Gå til innhold

Kort tights til å ha under kjoler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg bruker så kort kjole at jeg trenger noe dekkende under, da gjerne en kjole som kan blafre el. l. bruker jeg alltid en helt kort kompresjonsshorts (2xu) under. Veldig behagelig, merker det nesten ikke. :) 

Endret av Missfitness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så slike på Gina Tricot i fjor. De pleier å dukke opp jevnlig:) Men har sett på andre kjedebutikker også. Evt. kan man sikkert finne på sportsbutikker:)

Anonymkode: 1736f...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker shaping shorts i mikro fra hm, eller treningshotpants under.

Anonymkode: 00ffb...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 11.15, Wonders skrev:

Kjære alle sammen, det er bare å gå til innkjøp av flere sånne. De har silicon nederst, så de ikke ruller oppover, de er glatte og har bomullsinnlegg nederst i "trusa".

Jeg bruker alltid en liten type truse først, og drar denne her over. Cubus har disse , -og kaller det Thin Shaping shorts. De er ikke stramme, men glatte og nesten gjennomsiktige når du holder de opp å ser på dem, veier ingen ting.  De er gode, lårene gnisser ikke  og kjoler henger pent over. Eller om du bare ikke vil være bare i trusen under klærne på en vindfull dag, er denne gull. Kr 179 pr.

https://cubus.com/no/p/undertoy/shapewear/thin-shaping-shorts/7101494_F823

 

kvinna-shape-underklader-h-m-2-pack-ligh

Jeg dro på Cubus og kjøpte de der i går og fy søren, tuuuuusen takk for kjempetips! :hoppendeglad:

Jeg ble en smule skeptisk da jeg skulle ta den på, for den virket liten i størrelsen og trodde jeg hadde kjøpt feil. Men, så fikk jeg vrikket meg inn i den, og det er den beste "under-kjolen-tights" jeg har hatt på meg. Noengang. 

Og ikke bare er den god å ha på, men på Cubus nå var det 5 truser for 199,- så den blir jo kjempebillig i tillegg hvis man kjøper mange. Jeg skal tilbake å kjøpe mange i dag. 

:mynona:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 11.15, Wonders skrev:

Kjære alle sammen, det er bare å gå til innkjøp av flere sånne. De har silicon nederst, så de ikke ruller oppover, de er glatte og har bomullsinnlegg nederst i "trusa".

Jeg bruker alltid en liten type truse først, og drar denne her over. Cubus har disse , -og kaller det Thin Shaping shorts. De er ikke stramme, men glatte og nesten gjennomsiktige når du holder de opp å ser på dem, veier ingen ting.  De er gode, lårene gnisser ikke  og kjoler henger pent over. Eller om du bare ikke vil være bare i trusen under klærne på en vindfull dag, er denne gull. Kr 179 pr.

https://cubus.com/no/p/undertoy/shapewear/thin-shaping-shorts/7101494_F823

 

kvinna-shape-underklader-h-m-2-pack-ligh

Er dette noe man må venne seg til når man blir gammel dame, sånn over 30 or sånt?

 

 

Anonymkode: a74d6...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe man må venne seg til når man blir gammel dame, sånn over 30 or sånt?

 

 

Anonymkode: a74d6...5e8

Du må ingenting. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2018 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Er dette noe man må venne seg til når man blir gammel dame, sånn over 30 or sånt?

 

 

Anonymkode: a74d6...5e8

Å ja. De ansatte i kassen hos Cubus har fått streng beskjed om å sjekke legetimasjon når du forsøker å kjøper noe. 

Viser det seg at du kommer til å runde 30 før du får brukt klærne du vil kjøpe, så får du steng beskjed om at du må kjøpe minst 1 thin shaping shorts før du får betale.

Det er lovpålagt for alle over 30 å gå med shaping shorts. Har ikke mamma fortalt deg det? 

