Gå til innhold

Mistenker stor skade/brudd, hva å gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, da jeg var ute igår så falt jeg ned fra en høy stol og traff baken forferdelig hardt på bakken. Smerten der og da var ikke like stor som det den er nå, noe som sikkert kan skylde at jeg var full. Men idag så sliter jeg med å gå ut/inn biler, sitte normalt, sove, og bæsje. Jeg klarer heller ikke å trene eller jogge. 

Hva børde jeg gjøre? Jeg vet ikke om jeg vil gi det tid, fordi det er så forferdeligt vondt. Jeg vet ikke hvor jeg skal heller; til doktoren/legen eller bestille direkte røntgen på et sykehus? 

Anonymkode: fff16...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En hver fornuftig person oppsøker kvinneguiden :ironi:les lege/legevakt ved så omfattende plager. 

Anonymkode: 8f321...827

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar kontakt med legevakt

Anonymkode: 89e3a...20b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legevakt. Kan være halebeinet som har fått seg en brist eller ett brudd. Da er det vondt å sitte da. 

Anonymkode: 5e20f...86d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det? 

 

Anonymkode: 24e05...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det? 

 

Anonymkode: 24e05...1d4

Ringte til legevakta og dem sa at det er mulighet for at jeg har brudd i halebeinet, selv om jeg kan gå, pga det var vist den plassen i ryggen som gjorde minst vondt å få et brudd på. Ble anbefalt å ta 400 mg ibux hver dag, og det funket over natta. Har enda vondt men vil vente med røntegn/legesjekk, i og med at det koster en del, og fortsette med smertestillende.

Anonymkode: fff16...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd/skade i halebeienet kan gjøre vondt i flere år uten at helsevesenet gjør noe med det. 

Anonymkode: 78ba2...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...