Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søtpotet - kjipt.

Havregrøt - smaker lim.

Cottage cheese - det smaker ingenting og konsistensen er rar.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vegansk mat :spy:

Anonymkode: 4daa1...74b

Ler av de som tror at mennesker ikke er ment å spise kjøtt og matvarer laget av dyr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vegansk mat :spy:

Anonymkode: 4daa1...74b

Spiser du aldri grønnsakssuppe? Eller pizza uten kjøtt på? Tomatsuppe? Alt dette er vegansk også.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser du aldri grønnsakssuppe? Eller pizza uten kjøtt på? Tomatsuppe? Alt dette er vegansk også.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Tipper vedkommende refererer til vegansk mat som skal simulere kjøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, JackNapier skrev:

Tipper vedkommende refererer til vegansk mat som skal simulere kjøtt...

Da skjønner jeg :fnise:. Slike matvarer unngår jeg.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, JackNapier skrev:

Tipper vedkommende refererer til vegansk mat som skal simulere kjøtt...

Er det ikke flott at veganere har sånne matvarer da? Når man ikke har spist pølser på et par år men likevel craver pølser så har man et alternativ. Smaker muligens ikke like godt som tysk bratwurst, men man har jo ikke like mye smaksgrunnlag lengre til å sammenligne smakene mellom ekte kjøtt og erstatning. 

Anonymkode: 634bf...b23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke flott at veganere har sånne matvarer da? Når man ikke har spist pølser på et par år men likevel craver pølser så har man et alternativ. Smaker muligens ikke like godt som tysk bratwurst, men man har jo ikke like mye smaksgrunnlag lengre til å sammenligne smakene mellom ekte kjøtt og erstatning. 

Anonymkode: 634bf...b23

Hvorfor ikke bare spise det du craver i stedet for å leve så påtatt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Sushi.

Jeg mener, hallo!

Anonymkode: 9ca23...ec2

Hallo!

Anonymkode: 5c719...245

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JackNapier skrev:

Hvorfor ikke bare spise det du craver i stedet for å leve så påtatt?

Fordi de er veganere? Veganere spiser ikke animalske produkter pga etiske årsaker, men det betyr ikke at de ikke var oppvokst med pølse i brød eller burgere. Helt normalt å crave man som man er oppvokst med.

Anonymkode: 634bf...b23

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de er veganere? Veganere spiser ikke animalske produkter pga etiske årsaker, men det betyr ikke at de ikke var oppvokst med pølse i brød eller burgere. Helt normalt å crave man som man er oppvokst med.

Anonymkode: 634bf...b23

Jævla tåpelig å ta et etisk standpunkt som er i strid med hva det er meningen at vi skal spise da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, JackNapier skrev:

Jævla tåpelig å ta et etisk standpunkt som er i strid med hva det er meningen at vi skal spise da ;) 

Så du drikker altså ikke melk? :P 

Anonymkode: 634bf...b23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mye av det jeg ikke liker er nevnt her allerede, men jeg kan jo nevne en del av det jeg ikke liker, og som jeg synes er for hypet opp.

Kjøtt fra sau, lam og kalv. Samme med laks og annen rød fisk, og sild. Sushi er allerede nevnt av flere, pluss at jeg virkelig ikke liker sjømat. Ellers har jeg aldri likt diverse tapas noe særlig. Kyllingkjøttdeig er virkelig ikke noe godt. Synes sylteagurk på burgere er en skikkelig uting, var faktisk i utlandet da jeg første gang ble introdusert for dette. Cottage cheese, fetaost, oliven og søtpotet har jeg aldri skjønt greiene med. Fårikål synes jeg er forferdelig, og det lukter heller ikke spesielt godt.

Elsker melk, men skummet melk smaker virkelig fælt. Grøt er definitivt noe jeg ikke utstå,  det er skikkelig fattigmannskost. Brunost har jeg heller aldri likt. Kaffe har jeg aldri klart, og jeg synes heller ikke lukten av kaffe er så digg som folk skal ha det til.

Av desserter og slikt har jeg aldri likt cupcakes, pavlova, bløtkake, oste og gulrotkake, og verdens beste. Oreokjeks er ikke noe godt i det hele tatt. Lightbrus synes jeg er noe ordentlig skvip, samme med pepsi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du drikker altså ikke melk? :P 

Anonymkode: 634bf...b23

Hvor får du det inntrykket fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Leinica skrev:

Ganske mye av det jeg ikke liker er nevnt her allerede, men jeg kan jo nevne en del av det jeg ikke liker, og som jeg synes er for hypet opp.

Kjøtt fra sau, lam og kalv. Samme med laks og annen rød fisk, og sild. Sushi er allerede nevnt av flere, pluss at jeg virkelig ikke liker sjømat. Ellers har jeg aldri likt diverse tapas noe særlig. Kyllingkjøttdeig er virkelig ikke noe godt. Synes sylteagurk på burgere er en skikkelig uting, var faktisk i utlandet da jeg første gang ble introdusert for dette. Cottage cheese, fetaost, oliven og søtpotet har jeg aldri skjønt greiene med. Fårikål synes jeg er forferdelig, og det lukter heller ikke spesielt godt.

Elsker melk, men skummet melk smaker virkelig fælt. Grøt er definitivt noe jeg ikke utstå,  det er skikkelig fattigmannskost. Brunost har jeg heller aldri likt. Kaffe har jeg aldri klart, og jeg synes heller ikke lukten av kaffe er så digg som folk skal ha det til.

Av desserter og slikt har jeg aldri likt cupcakes, pavlova, bløtkake, oste og gulrotkake, og verdens beste. Oreokjeks er ikke noe godt i det hele tatt. Lightbrus synes jeg er noe ordentlig skvip, samme med pepsi.

 

Du høres litt vel kresen ut🙈

Anonymkode: 97705...a1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du drikker altså ikke melk? :P 

Anonymkode: 634bf...b23

Du mener det ikke er meningen at vi skal drikke melk? Hva baserer du det på? 

Anonymkode: 3989a...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, la veganerne være i fred. Veganere: ignorere kjøtteterne. Det ekke det denne tråden handler om. 

Jeg har selv aldri skjønt meg på sjømat som østers og blekksprut og sånt. Hvorfor spise noe som er slimete? 
 Ikke noe fan av rå løk, vårløk, purre eller lignende heller. Og hvorfor i helvete skal det være rødløk på ALT?  

Skjønner heller ikke begeistringen for "Verdens Beste"..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...