Gå til innhold

Liker noen lange/store kjønnnslepper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at man ikke velger etter det, men hadde du blitt skuffet visst? 

Anonymkode: 64f0f...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like barn leker best. Lange kjønnslepper som griper om et langt og tykt skaft. Det liker man. 

Anonymkode: 17deb...916

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det, masse å "ta tak i" når man slikker.

Dessuten ser det mer voksent ut. Kan bli litt vanskelig å gå ned på ei voksen dame når kjønnet ser ut som hos en 5-åring....

Anonymkode: 0686e...8b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange/store er sexy og deilig! Deilig å slikke og deilig å ha rundt kuken :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker lange kjønnslepper, deilig å se på og godt å slikke og suge på. Ikke ha dårlig selvtillit på dette damer😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker det, masse å "ta tak i" når man slikker.

Dessuten ser det mer voksent ut. Kan bli litt vanskelig å gå ned på ei voksen dame når kjønnet ser ut som hos en 5-åring....

Anonymkode: 0686e...8b7

Et femårig underliv er et undertil til en femåring. Folk kan ikke bestemme hvordan underlivet skal se ut som voksen. Det ser ut som det gjør. Jeg har små kjønnslepper og hva skal jeg gjøre med det? Strekke de ut? :fnise: Jeg ER jo faktisk voksen, og uansett utseende på underliv er det et VOKSENT underliv. For det er på en voksen kropp. 

Forstår meg ikke på folk som kommer med slike idiotiske kommentarer. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
7 minutter siden, s0la skrev:

Et femårig underliv er et undertil til en femåring. Folk kan ikke bestemme hvordan underlivet skal se ut som voksen. Det ser ut som det gjør. Jeg har små kjønnslepper og hva skal jeg gjøre med det? Strekke de ut? :fnise: Jeg ER jo faktisk voksen, og uansett utseende på underliv er det et VOKSENT underliv. For det er på en voksen kropp. 

Forstår meg ikke på folk som kommer med slike idiotiske kommentarer. 

Det er folk med behov for å rakke ned på andre. 

Jeg selv har små indre kjønnslepper og store tykke ytre. Har aldri hørt fra menn som har sagt noe negativt om det, men de har vært voksne så det er vel grunnen. 

Ellers så kommer jo folk i alle former og størrelser og er man glad i den personen man er sammen med, så liker man utseende der nede og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lange kjønnslepper, og jeg klarer ikke helt å godta de. Er redd at ingen vil gå ned på meg når de ser de lange kjønnsleppene. Jeg er 22 år og har ikke hatt sex enda, så når jeg først opplever min første gang er jeg redd for at kjønnsleppene kommer til å ta fokus.

Anonymkode: fa273...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur de fleste menn, meg selv inkludert ikke bryr seg om de er lange eller korte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lange kjønnslepper, og jeg klarer ikke helt å godta de. Er redd at ingen vil gå ned på meg når de ser de lange kjønnsleppene. Jeg er 22 år og har ikke hatt sex enda, så når jeg først opplever min første gang er jeg redd for at kjønnsleppene kommer til å ta fokus.

Anonymkode: fa273...121

Det er sikkert ingenting å bekymre seg for, om han skulle reagere er han ikke noe å samle på uansett.. 

Hvor lange er de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lange kjønnslepper, og jeg klarer ikke helt å godta de. Er redd at ingen vil gå ned på meg når de ser de lange kjønnsleppene. Jeg er 22 år og har ikke hatt sex enda, så når jeg først opplever min første gang er jeg redd for at kjønnsleppene kommer til å ta fokus.

Anonymkode: fa273...121

Jeg hadde blitt skuffa hvis jeg ikke hadde fått tilbringt godt tid der nede. Du er som du er. Like sexy uansett. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lange kjønnslepper, og jeg klarer ikke helt å godta de. Er redd at ingen vil gå ned på meg når de ser de lange kjønnsleppene. Jeg er 22 år og har ikke hatt sex enda, så når jeg først opplever min første gang er jeg redd for at kjønnsleppene kommer til å ta fokus.

Anonymkode: fa273...121

Var også nervøs for dette når jeg var på din alder og uerfaren. Men begynte å ha sex med eldre menn og de holdt ikke igjen på komplimentene for å si det sånn! Når en mann ligger der nede å slikker og VISER at han koser seg, og tenner på meg, så går den usikkerheten over :)
Har aldri fått noen negative reaksjoner, både jevnaldrende og eldre menn slikker meg uansett gang etter gang , og mange har sagt de elsker akuratt det at jeg har lange kjønnslepper for de er så gode å leke med og griper rundt pikken deres så det ikke bare er et "hull". 

Er jo ikke som at jeg tenner mindre på en mann bare fordi han har hengeballer heller :P Så du kan slappe helt av! Menn liker lange kjønnslepper og labia-stretching er faktisk et utbredt fenomen fordi det gir både menn og kvinner mer stimuli under sex jo lengre de er :)

Anonymkode: 994db...a9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med en jomfru som fikk sjokk når jeg tok av trusa og han så hvordan et vanlig underliv ser ut:fnise:

Mannen elsker det, mer å leke med sier han :)  Han pleier å bare dra av meg buksa og trusa for å kysse og slikke:ninuskapus:

Anonymkode: 84c74...212

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lå med en jomfru som fikk sjokk når jeg tok av trusa og han så hvordan et vanlig underliv ser ut:fnise:

Mannen elsker det, mer å leke med sier han :)  Han pleier å bare dra av meg buksa og trusa for å kysse og slikke:ninuskapus:

Anonymkode: 84c74...212

Helt eng med manne din! :P Ekte fitter er de beste!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glad for å lese at flere liker dette. 😊

Håper jeg kan legge den frykten bak meg. 

Anonymkode: 64f0f...764

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem frykten. Jeg har aldri opplevd noen som har sagt nei takk etter å ha dratt av meg trusa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...