Gå til innhold

Vil ikke bli sett sammen med meg på 17 mai


Anonym121212

Anbefalte innlegg

Har hatt et turbulent forhold det siste året. I begynnelsen av april ble det slutt, men vi fant ut at vi begge ønsket å gi det en ny sjangse for 4 uker siden. Dvs vi var 2 uker fra hverandre, hvor vi snakket mye om oss og hva vi ønsket fremover. I går fikk jeg beskjed om at han ikke vil at vi skulle være sammen for å se på 17 mai toget fordi han ikke vil bli sett sammen med meg. Dette fordi folk vil stille spørsmål om oss, og det var ikke greit siden han ikke har fortalt de rundt seg at vi gir forholdet et nytt forsøk. Noe han heller ikke ønsker å gjøre med det første. Vi bor i en liten by, så muligheten for at vi treffes er stor. Vi er begge 40, og jeg har god kontakt med familien hans og venner. Mine venner og familie vet om oss. Han mener det er greit at vi sier hei og går videre om vi møtes. Jeg trodde han hadde fortalt at vi forsøker igjen, men han har sagt at vi er venner.  Kjenner at dette er langt fra greit for meg, men mulig jeg er urimelig? Hva ville dere tenkt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt at han player deg, har deg som backup mens han er på utkikk eller at han er drittsekk og har sagt stygge ting om deg men nå som dere prøver igjen så vet han ikke hvordan forklare sine at du "ikke er så bitch" likevel.

 

Anonymkode: 4c6b9...ccd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må da kunne stå for at dere prøver igjen og stå for deg. Jeg tror også det er noe han ikke forteller: at han har slengt masse dritt om deg eller noe til folk rundt seg.

Anonymkode: 6321b...5da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. Tror ikke han har snakket stygt om meg. Sånn er han ikke som person. Vår turbulens handler om begges dårlige erfaringer fra tidligere forhold.

Han sier at vårt forhold handler om oss og ikke alle andre. Han ønsker vi skal være sikre før vi sier noe til hans omgangskrets. Han har ikke problemer med at de rundt meg vet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Nå må han ta seg sammen. Dere er voksne mennesker. Har dere blitt enige om å gi en sjanse til så må man stå inne for det også. Det være seg å bli sett samnen,  og som par. Hva andre tenker er vel samme faen. Er dere som er i forhold .

Anonymkode: f8c2f...2c7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager vil du ha en som ikke vil bli sett med deg? 

Det lukter lang vei.. en slik mann vil man ikke ha. Uansett, turbulens i forhold så å gå tilbake- dårlig idee. Det der høres ikke bra ut på noen områder. 

Anonymkode: fd2e4...733

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde ikke jeg giddet i hvertfall. Er man i et forhold så vil man jo være sammen. 

Anonymkode: 66145...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår han veldig godt med tanke på at det nylig har vært et brudd.. 
Han sier jo det rett ut hvorfor han ikke vil bli sett med deg, og det syns jeg du burde respektere. 
Du sier også at bruddet var pga dere begge, da er det kanskje greit å gi det mer enn 2 uker før dere roper ut til alle at dere gir forholdet en ny sjanse, plutselig neste uke er det slutt. Da er det jo fint for han som ikke skal ha status på ting. 

Anonymkode: 89ad5...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår han veldig godt med tanke på at det nylig har vært et brudd.. 
Han sier jo det rett ut hvorfor han ikke vil bli sett med deg, og det syns jeg du burde respektere. 
Du sier også at bruddet var pga dere begge, da er det kanskje greit å gi det mer enn 2 uker før dere roper ut til alle at dere gir forholdet en ny sjanse, plutselig neste uke er det slutt. Da er det jo fint for han som ikke skal ha status på ting. 

Anonymkode: 89ad5...a94

Ja, viktigere å tenke på hvordan andre ser på deg enn å ville være sammen med kjæresten sin på en sånn dag. 😬

Anonymkode: 66145...6ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. vi var 2 uker fra hverandre og har vært tilbake sammen igjen i 4 uker. Før det, sammen 11 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym121212 skrev:

Ts her.. Tror ikke han har snakket stygt om meg. Sånn er han ikke som person. Vår turbulens handler om begges dårlige erfaringer fra tidligere forhold.

