Gå til innhold

Finne eksakt forbrenning.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet liste på noe av det mest vanlige jeg spiser lenger opp her

Anonymkode: 4ddd3...a71

Ja, jeg leste den, innlegget mitt gjelder fortsatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Inwe skrev:

Ja, jeg leste den, innlegget mitt gjelder fortsatt 

Mesteparten av det jeg spiser er jo fisk da

Anonymkode: 4ddd3...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mesteparten av det jeg spiser er jo fisk da

Anonymkode: 4ddd3...a71

Mesteparten ja, spis kun fisk. Og når man spiser makronene har mye å si. Fordel karbohydratene rundt trening, fokuser på proteiner. Om du har stangnert på 1200 kalorier må du jo gå drastisk til verks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke ned på 1300 kcal når jeg hadde lavt stoffskifte, så det kan jo være det, men da hadde jeg veldig mange andre symptomer som helt bedøvd i hodet, fullstendig energiløs og lå hele dagen og de få gangene jeg klarte å dra meg på trening så fikk jeg så melkesyre at jeg ikke kunne bevege meg etterpå

I tillegg mistet jeg mye hår og neglene sprakk. Når jeg begynte på medisiner så ble alt bra - inkl vektnedgang 

Du kan jo ha stoffskifteproblemer men ut fra det du sier om masse energi til trening så høres det ikke sånn ut. Mulig du kan ta en tur til legen for å få testet for hormonforstyrrelser, høyt kortisol el.l. Sånne ting kan også hemme vektnedgang 

Anonymkode: 5922a...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk ikke ned på 1300 kcal når jeg hadde lavt stoffskifte, så det kan jo være det, men da hadde jeg veldig mange andre symptomer som helt bedøvd i hodet, fullstendig energiløs og lå hele dagen og de få gangene jeg klarte å dra meg på trening så fikk jeg så melkesyre at jeg ikke kunne bevege meg etterpå

I tillegg mistet jeg mye hår og neglene sprakk. Når jeg begynte på medisiner så ble alt bra - inkl vektnedgang 

Du kan jo ha stoffskifteproblemer men ut fra det du sier om masse energi til trening så høres det ikke sånn ut. Mulig du kan ta en tur til legen for å få testet for hormonforstyrrelser, høyt kortisol el.l. Sånne ting kan også hemme vektnedgang 

Anonymkode: 5922a...4e9

Ja, har vært hos legen å skjekket for stoffakifte, det er en stund siden, ikke fått noe svar, så regner med at prøven var bra? Er i helt fin form, nesten aldri sliten eller trøtt, da skal jeg ha slitt meg veldig ut.og ingenting galt med verken negler eller hår, vokser som et ugress. 

Anonymkode: 4ddd3...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Inwe skrev:

Mesteparten ja, spis kun fisk. Og når man spiser makronene har mye å si. Fordel karbohydratene rundt trening, fokuser på proteiner. Om du har stangnert på 1200 kalorier må du jo gå drastisk til verks.

Hva er makroner ? 

Anonymkode: 4ddd3...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er makroner ? 

Anonymkode: 4ddd3...a71

Karbohydrater, fett og proteiner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makroner er små kaker :P Makro er kort for makronæringsstoff - fett, karbohydrat, protein - de næringsstoffene som gir oss energi/kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pringle skrev:

Makroner er små kaker :P Makro er kort for makronæringsstoff - fett, karbohydrat, protein - de næringsstoffene som gir oss energi/kalorier.

Ja, det var det jeg tenkte å, men kunne ikke forstå at jeg skulle leve på fisk og makroner... 🙄

Anonymkode: 4ddd3...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...