 

:ironi:

 

 

Anonymkode: 80afc...e55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du kjole over når du går med kort tights? Ofte jeg går med sykkelshorts eller kort treninghstights/shorts med strømpebukse under. Men har jo ikke kjole eller skjørt oppå der igjen når jeg jo har shorts.

Anonymkode: 07117...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 15.17, Polly Ester skrev:

Jeg dro på Cubus og kjøpte de der i går og fy søren, tuuuuusen takk for kjempetips! :hoppendeglad:

Jeg ble en smule skeptisk da jeg skulle ta den på, for den virket liten i størrelsen og trodde jeg hadde kjøpt feil. Men, så fikk jeg vrikket meg inn i den, og det er den beste "under-kjolen-tights" jeg har hatt på meg. Noengang. 

Og ikke bare er den god å ha på, men på Cubus nå var det 5 truser for 199,- så den blir jo kjempebillig i tillegg hvis man kjøper mange. Jeg skal tilbake å kjøpe mange i dag. 

:mynona:

Så innmari bra! Glad for alle som får slike behov dekket. Dette burde blitt ett vanlig plagg i varmen. Eller bare i stedet for underskjørt, for for meg er dette undertøy, ikke sportsklær. 

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 25.5.2018 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Er dette noe man må venne seg til når man blir gammel dame, sånn over 30 or sånt?

Anonymkode: a74d6...5e8

For min del begynte lårgnissinga allerede da jeg kom i puberteten og fikk mer kvinnelig fasong. 

På 30.5.2018 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du kjole over når du går med kort tights? Ofte jeg går med sykkelshorts eller kort treninghstights/shorts med strømpebukse under. Men har jo ikke kjole eller skjørt oppå der igjen når jeg jo har shorts.

Anonymkode: 07117...39c

Hele vitsen er jo nettopp å kunne bruke skjørt og kjole uten å bli sår på lårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har man tights eller shorts under kjole??? Jeg er 44 år og har aldri hatt noe annet enn truse og/ eller underkjole under kjole. Skal man ha bukse under kjolen kan man vel likegodt bare gå i buksa og droppe å ha kjole over???? Jeg går jo i kjole fordi jeg ikke liker å gå i bukse!

Anonymkode: 3d86e...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har man tights eller shorts under kjole??? Jeg er 44 år og har aldri hatt noe annet enn truse og/ eller underkjole under kjole. Skal man ha bukse under kjolen kan man vel likegodt bare gå i buksa og droppe å ha kjole over???? Jeg går jo i kjole fordi jeg ikke liker å gå i bukse!

Anonymkode: 3d86e...921

Det har med vinkel på hofteledd å gjøre :) Min mor har aldri vært plaget, enda hun er mye større enn meg. Min søster er heller ikke plaget. Jeg og min yngste søster (som er syltynn) derimot, sliter veldig med lårgnissing. Min bror også, siden han går med løse shorts. 

Derfor bruker noen av oss slikt under kjole :) 

 

Mitt tips er Ellos sine Anna-tights. Billige, og i bomull. Jeg kan ikke gå i syntetiske stoffer, så må ha bomull. Tror de koster 99 pr stk, men innimellom har de på tilbud til 30% rabatt. Hamstret der tidligere i sommer :) 

Anonymkode: 61db0...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 24.7.2018 den 11.52, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har man tights eller shorts under kjole??? Jeg er 44 år og har aldri hatt noe annet enn truse og/ eller underkjole under kjole. Skal man ha bukse under kjolen kan man vel likegodt bare gå i buksa og droppe å ha kjole over???? Jeg går jo i kjole fordi jeg ikke liker å gå i bukse!

Anonymkode: 3d86e...921

Jeg bruker det fordi jeg liker korte kjoler og har ikke lyst til å vise alt om vinden skulle ta fatt i kjolen. Kjolen sitter dessuten penere på i tillegg.

Anonymkode: 45e15...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...