Gå til innhold

Vær mongo= dra masse damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute med noen kompiser ikveld. Flyttet nylig tilbake til hjembyen,så ikke sett dem på 3 år- De har alle fått seg dame. Når de finner ut at jeg er singel så sier de "åhh , men da må vi gå rundt å være mongo så vi kan få deg en dame!" . 
Dette er menn som drar mye menn når de er singel, og som er smarte...men de har funnet ut at for å dra damer så er det viktig å være idiot, og helst oppføre seg ganske mongo. Dette er noe jeg har sett funke generelt for mange kompiser, og andre menn. Problemet er at jeg er i midten av 30-årene, jobber som overlege på sykehus, og liker å lese. Så det å være mongo og idiot ligger ikke helt i personligheten min, men ser jo at det er det damer er tiltrukket til. Jeg synes det er helt tragisk, men sånn er det dessverre. Så hvilken type idiot faller dere damer for på byn , noen gode råd hvordan jeg kan få ut denne karakteren av meg selv(sliter med det)

Anonymkode: 5ea44...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker ganske "mongo" på måten du formulerer deg på så bare vær deg selv du :fnise:

Anonymkode: 4493c...dac

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav inhibisjon + lav IQ = Høy tiltrekningsnivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var det de mente. De mente vel at de skulle gjøre seg selv til dårlige kandidater for damene på byen, sånn at damene ville velge deg som var normal.

Ingen damer blir tiltrukket av idioter, men det er nok noen idioter som får lurt til seg noen flere kyss fordi de presser jentene og ikke tar nei for et nei og kaster seg over de, men de "får" jo ikke damene, damene går derfra med "herregud, æsj håper jeg aldri møter på han igjen" i tankene og føler seg voldtatt.

Vær deg selv du, og vis respekt, fornuft og intelligens ovenfor damene. Da tiltrekker du deg bra dame.

Anonymkode: f9567...634

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overlege burde du vel omgås mange damer? Helsesektoren er jo kvinnesektor nr 1.  Og selv om du ikke skulle vært interessert i noen av dem, så har du fortsatt drøss av kvinner som kan introdusere deg for venninner, osv.  

 

Anonymkode: 592a6...b6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegern Puahate skrev:

Lav inhibisjon + lav IQ = Høy tiltrekningsnivå.

Har du forskning på dette som du kan presentere for "overlegen"?

Anonymkode: 1fdc8...21d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen kompiser ikveld. Flyttet nylig tilbake til hjembyen,så ikke sett dem på 3 år- De har alle fått seg dame. Når de finner ut at jeg er singel så sier de "åhh , men da må vi gå rundt å være mongo så vi kan få deg en dame!" . 
Dette er menn som drar mye menn når de er singel, og som er smarte...men de har funnet ut at for å dra damer så er det viktig å være idiot, og helst oppføre seg ganske mongo. Dette er noe jeg har sett funke generelt for mange kompiser, og andre menn. Problemet er at jeg er i midten av 30-årene, jobber som overlege på sykehus, og liker å lese. Så det å være mongo og idiot ligger ikke helt i personligheten min, men ser jo at det er det damer er tiltrukket til. Jeg synes det er helt tragisk, men sånn er det dessverre. Så hvilken type idiot faller dere damer for på byn , noen gode råd hvordan jeg kan få ut denne karakteren av meg selv(sliter med det)

Anonymkode: 5ea44...317

Guttunge.

Anonymkode: 5499e...88d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med noen kompiser ikveld. Flyttet nylig tilbake til hjembyen,så ikke sett dem på 3 år- De har alle fått seg dame. Når de finner ut at jeg er singel så sier de "åhh , men da må vi gå rundt å være mongo så vi kan få deg en dame!" . 
Dette er menn som drar mye menn når de er singel, og som er smarte...men de har funnet ut at for å dra damer så er det viktig å være idiot, og helst oppføre seg ganske mongo. Dette er noe jeg har sett funke generelt for mange kompiser, og andre menn. Problemet er at jeg er i midten av 30-årene, jobber som overlege på sykehus, og liker å lese. Så det å være mongo og idiot ligger ikke helt i personligheten min, men ser jo at det er det damer er tiltrukket til. Jeg synes det er helt tragisk, men sånn er det dessverre. Så hvilken type idiot faller dere damer for på byn , noen gode råd hvordan jeg kan få ut denne karakteren av meg selv(sliter med det)

Anonymkode: 5ea44...317

Mulig jeg er fordomsfull nå, men en med såpass høy utdannelse, midt i 30-årene skriver ikke på denne måten håper jeg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overlege burde du vel omgås mange damer? Helsesektoren er jo kvinnesektor nr 1.  Og selv om du ikke skulle vært interessert i noen av dem, så har du fortsatt drøss av kvinner som kan introdusere deg for venninner, osv.  

