Gå til innhold

Forbaska produkter som ikke er dyretestet, kan jo ikke kjøpe dem.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest LaptopPute
47 minutter siden, EvaLena said:

Jeg er helt imot dyreforsøk og har alltid vært det. Sminke bruker jeg omtrent ikke.

Hvor du har det ifra aner jeg ikke.

Vi snakker jo bare forbi hverandre.

 

Hvis du er imot dyreforsøk, hvorfor skriver du i denne tråden som om du mener at det ikke spiller noen rolle hvilke produkter TS kjøper da alle har vært testet en gang? Og du ber TS om å dra ut å lage shampo av barnåler. Hvorfor sier du slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, LaptopPute skrev:

Hvis du er imot dyreforsøk, hvorfor skriver du i denne tråden som om du mener at det ikke spiller noen rolle hvilke produkter TS kjøper da alle har vært testet en gang? Og du ber TS om å dra ut å lage shampo av barnåler. Hvorfor sier du slikt?

Fordi at de ingrediensene som brukes er testet ut for flere år siden. Skal folk være 100% sikker på at ingen ingredienser er teste ut så må man lage det selv med produkter fra naturen. Ta sjansen på at det de plukker av planter osv ikke vil gi allergier av noe slag.

Hva er egentlig vanskelig med å skjønne det jeg gjentar meg selv på hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EvaLena skrev:

Fordi at de ingrediensene som brukes er testet ut for flere år siden. Skal folk være 100% sikker på at ingen ingredienser er teste ut så må man lage det selv med produkter fra naturen. Ta sjansen på at det de plukker av planter osv ikke vil gi allergier av noe slag.

Hva er egentlig vanskelig med å skjønne det jeg gjentar meg selv på hele tiden?

Det spiller ingen rolle om produkter er dyretestet for mange herrens år siden så lenge ikke DU som forbruker bidrar til at produktet/stoffet blir testet på dyr NÅ. Poenget er jo å ikke bidra til pining av dyr, og det gjør du ikke om det ble testet lenge før du i det hele tatt forbruker den ingrediensen. Lite vits i å svartmale et stoff bare fordi NOEN har brukt det på en dårlig måte tidligere, blir som å unngå vann fordi det har blitt brukt til tortur. 

Anonymkode: be2c6...4ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle om produkter er dyretestet for mange herrens år siden så lenge ikke DU som forbruker bidrar til at produktet/stoffet blir testet på dyr NÅ. Poenget er jo å ikke bidra til pining av dyr, og det gjør du ikke om det ble testet lenge før du i det hele tatt forbruker den ingrediensen. Lite vits i å svartmale et stoff bare fordi NOEN har brukt det på en dårlig måte tidligere, blir som å unngå vann fordi det har blitt brukt til tortur. 

Anonymkode: be2c6...4ed

Det er ikke noe poeng i å teste produkter som er testet på tidligere. Poenget er at det er testet tidligere.

Endret av EvaLena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EvaLena skrev:

Det er ikke noe poenge i å teste produkter som er testet på tidligere. Poenget er at set er testet tidligere.

Du har bare slått deg vrang. 

Anonymkode: be2c6...4ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har bare slått deg vrang. 

Anonymkode: be2c6...4ed

Nei, jeg er ikke vrang. Jeg trur ikke du forstår hva jeg mener og det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.5.2018 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være så fryktelig ille om ting er testet på dyr? Ville du foretrekke at vi aldri skaper innvoasjon eller at alle produktene blir ekstremt mye dyrere da man må betale store summer for at folk skal si seg villige til å være forsøkskaniner? Og hvorfor er det bedre om produktene testes på mennesker enn på dyr?

Anonymkode: 01c8e...c5a

Fordi mennesker som testes selv melder seg. Dyrene har ingen valg. 

Anonymkode: bcb73...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjøpe produkter som ikke er testet på dyr (ja de fleste produkter har en eller annen gang blitt testet på dyr, poenget er at man ikke bidrar til testing som foregår NÅ) etter jeg så en dokumentar der de helte div produkter i øynene på kaniner og aper. var helt jævlig å se på. 

Anonymkode: bcb73...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi unngår det i den grad det går blant anna på grunn av kommentaren over her. Det og når de sprøytes på pels og hud med diverse produkter og får de stygge såra, huff :/ som skrevet tidligere er Aussie en serie de ikke tester på dyr lenger. Det er eneste hårproduktene jeg tåler som ikke koster skjorta, men ikke har alt det andre som er tilsatt billigere produkter. Frisøren min bruker Keune, har intrykk av at det også er middels prisklasse og fantastiske hårprodukter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...