Gå til innhold

Hva er galt med syklister?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.5.2018 den 11.42, penny_ skrev:

Fordi bilistene ikke vil ha syklistene på veien. Uansett hvor de befinner seg så er det feil.

Jepp sykkel har ingenting på veien med biler å gjøre, bare farts sinker. På gangfelt er de i for stor fart for gående. Eneste løsning på dette er å lage en egen sykkelstripe ved siden av gangfeltet. Hold sykkel unna veien for guds skyld, det er så syyyyyykt irriterende å kjøre bak en syklist i kondomdrakt på veien.  

Anonymkode: 8d188...157

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtte en av disse syklistene i går. I et veikryss. Lyset ble grønt for oss fra siden, og akkurat da skulle vist syklisten over forgjengeren på veien vi skulle kjøre inn. Vi måtte da bråbremse alle man. Er sikker på at han foran meg hadde like mye hjertebank som meg bak. Tenk om han foran hadde kjørt inn i han da og jeg inn i dem igjen! Det hadde vanket bot eller fengsel for to stykker, og en av de hadde ikke vært syklisten.. he he he.

Sånn til info, i et lyskryss venter man på at forgjengermannen blir grønn.. sånn egentlig... men det gjelder ikke syklister da😄

 

Anonymkode: 0857e...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp sykkel har ingenting på veien med biler å gjøre, bare farts sinker. På gangfelt er de i for stor fart for gående. Eneste løsning på dette er å lage en egen sykkelstripe ved siden av gangfeltet. Hold sykkel unna veien for guds skyld, det er så syyyyyykt irriterende å kjøre bak en syklist i kondomdrakt på veien.  

Anonymkode: 8d188...157

Hadde det vært bedre om de tok på seg noe annet? 

Det er jo bare å kjøre forbi. Har aldri opplevd å ikke kunne kjøre forbi innen rimelig tid selv om jeg har kjørt på svingete veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok! Syklister er hedersmennesker som bidrar til bedre luft og mindre rushtrafikk siden de sykler i stedet for å ta bilen!

Anonymkode: e31c6...85a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OPIgirl skrev:

Sier folk som er for tunge i Ræva og for late til å trene. Eller i det minste bevege seg litt. 

 Må jeg være alwitt for å diskutere Bashir al Assad?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OPIgirl skrev:

Du blir ikke tatt seriøst med slik språkbruk. 

Ja, fordi ditt første svar til meg vitner om stort alvor og uovertrufne evner innenfor diskusjonens delikate dans.

Du lærte ikke bare meg, men hele KG, noe viktig i dag, og innlegg #37 løfter standarden her inne. I sannhet et eksempel til etterfølgelse, og vi burde bestrebe oss på å bli like gode som deg i en debatt, men nei, det er umulig - du er et unikum, geni og vidunder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Syklister er hedersmennesker som bidrar til bedre luft og mindre rushtrafikk siden de sykler i stedet for å ta bilen!

Anonymkode: e31c6...85a

Så 2017....

Anonymkode: 9ec78...760

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 14.6.2018 den 8.38, OPIgirl skrev:

Sier folk som er for tunge i Ræva og for late til å trene. Eller i det minste bevege seg litt. 

Tuller du eller? TS forteller om sine opplevelser som FOTgjenger, ergo trener hun mer enn noen som sitter på sykkelen og plager folk som GÅR. Syklister er noen idioter, mange av de. De tror du eier veien og forstår ikke at de ikke kan kjøre raskt hvor det ferdes fotgjengere. De kan påføre andre mennesker skade med den idiotiske oppførselen sin. 

Anonymkode: e7c6c...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2018 den 8.40, OPIgirl skrev:

Du blir ikke tatt seriøst med slik språkbruk. 

Mangler du selvnnsikt eller, du som påstår at folk som ikke sykler er "tunge i ræva og for late til å trene"? Du er ikke den rette til å snakke om andres språkbruk. Glem heller ikke at disse som plages mest av syklister, er fotgjengere, folk som faktisk GÅR og ikke SITTER på en sykkel.

På 14.6.2018 den 8.38, OPIgirl skrev:

Sier folk som er for tunge i Ræva og for late til å trene. Eller i det minste bevege seg litt. 

 

Anonymkode: e7c6c...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har teori om at sykelister i trafikken er enten dypt suicidale mennesker eller ekstremsportutøvere. 

Bryr man seg om eget liv, så holder man seg unna trafikken. Selv om jeg har lov til å sykle så unngår jeg det, for å redusere sjansen for at jeg blir skadet eller drept. Det finnes så mange idioter i trafikken at det å være en myk trafikant sammen med disse er fullstendig uaktuelt. 

Anonymkode: e6bf7...c90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...