Gå til innhold

Ann Mariell Lipinska


Gjest -Willow

Anbefalte innlegg

På 11.6.2018 den 12.51, Bambi1995 skrev:

Ann Mariell er ei jeg aldri har likt. At folk sier hun er så søt osv forstår jeg ikke. På tv fremstår hun ganske... tja. Ikke noe jeg liker eller orker å se på. Får litt noia av å høre henne snakke, syntes hun snakker på så rar og irriterende måte. Isj. :P 

På Paradise Hotel var hun ganske bitch, for å si det rett ut. Sa hun ene jenta så ut som en billig kopi av Linni Meister. Det smalt fra dette munnen 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden må være det beste eksempelet på at bloggere trenger kg... jeg hadde aldri hørt om hennebfør, men ble selvsagt nysgjerrig og måtte inn og kikke! Sikkert flere enn meg... men, jeg tror nok ikke jeg tar turen inn igjen, bloggen var utrolig kjedelig! Og hvem er egentlig nødt til å presentere seg som classy hele tiden? Fremstår ikke spesielt classy for meg i hvert fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lundii skrev:

Nå skal også hu operere rumpa. Sammen med Aurora..

:hakeslepp: Må ble jeg skuffet. Når tid skal jenter skjønne at opererte rumper ikke er fint?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

:hakeslepp: Må ble jeg skuffet. Når tid skal jenter skjønne at opererte rumper ikke er fint?

Nei det kan du si! Er jo ikke fint i det hele tatt!! Hu sier hu liker å trene, men tviler på at hu har lagt seg ordentlig i selen og kjørt på med tung styrketrening.. Hu som har penger kunne jo investert i en PT som kunne hjulpet henne.. Så og si ALLE har mulighet til å trene seg til en større og mer spretten stump! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lundii skrev:

Nei det kan du si! Er jo ikke fint i det hele tatt!! Hu sier hu liker å trene, men tviler på at hu har lagt seg ordentlig i selen og kjørt på med tung styrketrening.. Hu som har penger kunne jo investert i en PT som kunne hjulpet henne.. Så og si ALLE har mulighet til å trene seg til en større og mer spretten stump! 

Skal vel sikkert operere seg der venninnen Isabel Raad opererte seg i Tyrkia. Fatter ikke at folk vil bruke så mye penger på en ny rumpe. 😣 IR betalte rundt 60 000 tror jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, betaler for å se jævlig ut attpåtil!😨 Hu og Aurora er i Barcelona. Har visst finni en flink kirurg der påstår de..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset veldig på hun skulle gjøre det, siden hun sa på bloggen for ikke så veldig lenge siden at man må være fornøyd med seg selv, operasjon vil ikke hjelpe,  det er ikke løsningen osv. Pluss hun sa til Seher hun ikke ville legge seg under kniven igjen og hun angret litt på neseoperasjonen. Noe i den duren

Tragisk de bruker dette som clickbaits 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...