Gå til innhold

Har du lyst til å komme med en frekk kommentar?


accobra

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Winza skrev:

Fantastisk filmserie :D Trist å tenke på at skuespiller sliter med parkinson :( 

Ja, det er utrolig leit. Men har lest at han har gjort utrolig mye for i minske bivirkninger og nå ser du knapt at han har det :) forhåpentlighvis ender det godt til slutt. Jeg har selv donert penger til parkinsonsprosjektet hans for å finne en kur

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
1 minutt siden, Oddy skrev:

Ja, det er utrolig leit. Men har lest at han har gjort utrolig mye for i minske bivirkninger og nå ser du knapt at han har det :) forhåpentlighvis ender det godt til slutt. Jeg har selv donert penger til parkinsonsprosjektet hans for å finne en kur

Han var med i Designated Survivor nå nylig og uansett om man kunne se at han slett litt med diverse bevegelser med hodet osv så synes jeg han gjør en god jobb :) Håper vi får ha han i mange år til og kanskje sett han i en ny Back to the future film :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Han var med i Designated Survivor nå nylig og uansett om man kunne se at han slett litt med diverse bevegelser med hodet osv så synes jeg han gjør en god jobb :) Håper vi får ha han i mange år til og kanskje sett han i en ny Back to the future film :) 

tviler på det blir en ny back to the future men håper å se han i flere prosjekter i fremtiden. En fantastisk skuespiller. Jeg visste ikke han var med i designated survivor? det må jeg ta en titt på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Oddy skrev:

tviler på det blir en ny back to the future men håper å se han i flere prosjekter i fremtiden. En fantastisk skuespiller. Jeg visste ikke han var med i designated survivor? det må jeg ta en titt på :D

Han var med i de siste episodene av sesong 2 :) Helt til serien ble kanselert sist uke og endte med en cliffhanger, de fleste tv serier i et nøtteskall :P

Han var med i en rekke episoder av Good Wife i løpet av sesong 3 til siste sesong, det var der jeg fikk blitt kjent med skuespilleren i nyere tid :) Rart å tenke på at det er gått så mange år nå at han er 60 om 3 år, tida flyr gitt, jeg ble ikke født før etter siste Back to the future film kom ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Han var med i de siste episodene av sesong 2 :) Helt til serien ble kanselert sist uke og endte med en cliffhanger, de fleste tv serier i et nøtteskall :P

Han var med i en rekke episoder av Good Wife i løpet av sesong 3 til siste sesong, det var der jeg fikk blitt kjent med skuespilleren i nyere tid :) Rart å tenke på at det er gått så mange år nå at han er 60 om 3 år, tida flyr gitt, jeg ble ikke født før etter siste Back to the future film kom ut :P

jeg ble nå født i 1996 så jeg er også sent ute:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, Oddy skrev:

jeg ble nå født i 1996 så jeg er også sent ute:fnise:

Bra filmene er kommet ut på DVD og etterhvert Blu-ray så alle generasjoner kan se dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Catalina Culès skrev:

For en patetisk idiot du er, fysj.

Regner med at den ikke var tilsiktet meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, marcus- skrev:

Regner med at den ikke var tilsiktet meg

Hehe..neida, fikk bare lyst å komme med en frekk kommentar :Knegg:........håper det var greit og at jeg ikke gikk for langt :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hehe..neida, fikk bare lyst å komme med en frekk kommentar :Knegg:........håper det var greit og at jeg ikke gikk for langt :unsure:

Puh, takk. Nå har jeg sluttet å grine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, marcus- skrev:

Puh, takk. Nå har jeg sluttet å grine :P

Så bra, her skal du få en kos :klem:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎05‎.‎2018 den 16.12, Winza skrev:

Som bestilt :nigo:

Njaa, nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Zenobia skrev:

Hvem tror du at du er?

:nigo:

Mr. perfect såklart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Oddy skrev (På 21.5.2018 den 14.31):

jeg ble nå født i 1996 så jeg er også sent ute:fnise:

Men nå er du visst født i 1997 isteden? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (15 minutter siden):

Jævel 

Håper hun fortsatt liker Back to the Future da 😄 elsker de filmene.

Din tosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Håper hun fortsatt liker Back to the Future da 😄 elsker de filmene.

Din tosk!

Ja de er fine.

Fjompenisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...