Gå til innhold

Naturlig å føle seg forelsket allerede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann fra tinder. Følte meg ganske betatt allerede før vi møttes. Etter kyssing og 2 treff så er jeg veldig forelsket. Noen har fortalt meg at jeg er unormal som er forelsket så tidlig. Jeg er så forelsket at det gjør litt vondt. 

Hva mener dere? Har du erfaring i tidlig forelskelse? 

Anonymkode: 3eff6...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hos meg har det kommet følelser allerede etter å ha truffet noen en kveld. Men de følelsene kom gradvis og bygde seg opp til forelskelse med tid. Ble ikke hodestups etter en kveld. 

Og slik har det stort sett vært. Følelser har kunnet oppstå etter få dager, men så bygget det seg opp etter noen dager/uker.

du har veldig flaks dersom du har klart å bli så forelska etter 2 dates. Jeg sliter enromt med å få de rette følelsene for noen det PASSER med. Derimot får jeg følelser for menn som ikke passer så inn i livet mitt :( 

Anonymkode: 94acb...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forelsket med en gang, eller aldri. 

Anonymkode: 3ce96...cb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hos meg har det kommet følelser allerede etter å ha truffet noen en kveld. Men de følelsene kom gradvis og bygde seg opp til forelskelse med tid. Ble ikke hodestups etter en kveld. 

Og slik har det stort sett vært. Følelser har kunnet oppstå etter få dager, men så bygget det seg opp etter noen dager/uker.

du har veldig flaks dersom du har klart å bli så forelska etter 2 dates. Jeg sliter enromt med å få de rette følelsene for noen det PASSER med. Derimot får jeg følelser for menn som ikke passer så inn i livet mitt :( 

Anonymkode: 94acb...09b

Det er mulig at jeg har lett for å forelske meg. Men det er sjelden der skjer. Og når det skjer så blir jeg hodestups forelsket ganske så fort. Er jeg heldig? Jeg jeg føler det er plagsomt å bli så forelsket. Blir stresset av det. 

Anonymkode: 3eff6...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig at jeg har lett for å forelske meg. Men det er sjelden der skjer. Og når det skjer så blir jeg hodestups forelsket ganske så fort. Er jeg heldig? Jeg jeg føler det er plagsomt å bli så forelsket. Blir stresset av det. 

Anonymkode: 3eff6...356

Jeg forelsker meg sjelden eller aldri, og dypt når jeg gjør. Ja, det er super stressende. Er lykkelig i starten, fordi det føles som et nytt fint kapittel skal begynne. Så begynner spillinga og spenningen. Så kommer usikkerheten og hekten. Så vet jeg at egentlig kan jeg ikke inngå noe forhold med denne karen. Jeg KAN, men mye hadde måttet blitt ofret. Likevel er det endesløse håp. 

Så kom jeg til slutt dit st jeg tror han hr gått videre. 

Ja, jeg skulle gjerne gått bort og forelsket meg i en som det passet med. 

Anonymkode: 94acb...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir forelsket med en gang, eller aldri. 

Anonymkode: 3ce96...cb2

Samme her

Anonymkode: 44113...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir alltid fort forelsket. Og så er jeg fucked.

Anonymkode: d8fb5...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hun jeg treffer ble begge hodestups forelsket på/like etter første date. Det er helt normalt.

Veldig godt om du blir møtt med de samme følelsene tilbake, jævlig vondt hvis ikke.

Naturlig nok er det oftere det ikke klaffer enn at det gjør det, så vi som forelsker oss fort må akseptere å gå gjennom en del smerte, og lære å gå når gjensidigheten uteblir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forelsket i det minuttet jeg traff han.

Anonymkode: 69ed6...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt! Det er også normalt at det føles veldig heftig, men ikke nødvendigvis er så dypt som man kanskje tror der og da, midt i situasjonen. Og det er jo praktisk, slik at man ikke får kjærlighetssorg i et år dersom det gryende forholdet brått er over like fort som det begynte.

Anonymkode: bc39a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mumlesquash skrev:

Jeg og hun jeg treffer ble begge hodestups forelsket på/like etter første date. Det er helt normalt.

Veldig godt om du blir møtt med de samme følelsene tilbake, jævlig vondt hvis ikke.

Naturlig nok er det oftere det ikke klaffer enn at det gjør det, så vi som forelsker oss fort må akseptere å gå gjennom en del smerte, og lære å gå når gjensidigheten uteblir.

Øhm.. dette gjelder like mye oss som forelsker oss sjelden og dypt. Vi bruker lenger tid på å komme over en person. Jeg er slik at jeg må forelske meg på nytt dersom jeg virkelig skal komme over noen.

 

Anonymkode: 94acb...09b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øhm.. dette gjelder like mye oss som forelsker oss sjelden og dypt. Vi bruker lenger tid på å komme over en person. Jeg er slik at jeg må forelske meg på nytt dersom jeg virkelig skal komme over noen.

 

Anonymkode: 94acb...09b

Det er derfor det er så skummelt å forelske seg. Jeg slet med å komme over han forrige som jeg var sammen med. Men etter at jeg forelsket meg på nytt ble alt bra igjen. Det eneste er at jeg sitter igjen med noen "sår" og en "angst" for å vise følelser, eller fortelle om dem.

Jeg er ganske glad for å se at jeg har klart å få forelskelse for en ny. Men jeg er redd. Redd for at personen vil komme fram til det samme som dem som har avviste meg tidligere. Ser han meg i det rette lys: : hva da? ... Dersom vi har sex så vil han kanskje ikke like meg lenger.. Men kanskje det er meg som er for usikker på meg selv.

Jeg liker litt rusen av forelskelsen, samtdiig som jeg hater å være forelsket. 

Regner med at forelskelse er like vanskelig for begge parter. Og spesiellt dem som har blitt såret før. For dem blir forelskelsen veldig usikker og utrygg.

Anonymkode: 3eff6...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...