Gå til innhold

Svart kjole på 17 mai, OK?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er usikker om jeg vil gå i bunad i morgen, ettersom jeg har en svart kjole jeg føler meg mer komfortabel i. Men er det godtatt å gå i svart kjole på 17 mai? 

Litt pinlig å spørr om egentlig, har ikke så mye greie på klær😅 

Anonymkode: bc26d...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke greie på klær, men planlegger også svart kjole. 

Anonymkode: 0a29f...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt greit :) 

Anonymkode: 0faaa...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, har selv brukt svart kjole på 17.mai tidligere, opplevde ingen rare blikk eller noe :) Kan ikke huske å ha hørt noen fargekode for 17.mai før, så er bare å gå med det du har lyst til å ha på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå i akkurat det du vil. Ville kanskje holdt meg litt formell og ikke gått i noe som ser ut som en underkjole eller noe, men sort kjole går da helt fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig unngår svart kjole på 17.mai. Synes ikke det er fint. Jeg bruker mye svart ellers, men 17.mai er virkelig ikke dagen for den lille sorte, mener jeg. Ser helt feil ut i mine øyne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 17. mai synes jeg det passer best med bunad eller en sommerkjole. Svart kjole forbinder jeg med begravelse eller til en fest på kvelden.

Anonymkode: 68e37...e29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på kjolen. Hadde sikkert ikke reagert nevneverdig om jeg så noen i den lille sorte, men selv hadde jeg gått for noe mer sommerlig.

Anonymkode: 6b379...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha sort kjole i dag, som i fjor. Jeg følte meg vel i den i fjor og det blir sikkert bra også i år.

Gratulerer med dagen 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Anonymkode: 46b56...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an å kjolen, men jeg syns svart er helt ok å bruke som farge. En liten kort kjole med dyp kløft passer ikke på 17.mai, uansett farge. Andre type svarte kjoler syns jeg er helt greit. Kanskje pynt den med en liten sløyfe eller noe hvis det passer

Anonymkode: 34259...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...