Gå til innhold

Vær mongo= dra masse damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra mongo, no va du smart, no va du vældi smart!! trur du missforstod kompisene dine noe så grasalt. lykke til :)

Anonymkode: cd9eb...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, Ramona said:

Hvorfor gidder jeg å lese disse trådene? 🙄

 

Hahaha, spør meg selv det samme. 

Anonymkode: 8f371...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler kanskje om at mange kvinner synes selvtillit er tiltrekkende, selv når denne ikke er berettiget da en gjerne ikke finner dette ut før en blir bedre kjent. 

Har selv stusset over at mindre intelligente kompiser har hatt stor suksess med kvinner rett og slett ved å være selvsikre og utadvente. Selv om de som kjenner dem rister på hodet og ler litt av dem er det flust av kvinner som biter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 1.03, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen kompiser ikveld. Flyttet nylig tilbake til hjembyen,så ikke sett dem på 3 år- De har alle fått seg dame. Når de finner ut at jeg er singel så sier de "åhh , men da må vi gå rundt å være mongo så vi kan få deg en dame!" . 
Dette er menn som drar mye menn når de er singel, og som er smarte...men de har funnet ut at for å dra damer så er det viktig å være idiot, og helst oppføre seg ganske mongo. Dette er noe jeg har sett funke generelt for mange kompiser, og andre menn. Problemet er at jeg er i midten av 30-årene, jobber som overlege på sykehus, og liker å lese. Så det å være mongo og idiot ligger ikke helt i personligheten min, men ser jo at det er det damer er tiltrukket til. Jeg synes det er helt tragisk, men sånn er det dessverre. Så hvilken type idiot faller dere damer for på byn , noen gode råd hvordan jeg kan få ut denne karakteren av meg selv(sliter med det)

Anonymkode: 5ea44...317

Jepp. 

Og jeg er blitt mongo. 

Skjønte ikke hvorfor det var så ‘viktig’ å være mongo. 

Men når jeg er mongo er jo andre dobbelt opp mongo, så det er ikke særlig ‘fruktbart’ med andre ord...

skjønner du hva jeg mener?

fres ned hodet og øk c2o-opptaket

bli dummere, men ta mer plass ...

magisk suksessoppskrift. Men vær mongis med måte, da. Jeg også liker å være mongis. 

Men det fungerer kun mot modenhet...

kompisene dine utraderer modenhet, noe som feks har andre konsekvenser. 

Du har vel ikke lyst å være mongis mot en med downs syndrom? 

Ikke? 

Nei, så slutt da. 

Din bananspisende neandertaler som spiser egne buser. 

Anonymkode: 6e86a...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg på kvinneversjonen av mongo og menn er jo bare mer mongo...

 

jeg ble faktisk mongo for å hjelpe dem å se at de var mongo, slik at de kunne innbille seg at de fattet selvstendige beslutninger. Og de fatter beslutninger og takker deg ikke etterpå, for de takler ikke beslutninger selv. 

Anonymkode: 6e86a...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kompisene dinne beskriver er å deit nedover, dei veit dei ikkje er bra nok for dei «beste» damene. Derfor oppføre seg som «idioter» og får damer etter det nivået.. 

Anonymkode: 87847...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...