Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kimchi, altså folkens det er råtten kål! Fasinasjonen for sushi forstår jeg heller ikke, røykelaks med ris som en kompis pleier å si. 

 

17 minutter siden, Svartfugl skrev:

Det er vel en stund siden det var "pop" nå, men det virker sannelig som "alle" i min mors og bestemors generasjon elsker kabaret (den der aspik-retten med egg, amerikansk blanding og reker inni).

Jeg må faktisk innrømme at jeg liker kabaret ganske godt, lager det med ujevne mellomrom og koser med med kabaret, majones og agurk på skivene. Men vet at jeg er alene om det, ikke fått det servert på årevis. 

Anonymkode: d413d...59b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, altflyter skrev:

Hva er greien med hypen rundt det? Søtpotetfries, søtpotetmos... Ikke er det godt og det har så godt som nøyaktig samme næringsinnhold som vanlige poteter. 

Aner ikke! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Vil legge kylling også. Før faklene tennes: jeg synes kylling er godt, ikke noe galt med det, men i mine øyne er det utrolig oppskrytt, så at det er så populært som det er, det begriper jeg ikke. 

Ja er egentlig enig, men jeg spiser det fordi det er det eneste kjøttet kroppen min tåler.

Må legge til Sitronkake med glasur. Fysj..

Anonymkode: 3d2f3...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kimchi, altså folkens det er råtten kål! Fasinasjonen for sushi forstår jeg heller ikke, røykelaks med ris som en kompis pleier å si. 

 

Jeg må faktisk innrømme at jeg liker kabaret ganske godt, lager det med ujevne mellomrom og koser med med kabaret, majones og agurk på skivene. Men vet at jeg er alene om det, ikke fått det servert på årevis. 

Anonymkode: d413d...59b

Bruker du buljong i? Jeg syns de jeg har fått servert i min barndom var så smakløse. Skinke inni er grusomt.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som har med soyaprodukter å gjøre, det er virkelig ikke godt. Jeg mener sånn kjøtterstatning greier :kvalm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er egentlig enig, men jeg spiser det fordi det er det eneste kjøttet kroppen min tåler.

Må legge til Sitronkake med glasur. Fysj..

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Leit å høre, men når sant skal sies kan det bli ganske nydelig når den er tilberedt på indisk vis. ;)

Ja, det er trøtte greier. Sitron-kliss med smuler. Blæ. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kimchi, altså folkens det er råtten kål! Fasinasjonen for sushi forstår jeg heller ikke, røykelaks med ris som en kompis pleier å si. 

 

Jeg må faktisk innrømme at jeg liker kabaret ganske godt, lager det med ujevne mellomrom og koser med med kabaret, majones og agurk på skivene. Men vet at jeg er alene om det, ikke fått det servert på årevis. 

Anonymkode: d413d...59b

Du er ikke alene. Alt dette stemmer her og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr/kesam/kvarg. Det er djevelens verk. 

Anonymkode: 39f40...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sånne vegetariske eller fri for gluten/laktose etc produkter. Soyamelk, rismelk, soya"kjøtt".

I tillegg kommer sånne kjedelige matvarer som plutselig er blitt hypet opp, som grønnkål, søtpoteter, linser og bønner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk taco, det vil si disse pakkene fra old el paso med kjøttdeig, agurk, tomat og ost til. Fysj! Skjønner ikke at det er så populært. Original taco derimot er veldig godt. Ellers forstår jeg meg ikke på kaffe, ostepop eller Oreo som nevnt i tråden tidligere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, EvaLena said:

Alt som har med soyaprodukter å gjøre, det er virkelig ikke godt. Jeg mener sånn kjøtterstatning greier :kvalm:

 

26 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Alle sånne vegetariske eller fri for gluten/laktose etc produkter. Soyamelk, rismelk, soya"kjøtt".

I tillegg kommer sånne kjedelige matvarer som plutselig er blitt hypet opp, som grønnkål, søtpoteter, linser og bønner.

Man kan jo ikke si alle og alt når man man ikke har smakt alt! Enig i at mye ikke er digg, men feks BBQoumpf og pølsene fra coop har jeg til gode å møte noen som ikke liker. 

 

Mye av det folk "ikke liker" her er jo typisk mat som krever mye krydderier. Linser i seg sjæl er jo dritkjedelig, men greier man pimpe det rett får pipa ofte en annen lyd! 

Anonymkode: a9f5f...053

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kimchi, altså folkens det er råtten kål! Fasinasjonen for sushi forstår jeg heller ikke, røykelaks med ris som en kompis pleier å si. 

 

Jeg må faktisk innrømme at jeg liker kabaret ganske godt, lager det med ujevne mellomrom og koser med med kabaret, majones og agurk på skivene. Men vet at jeg er alene om det, ikke fått det servert på årevis. 

Anonymkode: d413d...59b

Gamling! Neida, det er sikkert mange som liker det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ullvott skrev:

Brunost... Uforståelig! 

Jeg så brunostis i dag. Vet enda ikke om det er noe jeg vil smake på. 

Anonymkode: 74451...5f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Biff! Og attpå til den prisen folk gidder å bruke på det.

Anonymkode: f33e7...0c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Pavlova!

Meningsløst, knirkete, søtt, seigt. Nei, ikke friskt og lett (det er bærene som er friske, spis dem med krem og uten den hypede marengsen).

 

Ellers enig i Oreo og alt tøys som lages av denne industrielle dustekjeksen.

Anonymkode: 18f91...ddb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven, majones, sylteagurk

Anonymkode: 75b78...9b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...