Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pasta. I alle dens avskygninger og varianter. Makaroni eller spaghetti, penne eller skruer, med fyll eller med saus. Ikke bryet verdt å spise.

Gjør gode miner til slett spill og spiser det likevel i blant, for ungene elsker både makaroni og spaghetti, penne og skruer, med fyll og med saus og i det hele tatt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge kylling også. Før faklene tennes: jeg synes kylling er godt, ikke noe galt med det, men i mine øyne er det utrolig oppskrytt, så at det er så populært som det er, det begriper jeg ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Vil legge kylling også. Før faklene tennes: jeg synes kylling er godt, ikke noe galt med det, men i mine øyne er det utrolig oppskrytt, så at det er så populært som det er, det begriper jeg ikke. 

Jeg er i grunnen enig med deg, men her i huset elsker mannen kylling, så vi har det ganske ofte. Jeg ville ikke savnet det om vi aldri hadde kylling på menyen!

Anonymkode: 755a0...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Grandiosa #grøss#

Hvordan kunne jeg glemme det? Grusomme greier.

Glemte makrell i tomat også. Jeg har faktisk ikke smakt det, men noe som lukter så grusomt vil jeg ikke putte i munnen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Glemte makrell i tomat også. Jeg har faktisk ikke smakt det, men noe som lukter så grusomt vil jeg ikke putte i munnen :P

Ja, lukten er liksom mer enn nok. Synes ikke det ser så delikat ut, heller!

Men jeg synes litt synd på deg som ikke liker bacon :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i grunnen enig med deg, men her i huset elsker mannen kylling, så vi har det ganske ofte. Jeg ville ikke savnet det om vi aldri hadde kylling på menyen!

Anonymkode: 755a0...3e9

Ikke sant, er ikke noe jeg velger å ha til middag, finnes bedre og mer spennende retter enn det. Men det sklir ned om jeg får det servert naturligvis, og trenger ikke å "lide" meg gjennom det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi. Jeg bare forstår ikke entusiasmen for rå fisk, ris og soyasaus

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, cleangal skrev:

Ostepop.

YOU`re crazy! :P

"Ben and Jerrys", brus med Æsesulfam k og aspartam- Søtpoteter OG Jordskokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går kanskje ikke direkte på matvarer, men jeg forstår heller ikke denne overbevisningen skremmende mange har om at laktose og gluten er noe man skal unngå for no reason mens de heller innpå med lettbrus og halvfabrikata.

Hvis du ikke har allergi, intoleranse eller har fått direkte råd fra legen om å unngå en matvare på grunn av f eks IBS eller noe, så er det ingen grunn til å unngå ting som er bra for deg. Fiber er bra, meieriprodukter er bra. Det er i hvert fall ingenting som er bedre for deg med laktosefri kumelk framfor vanlig kumelk. 

Endret av altflyter
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lord Friendzone skrev:

Ja, lukten er liksom mer enn nok. Synes ikke det ser så delikat ut, heller!

Men jeg synes litt synd på deg som ikke liker bacon :wink:

Usj, nei, lukta blir liksom sittende lenge etter i nesa.

Joda, jeg liker det forsåvidt, men skjønner ikke hvorfor det er så populært og folk omtrent lovpriser det. Så godt er det ikke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi, sashimi, østers og lam er jo digg! Det er morsomt å lese i denne tråden, flere av mine favoritter er nevnt her, haha. Selv har jeg aldri likt oreo, og jeg skjønner ikke hvorfor disse kjeksene ble så populære. 

Skal jeg velge et par råvarer jeg ikke skjønner at folk spiser så må det bli brokkoli og koriander.

Anonymkode: eec48...0ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Rumle skrev:

Søtpoteter! 

Hva er greien med hypen rundt det? Søtpotetfries, søtpotetmos... Ikke er det godt og det har så godt som nøyaktig samme næringsinnhold som vanlige poteter. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, altflyter skrev:

Hva er greien med hypen rundt det? Søtpotetfries, søtpotetmos... Ikke er det godt og det har så godt som nøyaktig samme næringsinnhold som vanlige poteter. 

Jeg elsker søtpotetfries. Aner ikke hvorfor, jeg bare synes at det er DIGG :ler:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...