Gå til innhold

Vektnedgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan spiser du da ? Og trener du ? :)

Anonymkode: 9d32e...9f8

Spiser ca 1500 kcal om dagen, mer når jeg trener. Sykler ca 12 km om dagen og trener 3-4 timer i tillegg i uka. 164 cm, 68 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Pringle skrev:

Hva baserer du antagelsen om lavere forbrenning enn normalt, på? Hvordan vet du om du spiser 2000 kcal pr dag?

Jeg har testet å spise 2000 kalorier om dagen sammen med trening. Da la jeg på meg. 5 kilo på 3 mnd. 

Anonymkode: 9d32e...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tvist skrev:

Spiser ca 1500 kcal om dagen, mer når jeg trener. Sykler ca 12 km om dagen og trener 3-4 timer i tillegg i uka. 164 cm, 68 kg

Hvor mye har du gått ned og på hvor lang tid ? 

Anonymkode: 9d32e...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye har du gått ned og på hvor lang tid ? 

Anonymkode: 9d32e...9f8

Ca 2 kg på litt over en måned. Tar tid, men det haster ikke for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tvist skrev:

 

Okei :) haster ikke på den måten for meg heller, men 4 kilo passer bra pr mnd for mine ferieplaner. Vil ikke gå ned for fort heller, ikke bra. 

Anonymkode: 9d32e...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vektnedgangen du opplever nå er en fin nedgang. Kropper er forskjellige, mens noen reagerer på kaloriunderskudd med det samme, trenger andre litt tid. Nå kommer sikkert mange til å si at det ikke stemmer, men det får så være. Det er så mye som spiller inn for at kroppen skal gjøre som VI ønsker og ikke som den pleier å gjøre. Det kan være hormoner som har gjort at du ikke begynte å miste vekt før nå, det kan være at kroppen først nå har begynt å bruke fettreserver som energikilde. Det kan være så mangt. Jeg har vært borti det samme opptil flere ganger og hørt om mange som har opplevd det også. Så det er helt vanlig.

Bare fortsett å gjøre som du gjør, kroppen din responderer endelig som du vil nå. Dersom vektnedgangen stopper opp igjen så hadde jeg sett litt nærmere på kostholdet og ikke begynt å trene enda mere. Lykke til videre!

Anonymkode: 8d286...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Har holdt på siden mars, gikk ikke ned et gram fra mars til for ca en uke siden. Nå har jeg gått ned 1 kg de siste 9 dagne, veier meg hver morgen. Spiser 1200 kcal ca. Veier nå 68,9. 

Anonymkode: 9d32e...9f8

Ikke vei deg hver morgen. Vei deg ca en til to ganger i uka, da er det lettere å følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Millimani skrev:

Ikke vei deg hver morgen. Vei deg ca en til to ganger i uka, da er det lettere å følge med

Jeg veier meg også daglig, synes det fungerer supert. Men ser også på ukesvis nedgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...