Han sier at vårt forhold handler om oss og ikke alle andre. Han ønsker vi skal være sikre før vi sier noe til hans omgangskrets. Han har ikke problemer med at de rundt meg vet noe.

Forholdet skal ikke handle om alle andre, så derfor må dere snike dere rundt så ikke alle andre får vite det? Jeg kan forstå at han ønsker å ta ting litt rolig og ikke hoppe rett tilbake til å være kjærester, funker det ikke denne gangen (for ærlig talt, hva er det som har endret seg på disse to ukene) så kan det være ekstra vondt og vanskelig å fortelle nok en gang at det er over. Du har selvsagt lov til å føle deg såret over det og dere bør virkelig prate mer om hvor denne forholdet går og hva dere tenker videre. 

Anonymkode: e9fec...093

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, viktigere å tenke på hvordan andre ser på deg enn å ville være sammen med kjæresten sin på en sånn dag. 😬

Anonymkode: 66145...6ef

Ja om de ikke klarte å holde ut mer enn 11 mnd sammen, så er ikke sjansen så veldig stor at det klarer et helt liv sammen. Som sagt, jeg skjønner mannen veldig godt. Og jeg syns TS burde respektere dette en dag.. 

Anonymkode: 89ad5...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har, og ikke vil fortelle folk at dere gir forholdet et nytt forsøk, så er jo det han driver med ikke å gi forholdet et ny forsøk. Han vil ha deg som en hemmelig knullevenn høres det ut som for meg!

Anonymkode: 02e3f...3c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han barn? Kan det være grunnen?

Anonymkode: 0ed80...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - jeg synes han kom langt i å avklare ting for sin omverden på bare to uker da det ble slutt, med tanke på at dere er 40+... Hvordan var han de 11 mnd da, ble du inkludert med familie og venner da? 

Anonymkode: f5934...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. Uten noe mas fra min side, saken ble lagt dø i går kveld, så har han snudd seg helt rundt i dag. Sier nå at det han sa i går var lite gjennomtenkt, og når det kom til stykke har han fortalt flere om at vi ønsker å gi dette en ny sjangse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det hørers kjipt ut av han, men samtidig så har jeg også bodd på små steder og vet hvor fort "ryktene går". Han tror nok at det blir for mye press akkurat på 17.mai, da alle er ute å feirer -og ser for seg at han ikke får muligheten til å ta dette forholdet i den farta han ønsker seg om dere skulle stille opp sammen som kjærester på en sånn dag. Det ville nok vært mange som la "ordene i munnen" på dere ang. forholdet i allefall og han ville kanskje følt at det går fra 50% til 100% før han er klar for det. Men kjipt er det jo, jeg skjønner veldig godt at du blir lei deg for å si det sånn. Kjenn godt etter i magen du, -og ikke la deg tråkke på!

Anonymkode: 3c431...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym121212 skrev:

Ts her.. Uten noe mas fra min side, saken ble lagt dø i går kveld, så har han snudd seg helt rundt i dag. Sier nå at det han sa i går var lite gjennomtenkt, og når det kom til stykke har han fortalt flere om at vi ønsker å gi dette en ny sjangse. 

Du må nesten se om han setter handling etter ord... Det hele er merkelig etter mitt syn. Han har ikke hatt noen andre på gress da, som han brått har fått avklart ting med? 

Anonymkode: f5934...382

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym121212 said:

Ts her.. Uten noe mas fra min side, saken ble lagt dø i går kveld, så har han snudd seg helt rundt i dag. Sier nå at det han sa i går var lite gjennomtenkt, og når det kom til stykke har han fortalt flere om at vi ønsker å gi dette en ny sjangse. 

Der ser du! Går da rette veien dette her. Han hadde bare litt angst! :) Grættis! Og god 17.mai!

Anonymkode: 3c431...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten se om han setter handling etter ord... Det hele er merkelig etter mitt syn. Han har ikke hatt noen andre på gress da, som han brått har fått avklart ting med? 

Anonymkode: f5934...382

Det skulle godt la seg gjøre om han hadde fått til det. Ikke er han typen til det heller. Men at han ofte sier han mener ting og ombestemmer seg, det gjør han. I går virket det som han virkelig mente det, så jeg ble usikker fordi jeg overhodet ikke følte det var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...