Gå til innhold

Vær mongo= dra masse damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute med noen kompiser ikveld. Flyttet nylig tilbake til hjembyen,så ikke sett dem på 3 år- De har alle fått seg dame. Når de finner ut at jeg er singel så sier de "åhh , men da må vi gå rundt å være mongo så vi kan få deg en dame!" . 
Dette er menn som drar mye menn når de er singel, og som er smarte...men de har funnet ut at for å dra damer så er det viktig å være idiot, og helst oppføre seg ganske mongo. Dette er noe jeg har sett funke generelt for mange kompiser, og andre menn. Problemet er at jeg er i midten av 30-årene, jobber som overlege på sykehus, og liker å lese. Så det å være mongo og idiot ligger ikke helt i personligheten min, men ser jo at det er det damer er tiltrukket til. Jeg synes det er helt tragisk, men sånn er det dessverre. Så hvilken type idiot faller dere damer for på byn , noen gode råd hvordan jeg kan få ut denne karakteren av meg selv(sliter med det)

Anonymkode: 5ea44...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker ganske "mongo" på måten du formulerer deg på så bare vær deg selv du :fnise:

Anonymkode: 4493c...dac

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav inhibisjon + lav IQ = Høy tiltrekningsnivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var det de mente. De mente vel at de skulle gjøre seg selv til dårlige kandidater for damene på byen, sånn at damene ville velge deg som var normal.

Ingen damer blir tiltrukket av idioter, men det er nok noen idioter som får lurt til seg noen flere kyss fordi de presser jentene og ikke tar nei for et nei og kaster seg over de, men de "får" jo ikke damene, damene går derfra med "herregud, æsj håper jeg aldri møter på han igjen" i tankene og føler seg voldtatt.

Vær deg selv du, og vis respekt, fornuft og intelligens ovenfor damene. Da tiltrekker du deg bra dame.

Anonymkode: f9567...634

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider