Gå til innhold

Når be om møte? (Tinder)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann her, har hatt tinder i kanskje 2 uker og pratet med noen forskjellige. Finner ei mer interessant og vi har hverandre på snap nå. 

Har spurt om å møtes bare for å hilse på, ikke noe fancy, ta en is/kaffe for å se om det kan være verdt noe mer. Men virker som hun har møteangst, kommer altid noe i veien. 

Enten det eller så liker hun meg bare ikke godt nok, men det er litt forvirrende siden hun snapper først og mye.

Jeg liker å møtes så fort som mulig med de som virker interessante for å sjekke kjemi irl, er jeg for ivrig/rask? 

Anonymkode: 10106...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva konkret sier du når du spør om å møtes? Jeg ville tatt deg veldig useriøst om du påpekte "ikke noe fancy, bare for å hilse på".
Skriv heller "Tenker at det er på tide å møtes, syns du virker som en flott og interessant jente jeg gjerne vil bli mer kjent med :) Hvordan er neste uke for deg? Møtes på f.eks tirsdag eller onsdag for en kaffe/middag?"

Et tips til en annen gang er også å unngå å utveksle snap, for da dør ting ofte ut og man blir sett på som mindre seriøs da også (snap er ofte lik intimbilder og sexchat, personlig tenker jeg "åhja en sånn en" når menn på tinder spør meg om snap) 
Spør om å treffes etter en god samtale på tinder, eller etter noen dager toppen 1 uke med kommunikasjon på appen. Da viser du at du er målretta og seriøs. Syns ikke du er for ivrig om dere har hatt et par gode samtaler, men om du spør etter bare noen få meldinger frem og tilbake så er du litt for ivrig. Jeg syntes det er viktig å snakke litt om hva man vil med appen, hvordan livssyn og levemåte man har, hva man ønsker for fremtiden i livet osv  for å kunne kartlegge om det er en person som vil det samme som meg og som jeg kan passe med, og ikke bare chatte om det som egentlig er ubetydelig som hvor man bor, hva man jobber med, hva som skjer, hva man har gjort i dag osv.  Sånne samtaler gjør at jeg mister fort interessen og tenker at personen bare bruker tinder som tidsfordriv.

 

Anonymkode: eac49...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg stiller noen spørsmål for å finne ut om det er "grunnlag" for en videre relasjon. Når jeg har fått svar på dem spør jeg om vi skal finne på noe. Jeg gidder ikke å chatte i evigheter. For å være helt ærlig ts så ville jeg bare begynt å snakke med noen andre dersom hun virker unnvikende. Basert på egne og kompiser sine erfaringer er det ikke uvanlig at damer på tinder bare blir "kalde". Derfor er det lite lurt å henge seg opp i en dame før du har møtt henne og vært med henne noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig prater hun også med noen forskjellige - inkludert deg - og du er sannsynligvis ikke førstevalget. Ikke noe galt i det, men viktig at du ikke er for på for din egen del fordi det er en viss sannsynlighet at hun velger en annen å date først. Gi henne litt tid til å finne ut av sine egne prioriteringer og ikke legg for mye i det før du faktisk har truffet dama. Er jo helt greit om hun vil prøve å treffe en annen type først, også kan hun komme tilbake og forsøke å treffe deg når det evt passer.

Og som Minesveiper skriver; det hender også at damer ombestemmer seg eller faktisk ikke ønsker å treffe noen overhodet, uten at du nødvendigvis har gjort noenting galt. Ting skjer, situasjonen forandrer seg. Men mangel på vilje og evne til å konkretisere en treff uten grunn er nesten alltid et dårlig tegn. Og den er lett å unnskylde også; damen trenger bare si at hun vil bli bedre kjent først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kanskje litt annerledes, jeg liker å møtes raskt for å sjekke kjemi og samtaleflyt, legger lite energi i første møte, for min del er en "kaffe langs E6" perfekt, kan skylde på at jeg har noe å rekke om det ikke klaffer.

Men men, date blir det, hun spurte om å gjøre en aktivitet så da skal jeg ikke krangle på det :P

Anonymkode: 10106...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har unnskyldninger for ikke å treffes, så ligger ballen hos henne. Da får du bare si at hun får si ifra dersom hun har tid og lyst. 

Og dropp all den snappingen. 

Anonymkode: 018a5...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og jeg har selv gått "kald", altså ombestemt meg angående møte. Av og til er det bare stress å konkretisere ting og kanskje er man ikke giret nok. 

Det er ingenting personlig. Jeg har også opplevd jenter som gikk fra varm til kald etter jeg spurte om møte. Dette er da helst jenter som bare sender meldinger når de skal ut og er fysen på et ligg etter byen 

Anonymkode: e4c1f...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...