Gå til innhold

min første singelkveld med barnefri på mange år, og usikker på hvordan jeg skal bruke den


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er en eldre mann som er veldig trivelig og alt med seg, han er vel typ 40/50. så jeg synes d er litt spes han er intressert i meg som bare er 29. han har invitert meg med på en helaften, medmat og drikk, kjøretur i cab'n og bare nyte kvelden. som et tilbud til å finne på noe, men jeg er litt usikker. jeg er ikke intressert i noe særiøs dating eller forhold. vil bare ha det kjekt.og vil ikke binde meg til en kar en hel kveld egentlig. det ville blitt koslig kanskje. but a bit to much kanskje?.  jeg lurer på om jeg bare skal nyte en enkel kveld hjemme ned noe godt i glasset, dra på byen og kanskje oppnå et uforpliktende ons. ellr bare se film. ta d som d kommer. det er tross alt denne ene kvelden (lørdag) på lenge og lenge til neste gang. 

hvordan nyte en alenekveld ?

Anonymkode: d57cd...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er en eldre mann som er veldig trivelig og alt med seg, han er vel typ 40/50. så jeg synes d er litt spes han er intressert i meg som bare er 29. han har invitert meg med på en helaften, medmat og drikk, kjøretur i cab'n og bare nyte kvelden. som et tilbud til å finne på noe, men jeg er litt usikker. jeg er ikke intressert i noe særiøs dating eller forhold. vil bare ha det kjekt.og vil ikke binde meg til en kar en hel kveld egentlig. det ville blitt koslig kanskje. but a bit to much kanskje?.  jeg lurer på om jeg bare skal nyte en enkel kveld hjemme ned noe godt i glasset, dra på byen og kanskje oppnå et uforpliktende ons. ellr bare se film. ta d som d kommer. det er tross alt denne ene kvelden (lørdag) på lenge og lenge til neste gang. 

hvordan nyte en alenekveld ?

Anonymkode: d57cd...05f

 

Hvis du er barnefri nå på lørdag og er invitert ut med en mann som er intressert, er vel det hyggelig. Høres bedre ut det enn å fly på byen og bli sjekket opp av en tilfeldig person? Hvis du ikke er av det mer løse slaget da, da vil du kanskje heller bare ha en ons...

 

Anonymkode: f01c7...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis du er barnefri nå på lørdag og er invitert ut med en mann som er intressert, er vel det hyggelig. Høres bedre ut det enn å fly på byen og bli sjekket opp av en tilfeldig person? Hvis du ikke er av det mer løse slaget da, da vil du kanskje heller bare ha en ons...

 

Anonymkode: f01c7...486

aldri hatt noe ons eller vert den typ jente før så nei. men jeg vet ikke hva jeg vil. er nylig blitt singel så jeg tror jeg bare er ganske usikker. og ser ikke hva jeg kan tilby denne herremannen. men ser for meg det hadde blitt veldig trivelig. kjenner han litt fra før igjennom felles intresser. jeg er nok bare litt på ukjent omeråde 

Anonymkode: d57cd...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhm, vet ikke hvor godt du kjenner denne karen jeg? Men det er kun ekle 50 åringer som legger seg etter unge damer i 20 åra. Han kunne vært faren din.... Men om du tenner på han selv så kjør på, nyt en kveld å bli litt bortskjemt men ikke tro at han ikke forventer sex fra deg for det er det han fantaserer om når han skriver til deg.

Hadde det vært meg som hadde første barnefrie kveld på mange år så ville jeg vært helt alene og nytt stillheten og antistresset med tv, pysj, sjokoladepudding, kaker og potetgull :)  Eller evn tatt meg en tur på byen med gode venninder

Anonymkode: e9c83...4f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æhm, vet ikke hvor godt du kjenner denne karen jeg? Men det er kun ekle 50 åringer som legger seg etter unge damer i 20 åra. Han kunne vært faren din.... Men om du tenner på han selv så kjør på, nyt en kveld å bli litt bortskjemt men ikke tro at han ikke forventer sex fra deg for det er det han fantaserer om når han skriver til deg.

Hadde det vært meg som hadde første barnefrie kveld på mange år så ville jeg vært helt alene og nytt stillheten og antistresset med tv, pysj, sjokoladepudding, kaker og potetgull :)  Eller evn tatt meg en tur på byen med gode venninder

Anonymkode: e9c83...4f1

 

Hun er 29 og sier han er 40/50... Da er det kanskje 10-15 år mellom dem. Så kanskje du skal skru ned fordommene dine litt?

