Gå til innhold

Donere til sædbank for å få barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎14‎.‎05‎.‎2018 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Begynner å tro at det er eneste måten jeg kan bli pappa på. Iallefall føre genene mine videre; vite at de fins der ute et sted.

Dere tror sikkert dette her er absurd, men av en del grunner har jeg skjønt at jeg åpenbart ikke får barn og en vanlig familie. Bare tro meg på det.

Jeg aner ikke om jeg KAN få barn selv, men jeg antar det. Så det er ikke problemet. Ting går bare ikke min vei, og jeg tror aldri noen damer vil være interessert i barn med meg.

Anonymkode: b52d7...824

Hvorfor ikke? :)

Anonymkode: c47f2...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? :)

Anonymkode: c47f2...fb1

Er du kriminell? Rusmisbruker? Bostedsløs? Frivillig går på sosialen? Har dårlig hygiene? Behandler folk dårlig?

Vi trenger mer info.

Anonymkode: c47f2...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Begynner å tro at det er eneste måten jeg kan bli pappa på. Iallefall føre genene mine videre; vite at de fins der ute et sted.

Dere tror sikkert dette her er absurd, men av en del grunner har jeg skjønt at jeg åpenbart ikke får barn og en vanlig familie. Bare tro meg på det.

Jeg aner ikke om jeg KAN få barn selv, men jeg antar det. Så det er ikke problemet. Ting går bare ikke min vei, og jeg tror aldri noen damer vil være interessert i barn med meg.

Anonymkode: b52d7...824

Du må jo virkelig ha gode gener siden dette er grunnen du oppgir til å få barn. ? Og dette stemmer ikke overens med at ingen damer vil ha barn med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Begynner å tro at det er eneste måten jeg kan bli pappa på. Iallefall føre genene mine videre; vite at de fins der ute et sted.

Dere tror sikkert dette her er absurd, men av en del grunner har jeg skjønt at jeg åpenbart ikke får barn og en vanlig familie. Bare tro meg på det.

Jeg aner ikke om jeg KAN få barn selv, men jeg antar det. Så det er ikke problemet. Ting går bare ikke min vei, og jeg tror aldri noen damer vil være interessert i barn med meg.

Anonymkode: b52d7...824

Nei finn deg en kristen dame fra Filippinene, så får du garantert både kone og barn ! 

Anonymkode: 184d5...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei finn deg en kristen dame fra Filippinene, så får du garantert både kone og barn ! 

Anonymkode: 184d5...675

Varer bare i 3 år.

Anonymkode: 32a84...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Varer bare i 3 år.

Anonymkode: 32a84...e1f

Å nei du, de jeg kjenner har vært gift i mange år. De fleste får seg ordentlige damer.

Anonymkode: 184d5...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...