Gå til innhold

Tenner bilde av kjønnsorgan deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Generelt, nei. Tikker det inn et random bilde på snapchat, mens jeg står å koker potet så blir jeg ikke akkurat tent :P 
 

Det var den matlysta, liksom. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på situasjonen og hvem som sender. Får jeg ett fra ff blir jeg tent, for da vet jeg at hun vil møtes senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og de blir blokkert på flekken. 

Folk jeg har en seksuell relasjon får tydelig beskjed om at det ikke er min greie.

Anonymkode: 79376...72b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mannen ja men hn sender ikke slike bilder. Fra andre på snap eller melding,-glem det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 

Jeg har faktisk nylig blitt i kontakt med en mann (...) Vi har hatt tlf sex og delt bilder. Jeg merker at han ber om masse bilder og elsker det. Bildene gjør ingenting for meg. Men litt dirty talk og stønning under tlf sex- gjør ALT. Bilder ingenting..

Anonymkode: 63cf4...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, generelt sett tenner jeg ikke på bilder av kjønnsorganer. Det må liksom nærhet og kroppskontakt til her. Men to ganger har jeg blitt litt trigget av bare å se tilfeldige kjønnsorganer. En gang var jeg på hytta til min beste venninne og hennes mann. De har utedusj og jeg fikk tilfeldigvis se mannen da ha sto i dusjen med kraftig stå. Det var et nydelig syn syntes jeg og har tenkt på det ofte siden. En annen gang var jeg på en fottur med telt i fjellet sammen med min søster og hennes kjæreste. Da kunne jeg ikke unngå å legge merke til at det var stive saker der om morgenen selv om han prøvde å unngå å vise det. Ellers synes jeg at helt ordinære bilder av nakne mennesker kan være ok.

Anonymkode: 4da94...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis det er kjønnsorganet til en jeg allerede liker og har lyst på. 

Kjønnsorganet til ukjent person, er helt uinteressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men et bilde av kona tenner. Et bilde av kjønnsorganet er kjedelig og "sterilt". Og det er ikke kjønnsorganet jeg har giftet meg med, men en fantastisk kvinne, og det er henne jeg tenner på. 

Anonymkode: b04ea...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra fremmede. Det er bare ubehagelig å se. Kun han jeg har forhold med.

Anonymkode: 4a039...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bilde av et vått,glinsende, glattbarbert kjønnsorgan tenner meg, dryppende precum .....mmmmm:sikle:

Anonymkode: 10130...cdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:) Både kuk og fitter😊

Anonymkode: 6f62e...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men kun hvis det er fra noen jeg er i forhold med.... Vi sender mye "Griseri" til hverandre, men ALDRI med ansiktet med. Vet aldri om det havner på avveie. Uten ansikt på, er det bare bildet av et kjønn, og vil forsvinne blant milliarder av andre bilder.

Anonymkode: 052d4...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender det. Mens enkelte har fotfetisj, har jeg nok fitte fetisj. Til damas store glede :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Kjønnsorganet må sitte på en person jeg kjenner godt, er glad i, og som jeg har et intimt forhold til for at det skal tenne meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nærbilde av en fitte gir meg like mye som nærbilde av en sokk. Full frontal med hele damen derimot tenner meg dersom hun er attraktiv. 

Anonymkode: 9f9a7...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...