Camilla når han hadde Diana. I utgangspunktet virker det helt vilt. Så hva var det med henne som Charles likte men bilder ikke viser??

 

De hadde vel mer til felles og passet bedre sammen. Det trenger ikke å ha noe å gjøre med hvem som var sexy. De er jo sammen fortsatt.

To kjendisekspempler på samme alder: Angelina Jolie og Reese Witherspoon. Begge er pene, men Angelina er sexy og Reese er søt.

Anonymkode: 1cad1...30c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får holde meg til kjendisdamer i moden alder:

Sexy, men egentlig ikke "pen"- Mia Gundersen (Ikke pga de store puppene, men hele utstrålingen)

Pen, men overhodet ikke sexy: Mette Marit........

Om jeg hadde valget, hadde det vært lett :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Resignert skrev:

Får holde meg til kjendisdamer i moden alder:

Sexy, men egentlig ikke "pen"- Mia Gundersen (Ikke pga de store puppene, men hele utstrålingen)

Pen, men overhodet ikke sexy: Mette Marit........

Om jeg hadde valget, hadde det vært lett :)

Helt 100 % enig !   

Kan ta et eksempel fra tv2-været :  Desta-Marie, nydelig søt og vakker men ikke spesielt sexy.  Så har vi Eli_Kari  Råsexy og elegant i de rette klærne.

For å si det sånn : Damen her i huset får aldri så god sex som når Eli-Kari har tv2 været kl 21, med bluse og skjørt.

Anonymkode: 9e929...18e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen: Helene Bøkslie (tror kanskje jeg skriver navnet feil, hu som vant Skal vi danse). Hun er kjempepen og har god utstråling. Men hun har også en slags uskyldighet over seg.

Nora Mørk, derimot. Hun har en ild inni seg. Jeg ble håndballfan i fjor desember da de spilte VM. Kunne ikke ta øynene fra henne. Vakkert utseende, sterk kropp, fokusert hode, og sjelen av en ekte håndballkriger. 

Anonymkode: 85fe4...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy omfatter så mye mer enn pen, som væremåte, oppførsel, hvordan man beveger seg etc etc. 

Anonymkode: 7375a...8e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare siterer et par linjer fra en låte Di derre kalte "Pen" (den er utgitt albumet "Kvinner & Klær" i 1994)

"PEN er kun en tilstand i et ansikt.

PEN har ingen retning eller svar.

PEN skal du få pokker så billig, men PEN er hva hun var, og PEN gjør meg litt rar."

 

Anonymkode: ff193...3a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18. mai 2018 den 9.38, stan skrev:

Det er forskjellen mellom om jeg har lyst til å kysse henne eller pule henne. 

Det er bare om jeg har lyst til begge jeg eventuelt prøver å få en date. 

Er ikke du godt gift??

Anonymkode: 22043...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt 100 % enig !   

Kan ta et eksempel fra tv2-været :  Desta-Marie, nydelig søt og vakker men ikke spesielt sexy.  Så har vi Eli_Kari  Råsexy og elegant i de rette klærne.

For å si det sånn : Damen her i huset får aldri så god sex som når Eli-Kari har tv2 været kl 21, med bluse og skjørt.

Anonymkode: 9e929...18e

Så du tenker på en annen mens du har sex med kona? Sjarmerende..

Anonymkode: 22043...e22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Helt 100 % enig !   

Kan ta et eksempel fra tv2-været :  Desta-Marie, nydelig søt og vakker men ikke spesielt sexy.  Så har vi Eli_Kari  Råsexy og elegant i de rette klærne.

For å si det sånn : Damen her i huset får aldri så god sex som når Eli-Kari har tv2 været kl 21, med bluse og skjørt.

Anonymkode: 9e929...18e

Så du fantaserer om Eli-Kari når du har sex med konen din?

Anonymkode: 351fe...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du fantaserer om Eli-Kari når du har sex med konen din?

Anonymkode: 351fe...c5d

Det hender ja, og av og til andre. Er det forbudt å ha fantasier også nå ?   Det skulle f... ikke forundre meg ... "Det feministiske tankepolitiet har nå avdekket..... "     

Hold nå opp, dette blir bare for dumt !    Det skjønner dere nok selv også, innerst inne.        Makan !

Anonymkode: 9e929...18e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Som jeg ser det handler det om hvor flink hun er til å flørte. Om hun sender ut seksuelle signaler med blikket og kroppen. Kona til Giske er et godt eksempel. Hun har et blikk som får meg til å mistenke at hun alltid er klar for sex. Det er plenty med damer som er like pene som henne men som mangler blikket som oser av sex, og derfor er de pene mens hun er sexy.

Anonymkode: 2f7ee...8f2

Det må man vel nesten være for å være sammen med en slik gris. Jeg fatter ikke hva hun ser i ham. 

Anonymkode: bb961...3da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...