 

Anonymkode: 592a6...b6d

ja. Damer faller som fluer for statusyrker. Feks. Lege, pilot, sersjant. Sikkert instinkt :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær185 - 195 høy, slank, lukt god, fint kledd, sosial, selvsikker, maskulin, i dont give a fuck attitude, smil, vær sjarmerende OG snill. 

Har du dette så trengs ikke mongo 🙂

Anonymkode: 6be32...92e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ufint å i det hele tatt bruke beskrivelsen mongo? På samme måte som at man ikke skal si dverg f.eks. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
13 minutter siden, Siv85 said:

Er det ikke ufint å i det hele tatt bruke beskrivelsen mongo? På samme måte som at man ikke skal si dverg f.eks. 

Jo. Det er diskriminerende ovenfor mongoler som ikke ønsker å bli sammenlignet med mennesker som har downs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Eplejuice123 said:

ja. Damer faller som fluer for statusyrker. Feks. Lege, pilot, sersjant. Sikkert instinkt :-) 

Nei, her tror jeg du blander sammen to ting.

Ja, kvinner liker menn med status. Men grunnen til at leger og piloter drukner i damer er nok i større grad skjevheten i yrkesgruppene og at for den type yrker hvor forholdene ligger til rette, så flørtes og sjekkes det mye på jobben. Det er helt naturlig.

Leger som jobber på sykehus vasser i stadig ferske årskull med sykepleiere. Piloter vasser i stadig ferske årskull av flyvertinner. Da har de både høyere status enn kvinnene i samme bransje, og det går sikkert ti kvinner på hver mann. Og det er ofte høy gjennomtrekk av kvinner (og det kommer stadig nye "årskull").

Jeg tipper sersjantene er "mindre plaget", selv om de har status og som regel er veldig godt trent, nettopp fordi det er veldig få kvinner i deres vanlige arbeidsmiljø.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Herr Heftig said:

Jo. Det er diskriminerende ovenfor mongoler som ikke ønsker å bli sammenlignet med mennesker som har downs.

Ja,   er vel litt spesielt at en overlege bruker begrepet "mongo".  

Anonymkode: 592a6...b6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare vær185 - 195 høy, slank, lukt god, fint kledd, sosial, selvsikker, maskulin, i dont give a fuck attitude, smil, vær sjarmerende OG snill. 

Har du dette så trengs ikke mongo 🙂

Anonymkode: 6be32...92e

Så Brad Pitt må være mongo på byen da? han er jo 181

Anonymkode: 953f0...3f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer tiltrekkes ikke såkalte statusyrker lenger. Kanskje det var slik før, men tidene har åpenbart forandret seg. Jeg tok selv medisin og jobb som lege i den tro, men damene uteble. Omskolerte meg til noe jeg var mer interresert i når jeg innså at legeyrket ikke gir "masse damer".

TS, hvis kameratene dine drar masse damer, så stol på dem. Om det så betyr at du må være litt "mongo" så er det en liten pris å betale.

Anonymkode: ac9b7...0b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så Brad Pitt må være mongo på byen da? han er jo 181

Anonymkode: 953f0...3f8

Han slipper siden han har høy verdi, nå snakket jeg om normale menn.

Anonymkode: 6be32...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ramona said:

Hvorfor gidder jeg å lese disse trådene? 🙄

 

Fordi det er så GØY! :nori:

Dette med å "være mongo" går vel helst på å være lite selvhøytidelig og litt tøysete. Det er forøvrig det samme menn faller for hos kvinner... På byen, vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du lege?

Skal begynne å ta helse og livsstil mer seriøst fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...