Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som nevner sushi, har dere smakt det??? Sushi fra rema teller ikke, den smaker absolutt ikke som sushi skal. Jeg skal ikke tvinge dere til å like sushi, men mange sier æsj uten å ha smakt. 

Anonymkode: dca28...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som nevner sushi, har dere smakt det??? Sushi fra rema teller ikke, den smaker absolutt ikke som sushi skal. Jeg skal ikke tvinge dere til å like sushi, men mange sier æsj uten å ha smakt. 

Anonymkode: dca28...994

Jeg har vært stor fan av sushi inntil jeg hørte at det kan være små hvite mark som man ikke ser på grunn av dårlig hygiene på restuaranten.

Anonymkode: 375a3...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er coffein i alle cola varianter. I begynnelsen var cola ment som et kjølig oppkvikkende alternativ til kaffe og samtidig at den skulle være medisin.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Det er koffein i pepsi også? :)

Anonymkode: 8dd76...4c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som nevner sushi, har dere smakt det??? Sushi fra rema teller ikke, den smaker absolutt ikke som sushi skal. Jeg skal ikke tvinge dere til å like sushi, men mange sier æsj uten å ha smakt. 

Anonymkode: dca28...994

Ja, mange ganger. I Japan også. Aldri smakt butikk sushi.

Men det er helt klart ikke konsept for meg. Det er bare ikke godt.

Klarer og trykke i meg noen biter om jeg må være høflig. Sånn som første hjemmedate med mannen min som seff hadde med seg sushi fra en bedre restaurant, og jeg ville ikke være en av disse- liker ikke- voksne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært stor fan av sushi inntil jeg hørte at det kan være små hvite mark som man ikke ser på grunn av dårlig hygiene på restuaranten.

Anonymkode: 375a3...298

Ææææææh, hvilken restaurant var det? Jeg har bare fått god sushi, håper det fortsetter sånn og at jeg ikke har fått i meg noen mark. Men har kun spist det på restauranter med gode omtaler på hygiene og alt. Kjøper det ikke hvor som helst 

5 minutter siden, LittDiva skrev:

Ja, mange ganger. I Japan også. Aldri smakt butikk sushi.

Men det er helt klart ikke konsept for meg. Det er bare ikke godt.

Klarer og trykke i meg noen biter om jeg må være høflig. Sånn som første hjemmedate med mannen min som seff hadde med seg sushi fra en bedre restaurant, og jeg ville ikke være en av disse- liker ikke- voksne.

 

Det er lov og absolutt gyldig grunn. :) Er bare så lei folk som sier æsj uten å ha smakt. Men det gjelder jo ikke deg. 

Anonymkode: dca28...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...