Gå til innhold

Hva er det de graver i søppelkassene våre for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli lei. Jeg bor i Bergen sentrum, og opptil 6 ganger om dagen kommer det folk og graver i søppelkassene våre. Det skjer flere ganger hver eneste dag og til og med midt på natten. Når jeg har hjemmekontor hører jeg rett som det er at folk står utenfor og roter nedi der. Det er både ubehagelig og irriterende. Disse menneskene får jo full kontroll på hvordan vi lever og hvorvidt vi er hjemme eller ikke. Det har vært forsøk på innbrudd her, så kjenner at jeg kvier meg for å reise fra leiligheten i sommer når disse folkene lusker rundt.

Jeg gjetter at de først og fremst leter etter panteflasker, men de kan da umulig finne noe? Det er i hvert fall ingen hos oss som kaster panteflasker i søpla og butikken er 10 meter unna så kan ikke se for meg at andre gjør det heller. De bærer masse poser rundt med seg, men å grave etter panteflasker kan UMULIG være så lønnsomt at det er verdt å lete hele dagen i nabolaget vårt for. Jeg lurer sånn på hva de egentlig driver med. Er det skalkesjul for annen kriminell virksomhet? Leter de etter personlige dokumenter som de kan misbruke? Hvem er disse menneskene? Noen av dem ser ut som romfolk, men langt i fra alle. Noen er hvite og kler seg som "vanlige" studenter. Noen er også asiatiske eller arabisk-utseende. Masse forskjellige folk, med andre ord. Hva i alle dager gjør de dette for?

 

Anonymkode: e4f12...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å bli lei. Jeg bor i Bergen sentrum, og opptil 6 ganger om dagen kommer det folk og graver i søppelkassene våre. Det skjer flere ganger hver eneste dag og til og med midt på natten. Når jeg har hjemmekontor hører jeg rett som det er at folk står utenfor og roter nedi der. Det er både ubehagelig og irriterende. Disse menneskene får jo full kontroll på hvordan vi lever og hvorvidt vi er hjemme eller ikke. Det har vært forsøk på innbrudd her, så kjenner at jeg kvier meg for å reise fra leiligheten i sommer når disse folkene lusker rundt.

Jeg gjetter at de først og fremst leter etter panteflasker, men de kan da umulig finne noe? Det er i hvert fall ingen hos oss som kaster panteflasker i søpla og butikken er 10 meter unna så kan ikke se for meg at andre gjør det heller. De bærer masse poser rundt med seg, men å grave etter panteflasker kan UMULIG være så lønnsomt at det er verdt å lete hele dagen i nabolaget vårt for. Jeg lurer sånn på hva de egentlig driver med. Er det skalkesjul for annen kriminell virksomhet? Leter de etter personlige dokumenter som de kan misbruke? Hvem er disse menneskene? Noen av dem ser ut som romfolk, men langt i fra alle. Noen er hvite og kler seg som "vanlige" studenter. Noen er også asiatiske eller arabisk-utseende. Masse forskjellige folk, med andre ord. Hva i alle dager gjør de dette for?

 

Anonymkode: e4f12...1b3

Ja. Utelukkende dette.

Anonymkode: b4e5b...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir beriket. :-) det er dette som menes med berikelse i praksis. 

Berikelse = merkelige ting som skjer i hverdagen som er totalt usexy, som å rote i søpla. Generelt er samfunnet veldig usexy. 

Litt rart også at folk som eier sexlivet sitt er så... kjedelige og usexy. 

Det føles som en veldig kjedelig eplekake eller noe. Men de tror jo at de er en kake fra versailles rett før de satt i giljotinen. 

Men så er de bare en tørr kake som ingen vil ha... 

Anonymkode: 28ece...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen sentrum har man jo «søppel sug»? 

Det er jo ikke søppeldunker å rote i, bosset går jo rett i Rådalen.

Anonymkode: 7bf45...6be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2018 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Du blir beriket. :-) det er dette som menes med berikelse i praksis. 

Berikelse = merkelige ting som skjer i hverdagen som er totalt usexy, som å rote i søpla. Generelt er samfunnet veldig usexy. 

Litt rart også at folk som eier sexlivet sitt er så... kjedelige og usexy. 

Det føles som en veldig kjedelig eplekake eller noe. Men de tror jo at de er en kake fra versailles rett før de satt i giljotinen. 

Men så er de bare en tørr kake som ingen vil ha... 

Anonymkode: 28ece...e27

Hæ? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpster diving. Trend som har kommet fordi folk syns det er greit å spise mat som har ligget i en søppeldunk hele dagen 

Anonymkode: 42e66...498

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg en spent rottefelle nedi

Anonymkode: 6f4a5...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...