Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har nevnt Croissanter. Men hva???!? Jeg kjenner fortsatt den ekle smaken etter sist jeg smakte en slik. Hvorfor blir det utsolgt fra matvarebutikken min? Hvorfor???

Anonymkode: 3d2f3...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.6.2018 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om noen har nevnt Croissanter. Men hva???!? Jeg kjenner fortsatt den ekle smaken etter sist jeg smakte en slik. Hvorfor blir det utsolgt fra matvarebutikken min? Hvorfor???

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Du liker ikke smør altså?

Anonymkode: c9a0c...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2018 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor flesk og duppe er så populært blant mannfolk på 60 pluss. Smaker bare fett og salt, fysj! 

Anonymkode: dca28...994

Dette er livretten til min far.... på 59... Spot on! 

Jeg ser ikke appellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Du liker ikke smør altså?

Anonymkode: c9a0c...849

Croissantene i matbutikker, bensinstasjoner etc. inneholder ikke ekte smør. De lages med smørerstatninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/6/2018 at 11:20 PM, AnonymBruker said:

Mener du sliders?

Det siste du skriver henger virkelig ikke på greip. Kan ikke sunnere versjoner av ting inneholde gode råvarer? Jeg tror du har misforstått dette med proteinbarer og slikt, de er opprinnelig ikke tiltenkt mosjonister. Folk som ser på trening som en livsstil, som trener minst 5 ganger i uken med en plan, de er opptatt av at maten de får i seg gir dem mest mulig. 

Anonymkode: c9a0c...849

Folk klarte å trene før i tiden også, uten å trøkke i seg barer og pulver fulle av kunstige tilsetningsstoffer. Ren og naturlig mat er det beste for kroppen. Vi har ikke misforstått konseptet, vi syns bare det er skikkelig teit. Proteinbarer og proteinpulver troner øverst på min liste over «mat» jeg ikke kan fatte at har blitt populært.

Anonymkode: 79d3f...28a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hva som er så enestående med pepperoni på pizza. 

(Mulig noen har nevnt det alt, men gidder ikke å bla gjennom 20+ sider for å sjekke. :P )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/21/2018 at 1:40 PM, missmcbeal said:

Neida, jeg elsker smaken. Særlig på ristet brød med et dryss havsalt over, da er det magisk. Men som med banan så er det litt viktig at avokado er perfekt modnet, og det synest jeg alltid var utfordrende å finne ut av i starten. Nå kjøper jeg likevel sjeldent avokado fordi det er dyrt og jeg får tendens til halsbrann av det faktisk, så det er jo litt kjipt. Jeg hadde spist det veldig ofte hadde jeg hatt et mindre stringent matbudsjett og tålt det bedre. Jeg kan likevel forstå at folk ikke liker smaken, jeg tror ikke jeg likte den noe særlig i starten heller. 

Forøvrig virker det som at folk tror at andre spiser mat de ikke liker, bare fordi de ikke liker det selv :P Mange tror jo her at folk spiser sushi bare fordi det er trendy. Tror de fleste likevel er oppegående nok til å ikke gå gjennom livet med å kaste ut uhorvelige mengder penger på mat de ikke liker. Sushi er kjempedyrt, så det gir liksom ikke helt mening at folk tvangsforer seg med noe de ikke liker som er kjempedyrt, flere ganger i løpet av et år. Bare fordi det er trendy. Sushi er forøvrig utrolig variert og med masse ulike smaker. Det tok litt tid før jeg skjønte hva jeg likte. Nå får jeg vann i munnen av å tenke på de makiene som jeg liker så godt. I tillegg handler det mye om smakstilsetning. I starten brukte jeg ikke soyasaus eller spiste ingefærbiter i mellom, da ble smaksopplevelsen noe annerledes. 

Man kan jo ha litt bedre tiltro til mennesker og faktisk tro på at folk har forskjellig smak. 

Skjønner ikke greia med at folk mener avocado er så dyrt.

De selges mange steder i nett med 1kg til 50 kr. Greit at det er litt dyrere enn endel andre grønnsaker, men i motsetning til andre grønnsaker, så har avocado masse kalorier, så du kan spise mindre av dyrere mat som kjøtt og fisk.

Anonymkode: e2b2b...1e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
2 timer siden, Pultost skrev:

Jeg skjønner heller ikke hva som er så enestående med pepperoni på pizza. 

(Mulig noen har nevnt det alt, men gidder ikke å bla gjennom 20+ sider for å sjekke. :P )

Det er jo himmelsk. 😋😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carressa skrev:

Det er jo himmelsk. 😋😄

Det synes tydligvis alle, minus én *peker på seg selv* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt vanlig kokt skinke i pakke uten noe krydder på. Smaker helt grusomt. Skjønner ikke at folk klarer å spise det hverken alene eller sammen med ost på brødskiva. Pepperskinke og krydderskinke, derimot syns jeg er godt.

Mulig jeg har nevnt det tidligere i tråden, men skinke på hermetikkboks syns jeg er helt forferdelig. Smaker skikkelig ekkelt, grusom konsistens og består sikkert av 90% MUK og masse salt. Yækk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Skinke på pizza, det er jo grusomt.

Ja. Det er verre enn pepperoni.

Det verste er kjøttboller og kylling i sånn satay saus? Hva har det på pizza å gjøre?

Ts.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk klarte å trene før i tiden også, uten å trøkke i seg barer og pulver fulle av kunstige tilsetningsstoffer. Ren og naturlig mat er det beste for kroppen. Vi har ikke misforstått konseptet, vi syns bare det er skikkelig teit. Proteinbarer og proteinpulver troner øverst på min liste over «mat» jeg ikke kan fatte at har blitt populært.

Anonymkode: 79d3f...28a

Husker foreleseren min når jeg studerte ernæring kalte sånt for "veldig dyr urin". :ler:

Anonymkode: c23cc...691

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2018 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om noen har nevnt Croissanter. Men hva???!? Jeg kjenner fortsatt den ekle smaken etter sist jeg smakte en slik. Hvorfor blir det utsolgt fra matvarebutikken min? Hvorfor???

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Fordi det er godt 😸

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cottage cheese er fantastisk, men hver sin smak 😉 

 

Takler ikke noen form for skjell eller krabbe, typ brekninger av å se de på tallerkenen... Ellers fatter jeg ikke greia med sushi, øl og grønnkål. Avocado forstår jeg meg ikke på, prøvd mange ganger men liker det ikke i noen former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle former for matkasser.  Alle funksjonsfriske mennesker  klarer å planlegge litt fremover og reise i butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 8.29, AnonymBruker skrev:

Folk klarte å trene før i tiden også, uten å trøkke i seg barer og pulver fulle av kunstige tilsetningsstoffer. Ren og naturlig mat er det beste for kroppen. Vi har ikke misforstått konseptet, vi syns bare det er skikkelig teit. Proteinbarer og proteinpulver troner øverst på min liste over «mat» jeg ikke kan fatte at har blitt populært.

Anonymkode: 79d3f...28a

Selvfølgelig trumfer ren og naturlig mat proteinbarer og slikt, men hvorfor ikke spise noe som gir kroppen litt mer enn en Snickers når du skal kose deg, eller når du ikke rekker å spise? Har du noengang prøvd å spise 6000 kalorier om dagen mens du lever et hektisk liv med jobb?

Anonymkode: c9a0c...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...