Gå til innhold

ingen å være med på 17 mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 16 år og har ingen å være med på 17 mai. Har bare mamma som familie og hun har angst, så vil ikke ut. Skal møte en venninne 17:00, skal bare være med henne 1 time ca. Og alle skal jo være med familien sin. Noen tips..?

Anonymkode: 35d09...e63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste skoler har arrangementer, er det mulig å stikke dit og kanskje møte noen du kan henge deg på? 

Anonymkode: 1c727...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cupcakemonster
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste skoler har arrangementer, er det mulig å stikke dit og kanskje møte noen du kan henge deg på? 

Anonymkode: 1c727...574

Går på ungdomsskolen, eneste arrangementet er å gå i flaggborg, og vil ikke det ettersom jeg ikke er særlig god venn med de i klassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verken farlig eller "taper" å ikke ha noen å være sammen med! :) Du har jo alle muligheter! 

Anonymkode: b3c0f...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still opp som frivillig på skoler eller andre steder. Det settes stor pris på og du får glede mange :) 

Sjekk lokal avisen eller kommune sidene. Kanskje t.o.m ringe forskjellige skoler for å høre.

Håper du får en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mai er oppskrytt:) Ikke stress med at du må finne på noe. Hva med at du og moren din lager ekstra god mat, og ser noen filmer eller noe? 

Anonymkode: 1c727...574

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler det har blitt et slags «press» på å ha noen å være med på slike dager, og at man skal gjøre så mye. Jeg har aldri vært noe spesielt glad i å gå i tog eller å være på kulturhuset (der alt skjer hos oss) blant mangevis av mennesker, så i år skal i alle fall jeg (og kanskje foreldrene mine) gå på fjelltur og ta med et flagg for en minifeiring på toppen :) Etterpå har vi ingen planer, men besøker kanskje min mormor og morfar, og spiser gjerne noe god mat.

(Jeg er 22 år og de fleste vennene mine samles i vennegjenger med champagnefrokost og gudene vet hva. Mine nærmeste venner bor alle i forskjellige byer, så jeg får ikke mulighet til å feire med dem). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene her også 😔 Er veldig nedfor nå kjenner jeg 😢 Har ikke familie eller slekt som inkluderer. Da blir jeg sittende alene 😔

Anonymkode: b0709...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alene på 17. mai de fleste årene da jeg studerte. Men var heldig og var i Bergen, og der var det alltid tog å gå i og taler å høre på. Pyntet meg alltid selv om jeg var alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...