 

Anonymkode: f01c7...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sier magefølelsen din da? for meg virker det som det er ons som er i ditt fokus. Men hvorfor må du spørre? hva sier magefølelsen din?

Anonymkode: 3a828...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun er 29 og sier han er 40/50... Da er det kanskje 10-15 år mellom dem. Så kanskje du skal skru ned fordommene dine litt?

 

Anonymkode: f01c7...486


Nærmere 20 år i mellom dem . Det er ikke fordommer, det er folkevett. En gammel gubbe og en ung kvinne.......

Anonymkode: e9c83...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva sier magefølelsen din da? for meg virker det som det er ons som er i ditt fokus. Men hvorfor må du spørre? hva sier magefølelsen din?

Anonymkode: 3a828...c6f

magefølelsen min sier at jeg ikke skal tenke på dette noe som helst. bare ta lørdagen som den faller for seg. jeg tenker at det enkleste ville vert om jeg holdt meg unna han. for jeg er egentlig bunn og i grunn dritt lei menn. trenger ikke oppfordre til noe ons heller. bare ut. ta meg en alene tur på pubben kanskje, å så hjem igjen og nyte singelivet uten noen rundt meg enn meg selv. elskercden følelsen av å våkne opp alene 😊

Anonymkode: d57cd...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis du er barnefri nå på lørdag og er invitert ut med en mann som er intressert, er vel det hyggelig. Høres bedre ut det enn å fly på byen og bli sjekket opp av en tilfeldig person? Hvis du ikke er av det mer løse slaget da, da vil du kanskje heller bare ha en ons...

 

Anonymkode: f01c7...486

Man er ikke løs om man fortrekker ons😂

 

Jeg hadde brukt kvelden på meg selv.

Anonymkode: f36db...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

magefølelsen min sier at jeg ikke skal tenke på dette noe som helst. bare ta lørdagen som den faller for seg. jeg tenker at det enkleste ville vert om jeg holdt meg unna han. for jeg er egentlig bunn og i grunn dritt lei menn. trenger ikke oppfordre til noe ons heller. bare ut. ta meg en alene tur på pubben kanskje, å så hjem igjen og nyte singelivet uten noen rundt meg enn meg selv. elskercden følelsen av å våkne opp alene 😊

Anonymkode: d57cd...05f

Skjønner deg godt! Når du endelig har fått barnefri, så er det DIN kveld. Han som vil ha deg med på tur, kan du heller finne på noe med siden om det blir aktuelt, skjønner at det kan bli litt i overkant å tilbringe all tiden med han når dere ikke seriøst dater engang. Gjør hva du vil og kos deg masse! 

Anonymkode: 28171...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

er en eldre mann som er veldig trivelig og alt med seg, han er vel typ 40/50. så jeg synes d er litt spes han er intressert i meg som bare er 29. han har invitert meg med på en helaften, medmat og drikk, kjøretur i cab'n og bare nyte kvelden. som et tilbud til å finne på noe, men jeg er litt usikker. jeg er ikke intressert i noe særiøs dating eller forhold. vil bare ha det kjekt.og vil ikke binde meg til en kar en hel kveld egentlig. det ville blitt koslig kanskje. but a bit to much kanskje?.  jeg lurer på om jeg bare skal nyte en enkel kveld hjemme ned noe godt i glasset, dra på byen og kanskje oppnå et uforpliktende ons. ellr bare se film. ta d som d kommer. det er tross alt denne ene kvelden (lørdag) på lenge og lenge til neste gang. 

hvordan nyte en alenekveld ?

Anonymkode: d57cd...05f

Bruk kvelden hjemme alene. Sett på favorittmusikken eller oppdag ny musikk. Kos deg med et glass vin foran tv. Prøv på deg ulike klær i klesskapet, kanskje du finner nye kombinasjoner? Lag deg god mat, les en god bok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer på hvorfor en mann på 40/50 er interessert i deg? Har du ikke fått med deg at menn i den alderen ser på det som en bekreftelse på sin egen virilitet å få napp hos yngre damer? Det er svært få menn over 40 år som ville vurdert å møte en dame som er eldre enn seg selv.

Anonymkode: c5d09...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddet å bruke verdifull tid på noe så kjedelig som en mann, iallefall. :ler:

Anonymkode: 303f1...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...