Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistenker at de som ikke liker sushi bare har prøvd "kjøleskapssushi". Sånn fra Deli de Luca og dagligvare. Den sushien du får på ekte sushirestaurant er orgasmisk. Få matretter får meg til å føle den lykkefølelsen som ekte sushi. Og røkelaks i sushi? Fy! 

Taco skjønner jeg meg ikke på. Lukter svette, for mange smaker sammen også kald salat og agurk som ikke komplimenterer den sure bismaken i tacokrydder. Lefsene har også en sånn ekkel sur bismak. Skjell og nachos funker om jeg er desperat og det er eneste matalternativ. 

Hjemmelaget norsk pizza er tragisk. Makan til dritt. Er som varm brødskive med ting på. På tinder er det noen menn som skriver "lager verdens beste pizza". Mange venner har også påstått det. Men hver gang jeg smaker disse beste pizzaene er det antiklimaks. Pizzamenn på tinder får nei av meg.

Så er det frossenpizza, da. Spesielt Grandiosa. Og tenk, noen folk LEVER på Grandiosa!!

Anonymkode: e372b...44a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her.

Kaffe. Moccachino eller hva de motenavna er.. Skjønner ikke greia!

 

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2018 den 23.09, Amanlis skrev:

Oliven - klarer hverken smaken eller konsistensen

Kan jeg spørre av nysgjerrighet om du da liker olivenolje? For det gjør nemlig jeg, men kan ikke fordra oliven :laugh:

 

Anonymkode: f9064...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylteagurk på burger. Skjønner at det må være populært, siden det er standard på "alle" gatekjøkken, men jeg begriper ikke at noen synes det der er noen god kombinasjon. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sildå. Må være det verste jeg har smakt.

Anonymkode: ff8a5...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iste, pølser, cotagechees, pizzasnurrer.

Anonymkode: f33e7...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der Cheesepop Gouda, smaker som om osten som renner av pizzaen i ovnen har stått i dagevis og tørket :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Hva er greia med pulled pork?? Etter all hypen trodde jeg dette kom til å smake himmelsk, men nei, det er jo faktisk bare krydra ihelkokt svinekjøtt! Jeg liker tyggemotstand og smaker som 'diffunderer', ikke dette slappe greiene. 

Og hva skjer med tjue forskjellige versjoner av Freia melkesjokolade med alskens fyll? Når alt jeg vil ha er Stratos med nøtter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Hva er greia med pulled pork?? Etter all hypen trodde jeg dette kom til å smake himmelsk, men nei, det er jo faktisk bare krydra ihelkokt svinekjøtt! Jeg liker tyggemotstand og smaker som 'diffunderer', ikke dette slappe greiene. 

Og hva skjer med tjue forskjellige versjoner av Freia melkesjokolade med alskens fyll? Når alt jeg vil ha er Stratos med nøtter... 

Haha ja den hadde jeg helt glemt! Pulled pork er oppskrytt!

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven, kylling, sushi, makrell i tomat, kjøttkaker, melk (ekleste jeg vet). Er så mye jeg virkelig ikke skjønner at folk liker, men igjen - jeg lever på bønner, linser og soya så hva vet vel jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
På 19.5.2018 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Hamburger og sjokolade har vært her i over 100 år

Anonymkode: b2da8...a3c

Akkurat. Har du misforstått trådens tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan har kanskje den verste smaks og konsistens-kombinasjonen jeg vet om. Jeg er med på at det er mettende, men fatter ikke at så mange synest det er så godt at de frivillig spiser det. Er bare kvalmendes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Moonwalker skrev:

Banan har kanskje den verste smaks og konsistens-kombinasjonen jeg vet om. Jeg er med på at det er mettende, men fatter ikke at så mange synest det er så godt at de frivillig spiser det. Er bare kvalmendes.

Både smak og konsistens varierer jo mye etter graden av modenhet. Banan synes jeg er ganske godt, særlig når skallet har et lite grønnskær igjen, men først og fremst er det et greit mellommåltid ute på farten. I motsetning til mange andre frukter krever den ikke noe kutting eller skylling, den kan oppbevares i sekken, og man kan fint spise den uten å måtte vaske hendene etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor havregrøt er så veldig populært som frokostmat. Nå har jeg prøvd utallige oppskrifter som visstnok skal gjøre den sååå mye bedre, men det er frenmdeles like uforståelig hvordan noen faktisk synes det er godt. Smaken kan være grei nok, men konsistensen takler jeg ikke. Vanskelig å få ned. Har prøvd bokhvetegrøt også, ikke spesielt vellyket det heller. 

Synes også det er merkelig med frokostblanding eller lignende med melk. Hva i alle dager er godt med ulike former for kornblandinger eller cornflakes som svømmer i et melkebad? 🙈 

Anonymkode: ae1ab...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Avocado! Synd at så mange plutselig skal bli veganere, så det blir ekstrem vannmangel i andre land hvor avokado dyrkes. 

#trist 

Anonymkode: 0dab0...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Avocado! Synd at så mange plutselig skal bli veganere, så det blir ekstrem vannmangel i andre land hvor avokado dyrkes. 

#trist 

Anonymkode: 0dab0...2bd

Den var dårlig. 

Anonymkode: 8dd76...4c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avokado. Smaker fett og ikke en dritt annet. Virker som om folk hevder de elsker det bare fotdi det er sunt og opp-hypa.

 

Ellers er jeg enig med TS ang Oreo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...