Gå til innhold

Kan jeg bruke denne 17.mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller blir det for mye?

Bilderesultat for gallakjole

Anonymkode: b3357...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Det blir for mye i alle de sammenhenger jeg kan komme på at det er mulig for meg å feire 17. mai. Jeg holder imidlertid muligheten åpen for at det er vanlig med lang selskapskjole 17. mai andre steder i landet, men jeg har altså aldri hørt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kveldsantrekk, men hvis du skal på en formell fest på kvelden med streng dresscode, så kan du det. Ikke på dagtid. Når det er sagt, så blir du ikke arrestert eller noe hvis du har den på.

Anonymkode: 7d906...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blondie65 skrev:

Det blir for mye i alle de sammenhenger jeg kan komme på at det er mulig for meg å feire 17. mai. Jeg holder imidlertid muligheten åpen for at det er vanlig med lang selskapskjole 17. mai andre steder i landet, men jeg har altså aldri hørt om det.

Ok, det var nemlig noen som sa at man måtte kle seg, som om man skulle i bryllup på 17.mai.

Anonymkode: b3357...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nydelig kjole, men litt for pyntet for 17. mai.

Endret av Hulderen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kjolen var veldig fin men enig med de andre at det blir litt for formelt. For min del blir det fargen som er feil, den hadde passet bedre om det var blomstrene mønster for eksempel. Men nå er det jo mange som går i bunad og dress, så du vil nok ikke skille deg så veldig mye ut. 

Anonymkode: 872a7...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville funnet noe litt mer sommerlig og hakket mer casual. Den der er mer over i galla, og det blir litt mye for 17. mai. Hadde den f.eks vært småblomstrete og i et lett sommerkjole-stoff, så kanskje, men synes uansett modellen/lengden er for mye.

Anonymkode: 0a181...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tenker at fargen er helt 17. mai. Problemet er at den er lang. Hadde den vært kort og "pyntet ned" med tilbehør så hadde den vært helt innenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...